ifconfig
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Onesti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2006
- Mesaj Privat
- cosminmake
- **
- 85 mesaje
- din 22 Mai 2007
- Astra 2002 Z16SE
- Timis
cosminmake
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2007
- Mesaj Privat
- cosminmake
- **
- 85 mesaje
- din 22 Mai 2007
- Astra 2002 Z16SE
- Timis
cosminmake
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2007
- Mesaj Privat
ifconfig
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Onesti
- Masina: Astra 2001 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Feb 2006
- Mesaj Privat
- cosminmake
- **
- 85 mesaje
- din 22 Mai 2007
- Astra 2002 Z16SE
- Timis
cosminmake
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2007
- Mesaj Privat
- danieldboca
- **
- 114 mesaje
- din 15 Feb 2006
- Astra 2000
- Bucuresti
danieldboca
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2006
- Mesaj Privat
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,072 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,072
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
jazz a scris:Salutare,
Am o problema:la masina mea (opel Vectra 17D,1992) in diminetile mai reci acul de la turometru nu urca mai mult de 700 rpm sau cateodata urca cat este normal si imediat scade la 700.
Ce sa fie?
Am o problema:la masina mea (opel Vectra 17D,1992) in diminetile mai reci acul de la turometru nu urca mai mult de 700 rpm sau cateodata urca cat este normal si imediat scade la 700.
Ce sa fie?
ce semnifica "nu urca"?! sta numai pe 700 chiar daca accelerezi? sau sta relantiul pe 700?
jazz
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1992 17D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,072 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,072
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,072 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,072
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
gabonne a scris:dar cureaua la alternator este intinsa bine?
s-ar fi aprins martorul de baterie......turometrul nu mai arata nimic etc.....
@jazz,vino cu mai multe detalii despre problema ta ,asta daca vrei sa t-i se raspunda "la obiect",nu ne lasa sa bajbaim in presupuneri,daca e aia si nu e ailalta.....
"ex:turometrul nu indica normal
cand motorul este rece indica ...
cand accelerez indica.....
cand motorul este cald indica .....
am cureaua shimbata ,sau nu ,patineaza ,sau nu
directia merge bine...sau nu" capisi!
- gabonne
- ****
- 1,302 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,302
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
se aprinde martorul daca cureaua este rupta; daca este slaba alternatorul incarca totusi iar becul nu se aprinde, dar atat timp cat semnalul pentru turometru este luat din alternator si acesta are variatii de turatie datoritat proastei antrenari implicit vor aparea variatii si pe turometru; mai verifica totusi periile si pana de la fulie...
- Catalln
- **
- 318 mesaje
- din 06 Aug 2007
- Suceava
Catalln
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2007
- Mesaj Privat
Dupa multe incercari, cautari si batai de cap se pare ca am ajuns la un raspuns:
- alternatorul nu este cel original, se pare ca este de pe nisan si este adaptata schema;
- din alternator nu mai pleaca toate firele - galben rosu - martor baterie in bord
- verde - semnal turometru
- negru - la contact
- doua rosii la electromotor si la baterie
ci doar doua - nu gros si este legat la unul din firele rosii
- unul albastru ce merge intr-un releu, legat in paralel cu o rezistenta, iar din releu pleaca firul negru la contact.
- in bord era anulat firul alb-albastru care vine de la releul din stalpul fata stanga, dupa ce l-am legat la loc imi sta martorul de la baterie in permanenta aprins.
Se pare ca singura solutie sa rezolv ambele probleme (turometru si martor baterie) este sa caut un alternator original.
Ce fel de alternator imi trebuie? un cond, o serie, un pret informativ?
Sau o alta solutie
- alternatorul nu este cel original, se pare ca este de pe nisan si este adaptata schema;
- din alternator nu mai pleaca toate firele - galben rosu - martor baterie in bord
- verde - semnal turometru
- negru - la contact
- doua rosii la electromotor si la baterie
ci doar doua - nu gros si este legat la unul din firele rosii
- unul albastru ce merge intr-un releu, legat in paralel cu o rezistenta, iar din releu pleaca firul negru la contact.
- in bord era anulat firul alb-albastru care vine de la releul din stalpul fata stanga, dupa ce l-am legat la loc imi sta martorul de la baterie in permanenta aprins.
Se pare ca singura solutie sa rezolv ambele probleme (turometru si martor baterie) este sa caut un alternator original.
Ce fel de alternator imi trebuie? un cond, o serie, un pret informativ?
Sau o alta solutie
- zbengosu2003
- **
- 130 mesaje
- din 05 Aug 2007
- Astra 1996 X16SZR
- Bucuresti
zbengosu2003
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2007
- Mesaj Privat
beciantal
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
salutare tuturor de pe forum,
am si eu o nelamurire - problema cu turometrul la vectra c20ne. schimband furtunele pe la motor am observat ca turometrul nu mai functioneaza:( adica mai precis sta la zero chiar daca accelerez. daca accelerez zic eu pana la 6000 ture maximum dintr-o data se ridica acul si indica turatia corecta, dupa care daca las acceleratia cade la zero. daca ati patit asemenea problema si stiti solutia sau aveti idei astept cu multumiri.
am si eu o nelamurire - problema cu turometrul la vectra c20ne. schimband furtunele pe la motor am observat ca turometrul nu mai functioneaza:( adica mai precis sta la zero chiar daca accelerez. daca accelerez zic eu pana la 6000 ture maximum dintr-o data se ridica acul si indica turatia corecta, dupa care daca las acceleratia cade la zero. daca ati patit asemenea problema si stiti solutia sau aveti idei astept cu multumiri.
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
beciantal
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
macleod
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2007
- Mesaj Privat
Salutare
Am un opel astra H new cu motor de 1,7 DTH din 2005 si de ceva timp am observat ca acul de la carburant indica nivelul acestuia eronat. Ma intereseaza daca nivelul carburantului este masurat pe baza de sonda asa ca la masinile clasice sau are alta metoda de masura? e posibil ca aceasta sa fie sparta, sau crapata, avant in vedere ca afara a fost ger si motorina sa fi inghetat?
Am un opel astra H new cu motor de 1,7 DTH din 2005 si de ceva timp am observat ca acul de la carburant indica nivelul acestuia eronat. Ma intereseaza daca nivelul carburantului este masurat pe baza de sonda asa ca la masinile clasice sau are alta metoda de masura? e posibil ca aceasta sa fie sparta, sau crapata, avant in vedere ca afara a fost ger si motorina sa fi inghetat?