- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
edmond79
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2014
- Mesaj Privat
Salutare. A mai patit cineva ca de la filtrul de particule sa i se aprinda scutul de noroi de la motor. Mergeam in oras si am observat ca a inceput procesul de regenerare, dar intre timp iaca cineva imi face cu farurile ca sa ma atentioneze ca imi iese fum. Trag repede pe dreapta si verific : scutul de plastic a luat foc. L-am stins repede, fara pagube, am ridicat masina si l-am dat jos cu totul. Eram curios daca au mai fost cazuri. Multumesc.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
edmond79
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2014
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:A mai fost un coleg care a pãtit aproximativ acelasi lucru,la el s-a topit tabla...,avea filtrul spart si o bucata destul de mare blocase conducta de evacuare.
La mine nu e nimic spart la filtru. Totul e OK, dar nu inteleg de ce s-a aprins. Posibil sa fi deformat aparatoarea de noroi si sa fi fost prea aproape de filtru. Cred ca e singura explicatie posibila. Voi veni cu completari dupa ce merg la service. Intrebarea e, daca scot scutul si merg fara, afecteaza filtrul ? Fara scut sare apa sau noroi, ala e din ceramica, foarte fierbinte. Stie cineva ? Multumesc
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
edmond79
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2014
- Mesaj Privat
edmond79 a scris:
La mine nu e nimic spart la filtru. Totul e OK, dar nu inteleg de ce s-a aprins. Posibil sa fi deformat aparatoarea de noroi si sa fi fost prea aproape de filtru. Cred ca e singura explicatie posibila. Voi veni cu completari dupa ce merg la service. Intrebarea e, daca scot scutul si merg fara, afecteaza filtrul ? Fara scut sare apa sau noroi, ala e din ceramica, foarte fierbinte. Stie cineva ? Multumesc
gyzmo a scris:A mai fost un coleg care a pãtit aproximativ acelasi lucru,la el s-a topit tabla...,avea filtrul spart si o bucata destul de mare blocase conducta de evacuare.
La mine nu e nimic spart la filtru. Totul e OK, dar nu inteleg de ce s-a aprins. Posibil sa fi deformat aparatoarea de noroi si sa fi fost prea aproape de filtru. Cred ca e singura explicatie posibila. Voi veni cu completari dupa ce merg la service. Intrebarea e, daca scot scutul si merg fara, afecteaza filtrul ? Fara scut sare apa sau noroi, ala e din ceramica, foarte fierbinte. Stie cineva ? Multumesc
Regenerarea s-a facut in mers, dar in oras, pt ca asta era traficul si nu aveam posibilitatea sa ajung in afara. Ma intereseaza daca pot sa umblu fara scutul de noroi, pana imi iau altul. Nu exclud posibilitatea ca scutul sa fi fost prea aproape de filtru. Ce solutie a avut prietenul cu bucata de ceramica desprinsa. Multumesc.
edmond79
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2014
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Nu trebuie sã se spargã, la el s-a topit din cauza ca o bucatã de ceramicã s-a desprins si a blocat evacuarea.Regenerarea ai facut-o stând pe loc?
Regenerarea s-a facut in mers, dar in oras, pt ca asta era traficul si nu aveam posibilitatea sa ajung in afara. Ma intereseaza daca pot sa umblu fara scutul de noroi, pana imi iau altul. Nu exclud posibilitatea ca scutul sa fi fost prea aproape de filtru. Ce solutie a avut prietenul cu bucata de ceramica desprinsa. Multumesc. Scuze sunt nou pe forum !
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
edmond79
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2014
- Mesaj Privat
Am vz unde e filtrul, dar ma intrebam daca sare apa sau noroi, cum e incins, il afecteaza sau nu. In rest nu ma deranjeaza sa umblu fara scut. In plus oricum, daca da rateuri de functionare, adica nu lucreaza in parametri sa aprinde un service, ceva in bord. Thx.
Asa am si facut. Maine, cand merg la service il pun la loc si acolo unde e filtrul ramane doar protectia de aluminiu de pe interior.
Asa am si facut. Maine, cand merg la service il pun la loc si acolo unde e filtrul ramane doar protectia de aluminiu de pe interior.
- stefanceh_23
- *
- 1 mesaje
- din 01 Jul 2015
- Insignia 2010 2.0 DTH 90kW
- Gorj
stefanceh_23
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Gorj
- Masina: Insignia 2010 2.0 DTH 90kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2015
- Mesaj Privat
Doresc sa impartasesc experienta regenerarii DPF-ulu facuta recent:
prima faza a aparut mesaj: A aparut si ServiceVehicleSoon si la putin timp de maxim o zi Filtru particule full-motorul nu mai tragea deloc. M-am dus la un service bun...bagat tester...rezulat: nu si-a facut regenerarea de mai multe ori si s-a umplut excesiv datorita mersului prin oras. Recomandare: regenerare electronica, adica pe loc legat la un PC care ii face regenerare dupa soft la 3500 ture constant timp de 50 minute (45 minute tinut motorul turat la 3500 rpm). Am semnat ca daca apar ceva probleme la motor in timpul regenerarii sunt raspunzator. Mi-am asumat riscul. Motor: 104000 km in franta rulati plus 30000 rulati in tara. Cand a inceput regenerarea masina avea 134000 km. Inainte de a incepe am schimat toate filtrele si uleiul (obligatoriu) altfel nu ai cum sa faci asta....riscul este mare de tot.In timpul regenerarii temp. filtrului a ajuns la 550 grade C. la espament gazelle erau de cca 380 grade C. Motorul a rezistat foarte bine...Regenerarea a fost facuta cu scucces. Trebuie sa ai nervii tari. Recomand acest tip de regenerare dar sa sti ca a motorul nu este forjat.
prima faza a aparut mesaj: A aparut si ServiceVehicleSoon si la putin timp de maxim o zi Filtru particule full-motorul nu mai tragea deloc. M-am dus la un service bun...bagat tester...rezulat: nu si-a facut regenerarea de mai multe ori si s-a umplut excesiv datorita mersului prin oras. Recomandare: regenerare electronica, adica pe loc legat la un PC care ii face regenerare dupa soft la 3500 ture constant timp de 50 minute (45 minute tinut motorul turat la 3500 rpm). Am semnat ca daca apar ceva probleme la motor in timpul regenerarii sunt raspunzator. Mi-am asumat riscul. Motor: 104000 km in franta rulati plus 30000 rulati in tara. Cand a inceput regenerarea masina avea 134000 km. Inainte de a incepe am schimat toate filtrele si uleiul (obligatoriu) altfel nu ai cum sa faci asta....riscul este mare de tot.In timpul regenerarii temp. filtrului a ajuns la 550 grade C. la espament gazelle erau de cca 380 grade C. Motorul a rezistat foarte bine...Regenerarea a fost facuta cu scucces. Trebuie sa ai nervii tari. Recomand acest tip de regenerare dar sa sti ca a motorul nu este forjat.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
Cateva din informatiile furnizate de tine, nu cred ca sunt reale, din ce am observat(pe masina mea), regenerarea in stationare nu se initializeaza pana cand temperatura gazelor pe evacuare nu atinge 600 de grade..., in mers datele se schimba esential...
Verifica sa nu ai vreo problema la senzorul de presiune diferentiala...
Nici eu, nu recomand regenerarea fortata,chiar daca ai efectuat de curand schimbul de ulei, in mers este cu totul altceva, racirea si ventilatia motorului este foarte importanta.
Oare de ce te-a pus, sa semnezi pentru eventualele probleme ce pot surveni in timpul regenerarii fortate?
Verifica sa nu ai vreo problema la senzorul de presiune diferentiala...
Nici eu, nu recomand regenerarea fortata,chiar daca ai efectuat de curand schimbul de ulei, in mers este cu totul altceva, racirea si ventilatia motorului este foarte importanta.
Oare de ce te-a pus, sa semnezi pentru eventualele probleme ce pot surveni in timpul regenerarii fortate?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
edmond79 a scris:
La mine nu e nimic spart la filtru. Totul e OK, dar nu inteleg de ce s-a aprins. Posibil sa fi deformat aparatoarea de noroi si sa fi fost prea aproape de filtru. Cred ca e singura explicatie posibila. Voi veni cu completari dupa ce merg la service. Intrebarea e, daca scot scutul si merg fara, afecteaza filtrul ? Fara scut sare apa sau noroi, ala e din ceramica, foarte fierbinte. Stie cineva ? Multumesc
gyzmo a scris:A mai fost un coleg care a pãtit aproximativ acelasi lucru,la el s-a topit tabla...,avea filtrul spart si o bucata destul de mare blocase conducta de evacuare.
La mine nu e nimic spart la filtru. Totul e OK, dar nu inteleg de ce s-a aprins. Posibil sa fi deformat aparatoarea de noroi si sa fi fost prea aproape de filtru. Cred ca e singura explicatie posibila. Voi veni cu completari dupa ce merg la service. Intrebarea e, daca scot scutul si merg fara, afecteaza filtrul ? Fara scut sare apa sau noroi, ala e din ceramica, foarte fierbinte. Stie cineva ? Multumesc
Edmond, de curiozitate cand ai facut schimbul de ulei ?