Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • Muntean Liviu Ioan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
caut pompa servodirectie electrohidraulica vectra c 2003 benzina 1.8 ZXE. daca stie cineva cu ce alte motorizari este compatibila sa ma ajute va rog.
am luat una de pe 1.9 cdti dar nu mergea(masina era cu volan pe dreapta si un mecanic mia zis ca asta ar fi cauza.)
Skip ads

  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Initial pompa servo trebuie reprogramata cu tech2, pooate de-asta nu-ti mergea.
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut, sunt doua modele de pompa, una care vine montata pe caseta de directie si una care vine montata in fata drepta sub filtru de aer, mai exact intre aripa si contraaripa, nu conteaza ca montezi o pompa luata de pe o masina de Anglia sau de Europa conteaza sa pui modelul care-ti trebuie tie.
Verifica si siguranta daca este buna, releul si firele.
PS Pompa nu trebuie reprogramata cu tech 2 sau altceva, se monteaza se pune ulei, VERDE nu ROSU pt ca este o pompa electrohidraulica, se porneste motorul si se vireaza rotile stanga si dreapta maxim pt a se aerisi instalatia de servodirectie.
Bafta
  • Muntean Liviu Ioan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Pai daca ar fi firela sau releul asta ar insemna ca pompa care am dato jos ar mai fi buna. Se poate verifica cumva daca este data jos de pe masina. Daca da cum se poate face acest lucru
Skip ads

  • Muntean Liviu Ioan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
PS ... Credeti ca s-ar potrivi si o pompa de pe modelele astra h?
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu cred ca se potrivesc cele de pe astra h, dar se poate verifica prin comparatie, iar in ceea ce priveste verificarea firelor, si a releului si sigurantei, acestea sunt primele care se verifica fiind mai ieftin de inlocuit daca este cazul, abia dupa aceea poti considera ca pompa este defecta si trebuie inlocuita.
  • Muntean Liviu Ioan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Pai asa este dar m-am increzut in cel cu testerul care are renume de a fi cel mai bun din sibiu. Acum pompa este data js de pe masina . Se poate verifica asa daca e functionala?
  • cristig89

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@ZRM pompa trebe reprogramata cu tech2..este scris si in tis2000..probabil merge si fara reprogramare dar pentru compatibilitate ar trebui programata..@munteanu liviu ioan ar trebui sa verifici daca iti ajunge curent la mufa cu firele mai groase
Skip ads

  • Muntean Liviu Ioan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
sal. pana la urma pompa chiar este defecta. aceea de pe 1.9 nu se potrivea deoarece era modelul de pe caseta de directie iar acum am gasit una tot de pe o vectra cu volan pe dreapta dar modelul care vine sub filtru de aer. aceasta din urma are un fir in plus(cred ca cel de la nivel) dar sper sa se potriveasca ca inca nu am pus-o sus. o sa revin cu rezolvarea. mersi de ajutor
  • Muntean Liviu Ioan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
sal baieti
pana la urma imi era cablul de alimentare intrerupt.
l-am schimbat si mia mers servo....... cam 10 KM fara sa mai faca figuri
apoi dintr-o data mi-a cazut de tot. ma gandesc ce va fi.... oricum merg astazi iar cu ea si sper sa nu fi cazut pompa de tot acum
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pompele de pe Vectra C sunt TRW si parca de generatie 3. Toate de pe Vectra C sunt la fel, indiferent ca este pe caseta sau in fata. Difera doar programarea care garantat se face cu OPcom 2010.
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Sau mai exista o sansa, poti lua pompa de pe Astra G cu caseta trw2 (aia mai rezistenta), conditia e sa fie reprogramata cu tech2.
Skip ads

  • Muntean Liviu Ioan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Sal. Pana la urma pompa era buna. Era doar cablul de alimentare. Multumita mecanicilor Ft specializati am umblat 2 sapt prin servisuri si am fost aproape de a cumpara o pompa servo care e destul de costisitoare iar problema era de la un c...t de cablu pe care l-am schimbat in curte. Mersi de sfaturi si salutari tuturor
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Cu placere.
  • lunguviorel

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Buna baieti si buna ziua ZRM(vad ca te pricepi).Am Vectra c din 2004 , 225.000 la bord benzina si de trei zile se vireaza mai greu .Am fost la mecanic ,urcat pe elevator-nu curge nimic-,ulei are,alternatorul incarca 14,2 sau 14,5 .M-a speriat cu pretul la popma. Pompa se aude cand bâzâie la rotire.Nu stiu daca ar fi chiar pompa sau altceva. Nu am verificat releu,cablu,siguranta.
Un meserias spune sa nu fie blocate pistonase din caseta de directie. Pana fac rost de bani pot circula cu ea vreo 5000 km?Multumesc
  • Muntean Liviu Ioan

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Pai eu am umblat vreo doua saptamani cu pompa de servo data jos de pe masina si nu sa stricat nik. Mecanicii au spus ca in afara ca nu am servo nu are nimik daca circul asa
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Viorel, dupa simptome pare uleiul imbacsit.
  • dandanny

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut. Am citit cam tot ce am gasit referitor la necesitatea de a programa (sau nu!) o pompa ZF. Am gasit inclusiv informatia ca pur si simplu s-a inlocuit pompa defecta cu alta in stare mai buna (era sh) si a functionat fara sa i se mai faca vreo programare. Care e varianta reala? Eventuala programare se poate face doar cu Tech2 sau se poate rezolva si cu op-com?
Simptomele sunt:
1. intarirea progresiva a directiei Spun progresiva pentru ca asta s-a intamplat putin cate putin, cred ca de-a lungul unui an intreg astfel ca aproape am crezut ca as cauta singur nod in papura atunci cand am sesizat ca, pe loc, cu motorul pornit, trageam de volan ca la batrana Dacie. Ziceam ca mi se pare dar parerea mi-a fost confirmata oarecum de mecanicul care mi-a schimbat distributia.
2. incarcarea este buna 13.9-14.2V (la a treia reparatie in trei ani)
3. Nu exista niciun fel de pierderi de lichid din instalatia de servo
4. Turatia pompei este cam 2800 rpm, curent absorbit de pompa cu volanul nemiscat 3-4A, cu volanul actionat urca pana pe la 13A
O parere? Un sfat?
  • dandanny

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pentru inceput o corectie: curentul absorbit cu volanul la max. stanga sau dreapta era de fapt 45A iar 13A era cand volanul era rotit cam 90-100de grade si o completare: Astra H, Z17DTH
In al doilea rand am schimbat pompa.
Am pus una sh. Mi-a luat 2.5 ore de zgariat pe maini, tarat pe sub masina, umplut de praf si de ulei dar. cand am pornit motorul si am tras de volan, am avut impresia ca sunt in alta masina. Nu se aude nici un sunet ciudat, nu curge pe nicaieri iar volanul il pot misca cu degetul mic cand stau pe loc iar in mers se simte cum se "intareste" usor pe masura ce viteza creste asa cum este normal.
Acum curentul absorbit de pompa cu volanul nemiscat 5A, cu volanul actionat la max urca pana pe la 55A adica exact valorile pe care le-am gasit parca in TIS.
Mi-a dat totusi o eroare cum ca servodirectia nu ar comunica cu ECU (cred ca asa era), am sters-o cu op-com si nu a mai aparut.
Asta ar fi toata programarea sau mai e nevoie de altceva mai destept?
  • Anak1n

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni,
Am un Signum din 2004, 2.0 DTI, am mai postat si la alt subiect, dar vad ca aici vorbiti de directie. Cand misc de volan, se aude un zgomot ciudat (un harscait ca si cum se misca ceva pe o teava). Am cautat bidonasul cu ulei pentru servo, si n-am reusit sa dau de el, ca sa verific daca este ceva in neregula cu el.
Ma poate ajuta cineva, sa-mi spuna unde gasesc acest rezervor, sau cineva care sa mai intalnit cu aceasta problema (harscaitul), de la ce o fi?
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR