Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Dexter1

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Buna ziua,vin si eu cu urmatoarea problema(am cautat pe forum dar nu am gasit nimic concret),in urma cu 1 luna de zile masina incepuse sa scoata fum negru in orice viteza si la orice viteza mai precis mergeam cu noru de fum dupa mine mereu si cand se motoru se incalzea numai pornea.Dupa o discutie cu un mecanic mi-a spus ca injectoarele sunt duse si ar necesita o reconditionare,urmand sfatul mecanicului injectoarele au fost trimise la reconditionat confimardu-mi si baiatu de acolo ca unu din injectoare numai functia deloc iar celelalte au avut nevoie de o mica reparatie.Dupa reconditionare au fost montate pe masina si pornea perfect si la rece si la cald,fum scoatea doar ca un praf asa(posibil ce se acumulase pe esapament dinainte).Astazi a fost nevoie sa fac un drum pana la Bucuresti si pe drum a inceput sa scoata iar fum din ce in ce mai mult,si sa revina problema cu pornitu la cald,la intoarecere spre casa masina a inceput sa scoata iar acel nor de fum incontinuu si cand o acceleram peste 2500 de ture se aprindea masina cu cheie si trepida toata masina daca incercam sa o accelerez,daca o lasam la 2000 de ture in 2-3 km se stingea acel martor dar la o urmatoare accelerare se reaprindea.Cand am ajuns acasa am scos mufa de la debimetru si am accelerat la 3000-4000 de ture si numai scotea niciun pic de fum dar la punerea mufei(cand am scos mufa mergea mai bine motoru iar cand am pus-o la loc mergea mai prost se simtea ca este ingreunat) inapoi incepea iar sa scoata fum.La o accelerare mai brusca de la 2000 de ture se simte de la turbina ca si cum cineva m-ar tine in loc si dintr-o data mi-ar da drumu.
Astept pareri,sfaturi.
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca nu spui ce cod de eroare ai e greu sa te lamureasca cineva.
Foloseste "pseudoagrafa" si posteaza codurile.
  • Dexter1

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ECN 050074,38008,161450,161600
Din ce am citit pe net primul ar fi de la un senzor de temperatua din masina,al 2-lea de la bujii(in iarna am avut una defecta si am schimbat-o dar nu am sters erroarea) si ultimele 2 cu CIM si cipul de la cheie..
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P0500 - Vehicle Speed Sensor (VSS) Error
P0380 Glow Plug/Heater Circuit Malfunction
P1614 Immobilizer - incorrect signal
P1616 CIM - incorrect signal
Fa un test retur injectoare. E posibil sa se fi stricat din nou.
Daca ai ocazia fa test cu alt debitmetru.
Skip ads

  • Dexter1

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Sambata mi-au venit injectoarele de la reconditionat si duminica au fost montate pe masina.deci au 5 zile de cand sunt montate...asa ghinion sa am..cand scot debimetru nu se mai tureaza mai mult de 2500 de rotatii..
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Mergi la un test foarte bun, din cate se pare ai o problema destul de grava! Verifica tot ce inseamna aprindere+evacuare (EGR) SI VEZI CE SE INTAMPLA! Nu cred sa fie de la bujii, o data ce a pornit masina, bujiile nu mai au prea mare aport, mai de graba este o problema de la INJECTOARE, EGR, TURBINA poate!

Succes
  • emanuel cheia

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2008 13cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2013

  • Mesaj Privat
buna,

am un Opel Astra H 1,3 CDTI din 2008 si de cateva luni la pornire scade turatia la -10 mii uneori chiar si se oreste...asta pentru un minut 2 dupa care isi revine la normal.Tin sa precizez ca acesata problema o intampin dimineata sau in cazul in care masina nu o fost pornita cateva ore.

Sa fie din cauza la EGR?
Poate sa imi comfirme cineva....? Embarassed Embarassed Embarassed
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
La un moment dat nu o sa mai porneasca deloc! Mergi la un test si vezi ce zic si dei de acolo! EGR-ul este slabiciunea lor( la aceasta motorizare)! Am patit le fel, l-am curatat si merg de aproape 1an si jumatate fara probleme! Succes
Skip ads

  • Dexter1

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Problema a fost rezolvata,schimbat injectoare(din nou) + pompa inalta si curatat rezervoru,rampa de la injectoare si toate conductele pe unde trece motorina + schimbat filtru motorina.In rezervor am gasit foarte multa mazga iar filtru era plin de apa.
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Bravo ca ti-ai rezolvat problema, dar pacat ca ai avut asa mari probleme! Bafta si sa ai grija de masina ta!
  • Dexter1

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc,deasemenea si tie.
  • emanuel cheia

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2008 13cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Am fost la reprezentata Opel si in urma unui tester am identificat care este problema: EGR-ul era blocat pe deschis si nu arata in bord.Cei de la reprezentatata au recomandat sa il schimb)900 ron nou din Germania si 700 cel pe care il aveau pe stoc)
Eu ma gandesc sa il curat si sa vad cat mai merge (la reprezentatata nu se complica sa il curete)
Sfat! - Nu trebuie sa iasa fum negru neparat ca sa dovedeasca ca e infundat EGR-ul si nici sa arate in bord.
Multumesc pentru sfat!
Skip ads

  • acasa sorin

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2013

  • Mesaj Privat
o sa ma apuc vrodata sa l curat...nu mi se ofera nici o siguranta...e prea dificil...chiar cu toate tutorialele si postarile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR