Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • Grizzly10

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Buna Ziua

Din 19 Aprilie 2011 sunt fericitul proprietar al unui Opel Omega B fabricat in 2002 motor 2.2 pe benzina cutie Automata
poate ma insel dar mi se pare cea mai frumoasa masina din parcare (este un verde metalizat inchis zici ca este cameleon)
Am cumparat-o de la un tip care a adus-o personal din Emirate in Decembrie 2005 .A circulat cu ea pana sa o aduca in tara numai in Emirate ( Lucreaza in Petrol,proiectant Rafinarii sau ceva de genul asta)
Nu a avut nici un accident ,schimbul de ulei si celelalte consumabile au fost facut numai in service ( asa se vede in cartea service )Caroseria este garantata 30 ani.
Motorul functioneaza inpecabil porneste la sfert de cheie ,dublu climatron cu dublu radiator (recent schimbat datorita unui por minuscul) tipul tinea la masina
asa cum o voi face si eu ,cand mi-a predat cheile avea lacrimi in ochii si el si sotia si fata.

Daca ma puteti ajuta intr-o problema ,uneori temp.exterioara nu-mi este afisata la bord alteori functioneaza fara probleme
Ce poate fi ? este cumva senzorul de temperatura sau din calculator vreo eroare
Temp. motorului sta intre 92- 95 grade este normal , de curand am urcat undeva la tara pe un drum nu prea bun cei drept si a ajuns temp la 100 grade ,a trebuit sa stau un pic cu motorul pornit sa scada ,ceeste de facut in astfel de cazuri ?

Nu stiu cat consuma motorul
Puteti sa-mi dati detalii despre aceasta masina
  • caffea

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2011

  • Mesaj Privat
In legatura cu temperatura care a urcat la 100 grade, stai fara grija ca nu iti fierbe motoru, nu este necesar sa te opresti, fiind cu dublu radiator are si 2 ventilatoare (unu care porneste la 98,5 -100 grade si unu care merge continuu parca), astfel ca atunci cand v-a porni cel de-al doilea ventilator temperatura v-a scadea foarte repede. Asa mi se intampla si mie. Totusi nu cred ca este normal sa urce temp la 100 grade.
  • Grizzly10

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc , dar totusi are ceva ,este normal sa ajunga temperatura la 100 grade chiar si mai mult ?
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Iti raspund identic, asa cum i-am raspuns unui alt coleg de pe forum:
Si mie imi fierbea apa, trebuia sa ma opresc in trafic, ajunsese peste 110 grade. Dupa ce am schimbat mai multe la sistemul de racire, bineinteles fara rezultat, la sfatul unui coleg de aici de pe forum, am urcat masina pe rampa, am luat un pistol cu aer comprimat, am demontat cat am putut pe-acolo sa am acces la radiatoare si am suflat tot noroiul, praful si insectele (in fagurii radiatoarelor). Nu iti pot spune cata mizeria era acolo. Am avut supriza sa constat ca totul s-a rezolvat si sunt de atunci cam 2-3 ani. Te sfatuiesc sa faci si tu asa, mai ales ca nu te costa mai nimic. Cred ca ar trebui sa vezi si ce ulei folosesti, stiu ca uleiul reprezinta cam 40% din racirea motorului.
Tine-ne la curent!
  • aiusi

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2012

  • Mesaj Privat
salut si eu am avut aceasi problema cu temperatura mare, la mine se incalzea foarte repede motoru in oras ca de urcat pe munte numai zic dar imi ia demagnetizat si 3 senzori axa cu came in 2 ani si un senzor arobore cotit si incepuse si electromotoru sa faca probleme cand porneam la cald,si motoru numai tragea ca la rece plus ca se mai si oprea motoru daca o scoteam din modul D si o lasam p N, dupa ce m-am documentat si am vorbit cu multi mecanici si am citit mult pe net am zis sa incerc cu radiatoru si eu si asa am facut am gasit o solutie de curatat radiatoare se numeste radiator flush are 325ml si am cumparat produsul care costa 22 ron,am facut exact cum scria pe cutie am dat afara toata apa si antigelul din radiator am pus apa destilata si solutia in vasu de expansiune si am am pornit motoru sa se incalzeasca si am fixat 10 min din prima oara cand a pornit ventilatoru si dupa 10 min am oprit motorul,dupa 2 ore sa mai racit putin si am deschis robinetul de la radiator a curs apa de culoarea pamantului insemnand ca a spalat si depunerile din motor nu doar radiator si am clatit pana apa a curs curata,inainte sa il implu cu apa destilata si antigel din nou plus ce am mai spalat si radiatoarele cu furtunu cu apa la presiune,totul e usor si l-am facut acasa singur, pot sa zik acum ca merge super si ventilatoru porneste mult mai putin ca in trecut si numai urca temperatura peste 95 incearca si tu si sigur va da rezultate
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR