Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • neomirceac

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut,

Revin cu o nou experienta legata de sonda lambda.

Am fost ieri la service si am schimbat acest senzor cu unul nou (la cea veche nu mai mergea elementul incalzitor si aveam eroarea: P0130-5A Circuti malfunction).

Am inlocuit senzorul defect cu cel nou, toate bune si frumose, cand am plecat de la service am remarcat o imbunatatire masiva in functionarea motorului:
- Motorul functioneaza mult mai bine, demarajele sunt mai line;
- Smuciturile au disparut complet, la schimbarea unei trepte superioare de viteza, motorul ajuta mult mai mult si nu mai apar smucituri;
- Aseara dupa schimbarea serzorului la service, a pornit si regenerarea filtrului de particule, care a durat cam ~30 min la viteza constanta de 60km/h (pe drumul spre Alexandria). Regenerarea se face mult mai "silentioasa", daca nu ma uitam la consumul instant nu imi dadeam seama ca a inceput regenerarea.

Pana acum sunt multumit, motorul parca este altul, il simt in accelerare/deccelerare mult mai prompt.

Recomand inlocuirea senzorului lambda (O2) chiar daca este putin mai costisitor!

Motorizarea mea: A17DTJ
Eroare stocata senzor lambda: P0130-5A Circuit malfunction
Skip ads

  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Ciudat eu am un z 1.2 xe si de cand am curatat egr blocat semi deschis si mufa de la lamda 1 facr exact acelasi probleme si acum nu mai scap de p 0130
  • Sorin D.

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Eu am avut eroarea asta 0130 la un z10xep, am schimbat sonda lambda cu una noua, dar degeaba.
Dupa multe cercetãri la cablaje, curatari de mufe, curatare debitmetru, clapeta acceleratie si EGR tot nu am scãpat de eroare. Intr-un final m-am hotãrât sa desfac si ECU, in acesta dupa mai multe mãsurãtori am descoperit ca intre mufa exterioara si placuta cu circuitele era un conductor întrerupt.
Acel conductor foarte subþire ca un fir de par era pe circuitul sondei lambda, l-am înlocuit si masina a functionat perfect, fãrã erori.
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Esti in bucuresti crezi ca te poti uita si la mine daca e aceeasi problema ?
Skip ads

  • Sorin D.

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z10XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Te-as ajuta cu plãcere, dar nu sunt in Bucuresti si in plus nu am suficiente cunostinte pentru a repara ECU. Eu oricum vroiam sa-l duc la reparat pe al meu asa ca nu mai conta daca il stricam si mai rau, dar am avut noroc ca a fost întrerupt doar acel firicel.
Poti merge pe Bulevardul Basarabia unde este un atelier care se ocupa numai cu reparatii de calculatoare auto este in curte la Titan Masini Grele daca stii unde este.
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Multumesc am rezolvat problema si la mine am vazut ca daca tin sonda 1 decuplata merge normal motorul prin urmare am dat o jos avea ceva depuneri de piatra pe ea am tinut o la o baie in detartrant si dupa ce am uscat-o si am facut din nou proba pe masina si a revenit tot motoruk la parametrii lui normali relantiul e acum la 800 rot pe min nu 890 spre 900 ca inainte de belea multumesc tuturor
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
In completare nu mai apar erori pe bord sau pe test si dupa un drum de 200 de km de drum intins relantiul sta la 703-740 de rotatii pe minut consumul e mai acceptabil si motorul nu mai intra in trepidatii la semafor sfatul meu inainte sa dati banii pe alta sonda ar fi sa incercati sa le curatati pe cele de pe masina de mizerie si sa vedeti daca nu asta e cauza problemelor la mine asa a functionat .
  • astrag1.2_16v

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Revin cu o completare ,nu mai apar erori pe bord sau pe test si dupa un drum de 200 de km de drum intins relantiul sta la 703-740 de rotatii pe minut consumul e mai acceptabil si motorul nu mai intra in trepidatii la semafor sfatul meu inainte sa dati banii pe alta sonda ar fi sa incercati sa le curatati pe cele de pe masina de mizerie si sa vedeti daca nu asta e cauza problemelor la mine asa a functionat .
  • LiviuN

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2016

  • Mesaj Privat
Salut tuturor. Îmi apare și mie aprins check engine câteva secunde aleatoriu. Am citit codul cu agrafa, este 0130. Am observat de curând cã mi-a crescut consumul de benzinã dar nu întotdeauna. E probabil sonda lambda de vinã? Mulțumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR