Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai avut o regenerare eșuatã, acum s-a regenerat si ai scapat ...
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Astãzi ma prins regenerarea în oraș. Pana sa ies am mers cu treapta a2a peste 2000 rpm și când am ieșit surpriza consum instant pe loc 0.7. În oraș aveam 1.5-1.7 câteodatã 2.0. Totuși am mers vreo 7km cu treapta a3a la 2500rpm. S-a regenerat oare în oraș în treapta A2a?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Se regenereaza si in relanti, doar ca se curata mai bine in sarcina. De fapt cred ca informatia asta e postata de zeci de ori in topic!
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Oke deci toatã treaba este sa nu o opresc când ea are treabã.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Corect!
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am verificat si eu o data dupa o regenerare mare parte facuta in ralanti, credeam ca nu scade foarte mult gradul de incarcare dar surpriza, era sub 20%
  • edmond79

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Salutare. A mai patit cineva ca de la filtrul de particule sa i se aprinda scutul de noroi de la motor. Mergeam in oras si am observat ca a inceput procesul de regenerare, dar intre timp iaca cineva imi face cu farurile ca sa ma atentioneze ca imi iese fum. Trag repede pe dreapta si verific : scutul de plastic a luat foc. L-am stins repede, fara pagube, am ridicat masina si l-am dat jos cu totul. Eram curios daca au mai fost cazuri. Multumesc.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
A mai fost un coleg care a pãtit aproximativ acelasi lucru,la el s-a topit tabla...,avea filtrul spart si o bucata destul de mare blocase conducta de evacuare.
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Sad wtf
  • edmond79

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:A mai fost un coleg care a pãtit aproximativ acelasi lucru,la el s-a topit tabla...,avea filtrul spart si o bucata destul de mare blocase conducta de evacuare.


La mine nu e nimic spart la filtru. Totul e OK, dar nu inteleg de ce s-a aprins. Posibil sa fi deformat aparatoarea de noroi si sa fi fost prea aproape de filtru. Cred ca e singura explicatie posibila. Voi veni cu completari dupa ce merg la service. Intrebarea e, daca scot scutul si merg fara, afecteaza filtrul ? Fara scut sare apa sau noroi, ala e din ceramica, foarte fierbinte. Stie cineva ? Multumesc
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu trebuie sã se spargã, la el s-a topit din cauza ca o bucatã de ceramicã s-a desprins si a blocat evacuarea.Regenerarea ai facut-o stând pe loc?
  • edmond79

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
edmond79 a scris:
gyzmo a scris:A mai fost un coleg care a pãtit aproximativ acelasi lucru,la el s-a topit tabla...,avea filtrul spart si o bucata destul de mare blocase conducta de evacuare.


La mine nu e nimic spart la filtru. Totul e OK, dar nu inteleg de ce s-a aprins. Posibil sa fi deformat aparatoarea de noroi si sa fi fost prea aproape de filtru. Cred ca e singura explicatie posibila. Voi veni cu completari dupa ce merg la service. Intrebarea e, daca scot scutul si merg fara, afecteaza filtrul ? Fara scut sare apa sau noroi, ala e din ceramica, foarte fierbinte. Stie cineva ? Multumesc


Regenerarea s-a facut in mers, dar in oras, pt ca asta era traficul si nu aveam posibilitatea sa ajung in afara. Ma intereseaza daca pot sa umblu fara scutul de noroi, pana imi iau altul. Nu exclud posibilitatea ca scutul sa fi fost prea aproape de filtru. Ce solutie a avut prietenul cu bucata de ceramica desprinsa. Multumesc.
Skip ads

  • edmond79

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:Nu trebuie sã se spargã, la el s-a topit din cauza ca o bucatã de ceramicã s-a desprins si a blocat evacuarea.Regenerarea ai facut-o stând pe loc?
Regenerarea s-a facut in mers, dar in oras, pt ca asta era traficul si nu aveam posibilitatea sa ajung in afara. Ma intereseaza daca pot sa umblu fara scutul de noroi, pana imi iau altul. Nu exclud posibilitatea ca scutul sa fi fost prea aproape de filtru. Ce solutie a avut prietenul cu bucata de ceramica desprinsa. Multumesc. Scuze sunt nou pe forum !
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Poti merge liniștit fãrã scut,filtrul este puțin mai sus,pâna gãsesti altul...
Colegul a inlocuit parca filtrul...cu altul sh.
Eu l-as lasa pe cel vechi pe masinã,doar l-as decupa in zona afectatã,pâna când îl schimbi.
  • edmond79

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Am vz unde e filtrul, dar ma intrebam daca sare apa sau noroi, cum e incins, il afecteaza sau nu. In rest nu ma deranjeaza sa umblu fara scut. In plus oricum, daca da rateuri de functionare, adica nu lucreaza in parametri sa aprinde un service, ceva in bord. Thx.

Asa am si facut. Maine, cand merg la service il pun la loc si acolo unde e filtrul ramane doar protectia de aluminiu de pe interior.
  • stefanceh_23

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Insignia 2010 2.0 DTH 90kW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Doresc sa impartasesc experienta regenerarii DPF-ulu facuta recent:
prima faza a aparut mesaj: A aparut si ServiceVehicleSoon si la putin timp de maxim o zi Filtru particule full-motorul nu mai tragea deloc. M-am dus la un service bun...bagat tester...rezulat: nu si-a facut regenerarea de mai multe ori si s-a umplut excesiv datorita mersului prin oras. Recomandare: regenerare electronica, adica pe loc legat la un PC care ii face regenerare dupa soft la 3500 ture constant timp de 50 minute (45 minute tinut motorul turat la 3500 rpm). Am semnat ca daca apar ceva probleme la motor in timpul regenerarii sunt raspunzator. Mi-am asumat riscul. Motor: 104000 km in franta rulati plus 30000 rulati in tara. Cand a inceput regenerarea masina avea 134000 km. Inainte de a incepe am schimat toate filtrele si uleiul (obligatoriu) altfel nu ai cum sa faci asta....riscul este mare de tot.In timpul regenerarii temp. filtrului a ajuns la 550 grade C. la espament gazelle erau de cca 380 grade C. Motorul a rezistat foarte bine...Regenerarea a fost facuta cu scucces. Trebuie sa ai nervii tari. Recomand acest tip de regenerare dar sa sti ca a motorul nu este forjat.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
stefanceh_23 a scris:...Recomand acest tip de regenerare dar sa sti ca a motorul nu este forjat. .

Eu nu recomand acest tip de regenerare... inainte sa opresti motorul mai bine urmaresti sa vezi daca DPF-ul e in regenerare si il lasi sa si-o faca sau continui sa circuli...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Cateva din informatiile furnizate de tine, nu cred ca sunt reale, din ce am observat(pe masina mea), regenerarea in stationare nu se initializeaza pana cand temperatura gazelor pe evacuare nu atinge 600 de grade..., in mers datele se schimba esential...
Verifica sa nu ai vreo problema la senzorul de presiune diferentiala...
Nici eu, nu recomand regenerarea fortata,chiar daca ai efectuat de curand schimbul de ulei, in mers este cu totul altceva, racirea si ventilatia motorului este foarte importanta. Idea
Oare de ce te-a pus, sa semnezi pentru eventualele probleme ce pot surveni in timpul regenerarii fortate? Confused
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pentru ca ei nu raspund pentru eventuale probleme care ar putea apare in cazul regenerarii fortate... e ca la ITP, la noxe, cand o tureaza la +4000rpm...
@stefanceh_23, vad in profilul tau ca ai Insignia din 2010 de 90Kw(DTH) Shocked . In 2010 erau decat de 81, 96 si 118Kw.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
edmond79 a scris:
gyzmo a scris:A mai fost un coleg care a pãtit aproximativ acelasi lucru,la el s-a topit tabla...,avea filtrul spart si o bucata destul de mare blocase conducta de evacuare.


La mine nu e nimic spart la filtru. Totul e OK, dar nu inteleg de ce s-a aprins. Posibil sa fi deformat aparatoarea de noroi si sa fi fost prea aproape de filtru. Cred ca e singura explicatie posibila. Voi veni cu completari dupa ce merg la service. Intrebarea e, daca scot scutul si merg fara, afecteaza filtrul ? Fara scut sare apa sau noroi, ala e din ceramica, foarte fierbinte. Stie cineva ? Multumesc


Edmond, de curiozitate cand ai facut schimbul de ulei ?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR