Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • ARIANANDREI

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am fost in service cu ea....si au gasit dupa multe cercetari si pareri(au desfacut pana la urma capacul la motor),ca lantul la distributie era foarte larg si nu mai era la punctul mort.Acum urmeaza sa verifice daca supapele sunt intregi,si daca nu ma duc undeva la 2000lei cu manopera inclusa.M-au distrus sufleteste Sad
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Slab este posibil dar ei au avut vreo scula care a depistat ca nu mai este la punct? Ma gandesc eu sa nu cumva sa desfaca chiulasa si sa nu fie nimic pe la supape. Se poate testa si in alte moduri daca e vreo supapa din cate am mai citit si eu. Dar pana la urma cati km are masina sau cand a fost facuta distributia? Facea ca dieselul inainte?
Ce vreau eu sa insinuez? Cu exceptia unor rude apropiate nu cred ca sunt multi in lumea asta care sa ajute pe cineva fara sa iasa ceva si mai ales sa recunoasca ca a pus pe cineva sa cumpere sau ca a facut o greseala.
  • ARIANANDREI

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Are 160000km si nu are schimbat nimic la motor,nici macar bujiile(am vrut sa o pastrez originala Smile .Lantul este larg,l-am vazut si eu,parca ar avea o za in plus.Ideea este ca am mers ultimii kilometri pana acasa cu ea intr-un piston(facea urat tare si se oprea daca nu o turam mai tare) si sa nu se fi rupt-indoit ceva.La testul de presiune pe camerele pistoanelor a iesit presiune buna si se mentinea la vreo 10bari.Diagnoza nu a dat altceva in afara de ce imi spunea si testul frana-acceleratie-0300,0303.Poate supapele sunt bune si schimb doar distributia....m-ar ajunge pana in 1000-lei cu totul.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fa o comparatie cu al meu

Eu am schimbat distributia ca facea ca un tractoras acum exact un an,
Skip ads

  • ARIANANDREI

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Al tau este intins fata de al meu.La mine cred ca lantul sare (patineaza) pe rotile dintate.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
nu are cum sa sara lantu si sa mai poti merge cu masina,chiar si intrun piston,
daca sarea lantu peste pinioane motoru tau era distrus
la motoarele 1,2 corsa un kit distributie este cam 450 lei,garnitura capac chiulasa 50-80 lei,garnitura capac distributie 50-100 lei depinde de magazin si de producatoru pieselor
  • ARIANANDREI

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Si atunci...de ce nu mai porneste?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cand dai la automat invarte dar nu porneste?
Cand invarte se aude totul normal la motor? Sau trancane?
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Serviceul ala nu are un endoscop auto sa viziteze camera de ardere? Sa facem o cheta sa aprovizionam serviceurile din tara cu utilaje, ala nu are presa de rulmenti sau trusa de cale, ala nu are programe, ala nu are un banal manometru, ala nu a terminat clasa a 1-a dar ,,stie sa scrie si sa socoteasca" samd. E penibil zau asa, o mini camera pe usb porneste de la 45 lei. Iiti desface motorul ca sa ce? Mecanicii c....Nu trebuie ca patronul sa iti cumpere acest aparat, tu ca MECANIC trebuie sa il ai in dotare. Auzi, desface un motor inchis de fabrica sa vada daca are supape indoite. Asa fac copii de 3 ani cand rup o masina in doua de curiozitate. Si daca nu sunt indoite? Se indoaie singure pana vii tu la service cu banii.
http://www.germanelectronic...s&cid=1119061 e SCUMP?

http://www.youtube.com/watch?v=LgbhePnUHiI


Ultima modificare facuta de 2kappa la Mar 18 Mar, 2014 10:23 am
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Astea sunt din ciclul nu schimba distributia ca e pe viata, asa face ele mai tacane.
Lantul poate sari lejer un dinte, rupe bolt patina etc.
Da, cu un dinte deplasata distributia motorul merge dar prost tare.
Nu va zgarcici la capitolul piese, se schimba tot ce spune GM si chiar in plus numai pe calitate nu pret mic, nu stie Nea Vasile mai bine decat o armata de ingineri care au facut acest motor. Daca motorul e rapanos cureti, mai curata uleiul dar de curatat din nou sorb mai rar.
La primul simptom de mers in 2 sau 3 se opreste motorul si platforma sau sufa daca se poate. Nu se fac teste de compresie si alte experimente, poti agrava situatia, asta apropo de mecanicii lui peste.

L.E.
Nea Vasile abia are un laptop sa caute pe internet rezolvari, de asta unii incep sa taca pe forumuri, de unde sa aiba el chef si de un banal endoscop pe usb.
  • ARIANANDREI

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Au scos bujiile si la automat se invarte motorul fara zgomot,si iese din fiecare lacas vaporii de benzina fiecare la timpul lui.In neamt nu exista meseriasi pe domeniul electronica-mecanica .Fiecare a experimentat pe masinile noastre cum se invata un frizer sa tunda.Si mai rau este ca au fumurile alea ca e cea mai grea meserie si nimeni nu e mai bun ca el.Nu au timp ca updateaza(fura)softuri de calculatoare de motor...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hai oleaca ca la medic.
Inainte de patanie motorul tacanea si mai ales cand s-a intamplat ?
Skip ads

  • ARIANANDREI

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
De tacanit tacanea de vreo doi ani,Acum o luna a inceput sa apara 0300 dupa ce am uitat luminile aprinse in parcare si am incercat sa o pornesc impinsa(logic ca nu a pornit-bateria era moarta).Resetat...si a aparut iar eroare de data asta si cu manifestari- simteam ca e in doua pistoane(apasam acceleratia la maxim si nu se ducea mai mult de 60 la ora).Opream-reporneam disparea o perioada motorasul din bord.Ultima data am mers undeva vreo 8km(a functionat normal,dar tacanitul era pronuntat),iar la intoarcere se oprea masina imediat ce o porneam,avea variatii de turatie la relantiu si trebuia sa o turez ca sa pot merge macar cu a treia...,nu mai aveam frana(pedala era tare),si volanul il miscam greu.Saraca masina m-a dus pana acasa(era miezul noptii si trebuia sa ajung acasa),dupa care dimineata nu a mai vrut nici macar sa para ca vrea sa porneasca.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pe langa kitu de distributie plus toate garniturile care trebuie schimbate obligatoriu mai trebuie si garnitura de chiulasa si cateva supape,simeringuri de supape,simeringurile de la axe si vibrochen
dar asta se va constata la demontarea motorului(dat chiulasa jos)
nu esti singurul care aplica metoda----porneste?las ca merge--- si apoi baga mana in buzunar pana la umar
cunosc destui
  • ARIANANDREI

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Mi-au schimbat distributia....sincer nu pot sa cred ca toate saniile acelea de plastic,patina si restul abia aveau urma de uzura.Era rupt arcul de la intinzator,si bineinteles mecanicul avea foaia de pe net cu pozitiile rotilor la punct mort.Intai schimbam si dupa aia vedem ce are? Capitalism pur...profit maxim,si mai ales ca au mai vazut ei vreo 5 defecte care trebuie neaparat facute,altfel sunt un criminal la volan(bucse,directie,brate roti etc)...vor sa imi dea numarul la masina la RAR.ma apuca rasul.Imi amintesc cu placere clipa cand mi-am cumparat bicicleta.Ce este remarcabil....din patru mecanici experti doar unul are masina si carnet de conducere.Mi-au dat garantie ca porneste dupa schimbare distributie fara probleme fara sa se uite la supape....ma rog sa fie asa.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pana la urma ai pornit-o?
  • ARIANANDREI

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am fost astazi la service....m-au chemat sa imi arate pilitura de aluminiu pe filtrul de ulei,ar fi trebuit sa dea jos baia de ulei sa verifice cuzinetii dar nu mai am nici un leu de asa ceva,asa ca am bagat ulei ,am schimbat filtrul si a pornit frumos fara zgomotul pe care il avea de 7 ani de cand o am(oare arcul de la intinzator era rupt de atunci? si dupa doar a intrat jumate de arc in cealalta jumate si s-a agravat slabirea lantului?).M-a costat 950lei+20lei ciubuc la mecanic.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cere macar sa iti masoare presiunea de ulei cu motorul cald la 90 de grade. Ca sa stii cum stai.
Da . Acolo se masoara in locul senzorului. Ar trebui sa fie minim 1,5 bar la 90 de grade



Ultima modificare facuta de catastefan la Joi 20 Mar, 2014 6:05 pm, modificat de 4 ori in total
  • ARIANANDREI

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Agila 2002 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Cat ar trebui sa fie presiunea? Si unde sa o masoare? In locul senzorului de presiune?
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
,,m-au chemat sa imi arate pilitura de aluminiu pe filtrul de ulei" ...pai cum asa...a aparut si pilitura cat timp era masina in service? Pai de unde a aparut ca banuiesc ca in decursul celor 7 ani s-au schimbat cateva filtre si nu au avut ,,matreata". Nu au dat dat jos filtrul inainte de distributie? Cred ca l-au lasat sa nu-i traga curentul de sus. Si care sa fie cauza ,,matretii"? Aluminiu probat cu magnet? Capacul de la distributiie era polizat de lant? Sau mai bine zis: cam cat anume din operatiune/ ce faze a/au fost vizualizata/e de tine personal?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR