Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Da , acum imi aduc aminte, din cate stiu, o regenerare fortata nu ar trebui sa reseteze km de la prima regenerare... Confused
Ce versiune de OP-COM ai?
Skip ads

  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Este 131223c
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Este in meniu replace dpf sau ceva asemãnãtor.
Cand ajung acasa, caut si fac o poza.
  • canguru

  • Mesaje scrise: 850
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Aha, hai ca o sa ma uit si eu, asa de chestie ca oricum daca o sa am nevoie de regenerare fortata( sper sa nu) o fac in service
Skip ads

  • Lovrin

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Salutare. Vin si eu cu o problema, sunt la a 2-a Insignie si bineinteles cu probleme la DPF. Masina o folosesc in regim de taxi deci 80% oras, problema este ca atunci cand se regenereaza imi da si la viata la ulei intre 1-4% pe cand la prima nu aveam aceasta problema. Are cineva idee de ce se intampla acest lucru? Sa nu mai spun ca am un fum dupa mine de zici ca e tractor cand incepe regenerarea si de fiecare data cand plec de pe loc mai tare in timp ce se regeneraza.... Care ar putea fi problema? Pe tester nu am nici o eroare. Toata stima si un Paste Fericit!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Injectoare..., EGR...
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
Dupã ce am resetat senzorul de presiune diferentiala totul era bine, regenerarea era la 450km, acum a scãzut dramatic ajungând la 175km și mi-a luat 3% din viata uleiului... În condițiile în care abia l-am schimbat... Când "mãnâncã" din ulei ce are? Eu fac regenerarea cu treapta a2a la 3000rpm și de vreo 2 regenerãri încoace se aude un "harait" când e la 3000rpm dar la 2500 nu face.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,832
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
De ce nu încerci sã faci regenerare in mers normal? E musai sã o vajai la 3000 ture? Gândește-te la masinile automate.
Skip ads

  • lucio

  • Mesaje scrise: 783
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Signum 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2008

  • Mesaj Privat
AddyUFS a scris:Dupã ce am resetat senzorul de presiune diferentiala totul era bine, regenerarea era la 450km, acum a scãzut dramatic ajungând la 175km și mi-a luat 3% din viata uleiului... În condițiile în care abia l-am schimbat... Când "mãnâncã" din ulei ce are? Eu fac regenerarea cu treapta a2a la 3000rpm și de vreo 2 regenerãri încoace se aude un "harait" când e la 3000rpm dar la 2500 nu face.



Atunci cand isi face regenerare filtrul de particule temperatura uleiului este destul de ridicata, ajungandu-se aproape de punctul de inflamabilitate al uleiului, cu alte cuvinte uleiul se arde si din acest motiv scade acel procent al vietii uleiului. Parerea mea e sa nu o mai chinui cand isi face regenerare, incearca sa o mentii in sarcina la o turatie normala.

Filtrul de particule in ce stare e? Teava e perfect curata la iesire sau are urme de funingine?

Totodata vezi si in ce stare e furtunul la intercooler, daca are scapari/crapaturi iti poate induce regenerari dese.

  • deleted-104153

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2015

  • Mesaj Privat
gyzmo a scris:
marian344 a scris:Dupa regenerare se curata de tot filtrul sau mai ramane un anumit procent de mizerie..


Depinde foarte mult de conditiile in care s-a efectuat regenerarea, in general dupã o regenerare in regim extraurban, când evacuarea gazelor se face la o presiune relativ mai mare si constanta, gradul de încãrcare al dpf-ului poate atinge valori de 15%, insa mai conteazã si cate se efectueazã în acest tip de regim si cate in regim urban(viata dpf)...

Azi dupa ce am pornit de acasa cu motorul rece ca de abia facusem 1 km mi sa si aprins martorul led ca a inceput procesul de regenerare si observand si fum in spate la evacuare,dupa circa 2 km am reusit sa ies din oras ca sa pot face regenerarea fara opriri pe la semafoare,dar am avut 2 stationari scurte la semafor dupa care drum bun la turatie de 3.000 circa 11 km dupa care sa stins ledul martor.De curiozitate am si mers la mecanic pentru test,rezultand: Regenerare efectuata cu succes,10 km efectuati de la ultima regenerare,si grad de incarcare 25%.km afisati la DPF cat si pe ceasurile de bord 141.200. Mi sa spus ca e OK tinand seama ca merg 90 % doar prin oras si deseori si pe distante scurte iar ultimele regenerari sau declansat dupa cca 230-250 km,deci e clar ca mersul in oras incarca DPF ul foarte repede..
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare.
Cam la cati km face regenerare la voi?
La mine 2.0 DTH face cam la 300 km. Nu este cam putin? Si din cei 300 km cam jumate facuti pe exterior.
Acum 3 luni am schimbat galeria de admisie, si mi se pare pare ca face cam des regenerarea. Care ar putea fi cauza?
Am montat ledul care ma avertizeaza cand incepe regenerarea, iar de cand am schimbat galeria nu am pierdut nici o regenerare. media fiind undeva la 300-350 km.
Mentionez ca schimb undeva in jurul a 3000rpm
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Motor identic, valerie admisie schimbata insa si inainte si dupa regenerarea este unde la un min 400km si max 1200km. 60% exterior. Poate tine si de ulei..ey folosesc Castrol 5w30 edge fst formula
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
A20DTH - la fel media e intre 300-350. Când am fãcut resetarea senzorului de presiune diferentiala am avut 2 regenerãri la 450 și 430 km, de atunci numai intre 300-350 cu o mica excepție când m-am trezit cu o regenerare dupã 120 km.
  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Salut, astazi mi-a aparut si mie mesajul cum ca filtrul de particule imi e full, m-am dus la mecanic si mi-a facut regenerare dar nereusita din cate mi-a zis, pentru ca filtrul de particule este foarte infundat si ii este frica sa o lase in regenerare masina sa nu puste ceva pe la motor sau sa i-a foc. Mi-a ster eroarea, ca si cum am inlocut filtrul de particule cu unul nou si mi-a sugerat sa merg sa mi-l anuleze din soft pt ca oricum nu o sa ma mai tina mult filtrul. Intrebarea mea este daca ati mai patit asa ceva si ce sfaturi imi puteti da. Va multumesc
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salutare! Asa am patit si eu dupa ce am luat masina si a trebuit sa il dea jos si sa il curete cu o solutie speciala. Dupa doua tentative de regenerare nereusite, au gasit elwctrovalva turbo care nu era cea de insignia. Dupa inlocuirea si electrovalvei, au reusit sa faca regenerarea si pot sa spun ca asta a fost acum 3 ani si nu am schimbat dpf-ul. Acum cred ca depinde daca se poatw curata fizic pana la un nivel la care sa se poata face regenerarea fie ea fortata sau normala. Cele mai multe probleme cu dpf- ul le-am avut din cauza senzorului de presiune diferentiala care dupa un timp arata eronat nivelul de incarcare al dpf. La un an de la curatarea fizica a dpf-ului, am schimbat si acest senzor si nu am mai avut probleme. Sper sa fie de folos aceste experiente personale. Bafta!
  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc pt raspuns stefan_sb, o sa merg saptamana viitoare si la alt mecanic sa mai cer o parere, nu stiu daca in alba este vreun service care sa curete fizic dpf-ul, speram sa imi raspunda si alti colegi, ma gandeam sa il anulez totusi sa nu mai am grija lui dar nu stiu ce consecinte va avea motorul si turbina dupaceea.
  • stefan_sb

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Vezi ca sunt unele firme care curata dpf si il poti trimite prin curier. Dar cred ca gasesti si un alba un service. Bafta!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Curatarea chimica este ineficienta, unii sperau ca il pot curata cu ultrasunete...degeaba.
Temperatura face posibila desprinderea particulelor de cenusa de pe fagurii filtrului...
  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
@gyzmo cand sa incercat regenerarea fortata in service sa ajuns la temperatura de 1000 g si la tipul respectiv i-a fost frica sa o mai lase sa i-a foc motorul
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai ceva probleme cu senzorii, temperatura la care se incepe procesul de regenerare este de 600-650 grade, daca gazele nu sunt evacuate atunci exista posibilitatea ca tablele filtrului sa inceapa sa se inroseasca, apoi sa se topeasca...
Mare atentie!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR