Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric
  • ifconfig

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Onesti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Eu am rezolvat problema deconectand bateria pt. aprox. 3 minute; Dupa ce am reconectat bateria ceasurile s-au recalibrat, revenind acul indicator pe pozitia zero;

Salutari!
Skip ads

  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2007

  • Mesaj Privat
ifconfig : Multumesc! Am facut exact cum ai spus si s-a rezolvat.
  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Parca s-ar fi rezolvat prea usor si "fara bani". Mi s-a dereglat iarasi. Ma puteti ajuta?
Ce sa fac sa resetez iar sau este o alta problema?
  • ifconfig

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Onesti
  • Masina: Astra 2001 Y17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Asa cum a spus si colegul nostru forumist 1.7dti_edition2000, verifica si tensiunea bateriei si daca iti incarca alternatorul; La pornire, cand exista un consum de curent considerabil este posibil sa se deregleze.
Skip ads

  • cosminmake

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mai 2007

  • Mesaj Privat
OK!
Sa inteleg ca ar fi bateria slaba sau nu incarca alternatorul. Ah ... imi fluiera putin cureaua de la alternator cand plec de pe loc.
  • danieldboca

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2006

  • Mesaj Privat
readuc topicul asta in prim-plan.
mie imi indica cu 500r/min mai mult.
am incercat cu deconectarea bateriei si nu mere.ajutatima si pe mine cu un sfat va rog.
multumesc!
  • jazz

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am o problema:la masina mea (opel Vectra 17D,1992) in diminetile mai reci acul de la turometru nu urca mai mult de 700 rpm sau cateodata urca cat este normal si imediat scade la 700.
Ce sa fie?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
jazz a scris:Salutare,
Am o problema:la masina mea (opel Vectra 17D,1992) in diminetile mai reci acul de la turometru nu urca mai mult de 700 rpm sau cateodata urca cat este normal si imediat scade la 700.
Ce sa fie?

ce semnifica "nu urca"?! sta numai pe 700 chiar daca accelerezi? sau sta relantiul pe 700?
Skip ads

  • jazz

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Vectra 1992 17D
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Sta la relanti la 700.
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
jazz a scris:Sta la relanti la 700.

ai probleme la socul automat.....
  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
dar cureaua la alternator este intinsa bine?
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,072
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
gabonne a scris:dar cureaua la alternator este intinsa bine?

s-ar fi aprins martorul de baterie......turometrul nu mai arata nimic etc.....

@jazz,vino cu mai multe detalii despre problema ta ,asta daca vrei sa t-i se raspunda "la obiect",nu ne lasa sa bajbaim in presupuneri,daca e aia si nu e ailalta.....

"ex:turometrul nu indica normal
cand motorul este rece indica ...
cand accelerez indica.....
cand motorul este cald indica .....
am cureaua shimbata ,sau nu ,patineaza ,sau nu
directia merge bine...sau nu" capisi!
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,302
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
se aprinde martorul daca cureaua este rupta; daca este slaba alternatorul incarca totusi iar becul nu se aprinde, dar atat timp cat semnalul pentru turometru este luat din alternator si acesta are variatii de turatie datoritat proastei antrenari implicit vor aparea variatii si pe turometru; mai verifica totusi periile si pana de la fulie...
  • Catalln

  • Mesaje scrise: 318
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Dupa multe incercari, cautari si batai de cap se pare ca am ajuns la un raspuns:
- alternatorul nu este cel original, se pare ca este de pe nisan si este adaptata schema;
- din alternator nu mai pleaca toate firele - galben rosu - martor baterie in bord
- verde - semnal turometru
- negru - la contact
- doua rosii la electromotor si la baterie
ci doar doua - nu gros si este legat la unul din firele rosii
- unul albastru ce merge intr-un releu, legat in paralel cu o rezistenta, iar din releu pleaca firul negru la contact.
- in bord era anulat firul alb-albastru care vine de la releul din stalpul fata stanga, dupa ce l-am legat la loc imi sta martorul de la baterie in permanenta aprins.
Se pare ca singura solutie sa rezolv ambele probleme (turometru si martor baterie) este sa caut un alternator original.
Ce fel de alternator imi trebuie? un cond, o serie, un pret informativ?
Sau o alta solutie Smile
  • zbengosu2003

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1996 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2007

  • Mesaj Privat
te duci la un magazin(dar e prea scump) sau dezmembrari(intre 3-4milioane) si le zici ce masina ai...ce tip de motor..si stiu ei ce`ti dau acolo...important e sa`ti faca niste semne pe el...daca nu e bun sa`l duci inpoi sa ti`l schimbe... BAFTA!
  • beciantal

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
salutare tuturor de pe forum,

am si eu o nelamurire - problema cu turometrul la vectra c20ne. schimband furtunele pe la motor am observat ca turometrul nu mai functioneaza:( adica mai precis sta la zero chiar daca accelerez. daca accelerez zic eu pana la 6000 ture maximum dintr-o data se ridica acul si indica turatia corecta, dupa care daca las acceleratia cade la zero. daca ati patit asemenea problema si stiti solutia sau aveti idei astept cu multumiri.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
cand ai dat umblat pe la furtune nu ai miscat bobina?poate nu iti face contact firul de la turometru.
  • beciantal

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2007

  • Mesaj Privat
asta este posibil dar chestia e ca nu stiu de unde i-si ia la vectra c20ne/1991 turometrul semnal ca sa pot verifica lipsa de contact. banuiesc de contact imperfect si eu deoarece la turatii mari i-si da drumul. mersi anticipat pentru raspunsuri eventual pt o schema electrica.
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
schema nu am, sau poate pe undeva si nu stiu.verifica la bobina de inductie, este un fir verde.
  • macleod

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salutare

Am un opel astra H new cu motor de 1,7 DTH din 2005 si de ceva timp am observat ca acul de la carburant indica nivelul acestuia eronat. Ma intereseaza daca nivelul carburantului este masurat pe baza de sonda asa ca la masinile clasice sau are alta metoda de masura? e posibil ca aceasta sa fie sparta, sau crapata, avant in vedere ca afara a fost ger si motorina sa fi inghetat?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Sistem Electric

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR