Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Deschid un subiect care trateaza o problema mai veche.
Foarte multi colegi cu aceeasi problema "furtun intercooler spart".
Oare nu am putea face o petitie care sa ajunga la urechile celor de la Opel ?
Poate printre noi sunt persoane care cunosc procedura sau poate s-au mai facut sesizari.
Nu credeti ca Opel ar trebui sa suporte reparatia acelei piese care este foarte slaba din punct de vedere calitativ ?
Nu mi se pare corect ca la o astfel de masina, cu pretentii, sa crape furtunul pentru ca nu ai incalzit motorul corespunzator.
Nu sunt unul dintre cei care dau cheie si pleaca dar nici sa stau in masina 20 min sa ajunga apa la 90 grade, sau in mers sa nu depasesc biciclistul ca-mi crapa furtunul Shocked
as fi curios sa facem o lista cu cei care au avut aceasta problema si la cat timp dupa ce au achizitionat masina
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Problema mare este ca pretul acestui furtun este de aproximativ 250 lei,insa el nu vine decat cu cotul de plastic care ridica pretul la 600 lei.
+1.
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Din cite am discutat cu cei de la dealer-ul din Cluj, eu am inteles ca pe masinile pe care le-au schimbat nu mai sunt probleme. Presupun ca e vorba de o piesa din "tinerete" care a suferit modificari spre bine intre timp. E doar o concluzie a ce spuneau cei din service, insa nu se bazeaza pe date certe. Eu unul sustin ideea si cu siguranta ca in categoria asta intra si altele piese.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Poate ne spune cineva daca a inlocuit furtunul de 2 ori.
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Care sunt simptomele unui furtun de intercooler spart? Nu mai trage ca inainte? Fluiera,trancane face urat ceva?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Fluiera si nu mai trage, aerul impins de turbina nu mai ajunge in admisie decat partial, restul il "fluiera" pe afara.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si eu am avut un fluierat vad ca incepe sa dispara treptat... masina trage ca inainte...Am intrebat la reprezentanta si mi-au zis ca " asa fac ele "
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@B295CRS,
Te asigur ca suieratul despre care vorbesti tu nu este legat de furtunul de intercooler.In momentul in care se pierdere presiunea,masina abia mai merge,nu are viata absolut deloc.
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, asta ziceam si eu.... Oricum e ciudat fluieratul nu mereu, uneori deloc, uneori se aude foarte incet.... Cei de la service n-au habar oricum... Cred ca pana la urma o sa cred ca " asa fac ele "
Acelasi feeling l-am avut si pe o Honda Accord 2.0d 150cp...umpic de fluierat si masina are 26k km
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Am impresia ca acum furtunul se poate comanda singur. Si e o problema pe care au recunoscut-o si cei din reprezentanta.
Cu petitia voastra e cam greu de miscat ceva; va fi greu dar oricum merita sa le arati obrazul celor de la Opel. Am si eu cateva aspecte(nu legate de furtunul ala buclucas) su care as "contribui" bucuros:D
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
A cazut saptamana trecuta furtunul de intercooler si la mine Sad.
Avea o crapatura de aproape 4 cm pe lungime.
Evindent ca s-a intamplat in concediu. A mers bandajat pana acasa si azi a fost schimbat in reprezentanta.
900 RON cu tot cu manopera Sad,.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Putin cam scump,avand in vedere ca furtunul vine impreuna cu cotul din plastic la un pret de aproximativ 600 ron,de aici deducem ca manopera de inlocuire a fost de aproximativ 300ron,banuiesc ca ti-au spus ca a trebuit sa reseteze erorile aparute,etc...
Eu am gasit doar furtunul la 250 ron insa nu-mi poate spune in cat timp vine deoarece acest reper este cerut pentru aproximativ 8000 de masini(nu numai de la noi din tara) si furnizorul este in momentul de fata coplesit de numarul mare de repere cerute,nu am reusit sa aflu producatorul.
Skip ads

  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Piesa a fost 638+TVA, deci manopera in jur de 100 RON.
Am si eu un amic care se ocupa de piese de schimb auto, la el pe original costa 700 (TVA inclus). A mai gasit si el de la un producator italian doar furtunul fara cot la vreo 300 RON dar mi-a recomandat sa-mi vad de drum. (de la acelasi producator a adus pentru microbuze Mercedes si au picat toate in mai putin de 6 luni).
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Pretul furtunului este dat de o reprezentanta din Bucuresti,am factura proforma,codul este GM,si contine si TVA-ul.
  • cornelpopa

  • Mesaje scrise: 511
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu am vrut sa insinuez ca ce ai comandat tu nu este bun. Doar ti-am relatat de circumstantele in care am ajuns sa repar eu masina. Crede-ma ca nu am fost deloc vesel sa dau 900 lei pe reparatie dar la momentul respectiv astea au fost optiunile.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Banuiesc,nu este o "fericire" ca in concediu sa te lase masina in drum si sa mai cheltuiesti si vreo 200 Euro,neprogramati
.Manopera de 100 ron este ok avand in vedere ca pentru a demonta acest furtun,trebuie desfacut ornamentul de la proiector,cu destula grija pentru a nu afecta piciorusele de fixare,apoi colierul de strangere a cotului din plastic care trebuie demontat si el cu grija pentru a nu se rupe si modul de scotere a furtunului prin acel spatiu destul de ingust ,apoi pentru a repune totul la loc,chiar nu este mult pretul cerut pentru manopera.
Am observant ca in zona care s-a spart peretele este putin mai subtire,de aceea cred ca cedeaza asa de usor.
Toate aceste probleme sunt datorate faptului ca in momentul declansarii regenerarii nu se aprinde un martor in bord sau cand filtrul de particule este plin nu esti atentionat,iar daca opresti motorul genereaza un cod de eroare care face ca urmatoarea regenerare sa nu mai poata fi initializata.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Azi mi-a picat si mie furtunul de la intercooler. Manifeste: in mers, in accelerare "s-a pus in nas" si nu a mai vrut sa traga (limp mode). A aparut masinuta cu cheita...in fine. Ideea e ca si-a dat iar drumu si trage, numai ca din cand in cand la pragul de 140 km/h daca o bruschez intra in limp mode . Cei drept se aude un fasait (pierdere de presiune) la aceelerare brusca si cred ca mai arunca si ceva vapori de ulei. Am pus si un Op-com ceva mai vechi si am gasit eroarea: P2282-52. Sa fie legat de acel furtun? Am cautat ceva-ceva pe net si am gasit 2 posibilitati:
1) senzor MAF
2) pierdere presiune intre clapeta de acceleratie si admisie
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Da,acest cod de eroare este legat si de furtunul de la intercooler,daca ai desfacut acel furtun si l-ai gasit fisurat atunci dupa remediere/inlocuire stergi eroarea si mai efectuezi o diagnoza intrucat este posibil daca filtrul de particule este plin sa-ti mai apara o eroare de la senzorul de presiune diferentiala.Daca este cazul efectueaza o regenerare fortata pentru a curata filtrul de particule.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Sa inteleg ca pretul acelui furtun nu este niciunde sub 600 lei... Neutral
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Este posibil sa gasesti pe ebay ,la noi cel putin cam asta este pretul,daca gasesti mai ieftin (doar fara cot poate fi mai ieftin),sa ne anunti si pe noi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Chestionar

Credeti si sunteti de acord ca Opel ar trebui sa suporte costul acestei piese ?
DA 95%
NU 4%
73 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR