Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine regimul de mers: 65% extraurban si 35% urban. (daca are importanta, doar in scop de exemplu iar cu asta nu doresc crearea de polemci in aceasta discutie, uleiul folosit: Castrol 5W-30 EDGE FST Formula).
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mai mult conteaza regimul de mers... mai putin uleiul. Cu acelasi ulei (Shell Helix UltraProfessional AG 5W30) cand o frecam in oras aveam regenerari intre 3-400km maxim.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Care metoda are un randament mai benefic pentru regenerare
Treapta a2a in 3000rpm
Treapta a3a in 3000rpm
Mai mult de 10-12 km sa merg constant nu prea am unde sa ma intind. (Doar sa opresc undeva, ma intorc si continui aceeasi portiune)
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Oricare..., importanta este turatia sau mai exact presiunea de evacuare a gazelor...
Skip ads

  • CretzuV

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu, de 4 luni de cand am masina , am prins regenerare in oras (din pacate ratata) o singura data, luna trecuta, dupa 5 saptamani petrecute exclusiv in oras si 650km. Nu-l vad deloc problematic si chiar mi se par ok intervalele de regenerare. Eu fac cam 1000 km lunar in afara si in jur de ~ 500 in oras in minim 4 saptamani. In afara de aceasta singura data ,nicio alta data nu am prins regenerarea in oras, iar in afara nici nu simti cand o face.
Daca in afara mergi turat cu masina (spre exemplu eu de la treapta 4 in sus nu schimb sub 3500 in afara) si o scoti si tu la plimbare macar o singura data pe luna , nu o sa-ti faca probleme si nu trebuie sa mai stai sa te perpelesti in privinta DPF-ului.

Acum de cand e la vanzare observ ca lumea la telefon ma intreaba mai degraba de DPF decat de starea masinii, ceea ce mi se pare ciudat. Daca nu poti intretine un motor diesel e mult mai simplu sa iti iei un motor pe benzina...
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
La mine nu e chestia cu întreținerea ci mai degrabã stresul pe care îl aveam înainte sa îmi montez ledul. ÃŽmi puneam tot felul de întrebãri. Acum pot sa zic ca sunt foarte liniștit ba chiar sunt fericit când știu ca fac o regenerare cum trebuie.

Ex.
Date de la ultima regenerare (asearã)
Mod regenerare - treapta a2a la 3000rpm
Distanta de la ultima regenerare - 375km
Timp regenerare - 10 minute
Distanta regenerare - 10-14km

Drumuri bune!
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
CretzuV a scris:Eu, de 4 luni de cand am masina , am prins regenerare in oras (din pacate ratata) o singura data, luna trecuta, dupa 5 saptamani petrecute exclusiv in oras si 650km. Nu-l vad deloc problematic si chiar mi se par ok intervalele de regenerare. Eu fac cam 1000 km lunar in afara si in jur de ~ 500 in oras in minim 4 saptamani. In afara de aceasta singura data ,nicio alta data nu am prins regenerarea in oras, iar in afara nici nu simti cand o face.
Daca in afara mergi turat cu masina (spre exemplu eu de la treapta 4 in sus nu schimb sub 3500 in afara) si o scoti si tu la plimbare macar o singura data pe luna , nu o sa-ti faca probleme si nu trebuie sa mai stai sa te perpelesti in privinta DPF-ului.


Poti sa mergi si cu 5000 ture, daca nu este incarcat suficient nu o sa-si faca regenerare.
Exemplu clar: am facut vreo 250 km extraurban acum in weekend, am plecat cu 45% acumulare si m am intors cu vreo 80%.
Ce crezi ca o sa se intample? Regenerare prin oras cel mai probabil saptamana asta 😡
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Corect, poti sa ii scoti pistoanele prin capota... daca nu are cel putin 80% grad de acumulare nu se declanseaza regenerarea. De la 80% in sus ii poti declansa regenerarea daca depasesti 100km/h.
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
A nu se intelege ca iesitul la drum cat mai des nu este benefic pentru masina...doar ca nu e obligatoriu sa si faca regenerare atunci cand iesi la drum si mergi mai turat
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
clau70 a scris:Corect, poti sa ii scoti pistoanele prin capota... daca nu are cel putin 80% grad de acumulare nu se declanseaza regenerarea. De la 80% in sus ii poti declansa regenerarea daca depasesti 100km/h.


Si inevitabilul s a produs...la Universitate 😡
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Era de asteptat sa plece regenerarea avand deja 80% acumulare... asta e.
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Salutare din nou! Dupã resetarea senzorului de presiune diferentiala regenerarea a pornit dupã 450km, intre timp regenerarea s-a mutat pe la intervalul 350-400. Asearã era de așteptat ~374km, o scot la drum cu treapta a2a și 3000 și aștept...și tot aștept, abia dupã 20 și ceva de minute s-a terminat. Surpriza a fost ca dupã alți 60 km sã porneascã din nou regenerarea, o fac din nou numai ca de data asta parca se chinuia pentru ca avea "șuturi ușoare" în timpul mersului, și tot asa a durat 20 de minute, în condițiile în care tura trecuta a durat 10 minute pe ceas și dupã s-a simțit ca e mai libera.

P. S. Am alimentat la urgenta de la Bullrom (din cate am inteles au combustibil de la Lukoil) surpriza a fost ca motoru a mers mai silențios, dupã ce am pus de la omv (de obicei de aici alimentez) motorul a devenit mai zgomotos și acuma și problema cu regenerare. Chiar e aiurea știind cu toții de Lukoil ca nu sunt asa grozavi (eu unul îi evit)
Skip ads

  • Danny Insignia

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Cum imi pot da seama ca s-a terminat regenerarea? Scade consumul la normal cand stau pe loc sau imi apare un mesaj ceva?
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Revine consumul si scade turatie la ralanti
  • Danny Insignia

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Aseara am observat la semafor un consum de 1.4% si m-am gandit ca a venit timpul regenerarii si parca sa zic ca era si putin turata, am mers cu a 2-a la 2000 rmp vreo 4-5 min maxim si cand m-am uitat la turometru revenise la 0.9, oare s-a facut regenerarea asa repede?
  • deleted-104153

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Salut, in principiu pe la 80% grad incarcare porneste regenerarea, dar dupa ce isi face regenerarea pana la cat la % ramane incarcat? Ca banuiesc ca nu se curata pana la 0 %?
  • Danny Insignia

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Cum ne dam seama de gradul de incarcare?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Cu un op-com vezi gradul de incarcare
  • deleted-104153

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Dupa regenerare se curata de tot filtrul sau mai ramane un anumit procent de mizerie..
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine ramane in jur de 20 - 30 % gradul de incarcare dupa regenerare
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR