Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • razvy66

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Senzorul de presiune diferetiala sau electrovalva de la turbo?
Skip ads

  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Senzorul de presiune diferentiala...el masoara parametrii necesari pentru ca ECU sa poata initializa procesul de regenerare...
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare
Influenteaza electrovalva turbo nr. de km la care isi face regenerarea?
La mine o face cam la 300รท 350 km si mi se pare cam putin. Km sunt facuti 80% in ext. cu schimbat treapta de viteza cam pe la 3000 rpm.
Am comandat electrovalva turbo si luni ajunge. Daca influenteaza reg. am sa vad saptamana viit dupa ce o schomb
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Ma poate ajuta cineva cu instalarea unui opcom.
Nu reusesc sa instalez softul pt op com.
Am instalat driverele USB dar nu gasesc nicaieri pe cd care nu este original aplicatia Opcom.
Este un op com 2012. Care zic cei de la care l am luat ca merge pe insignia din 2010.
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
eu nu am reusit sa instalez opcom-ul pe W 8. pe acelasi laptop am instalat si W7 de pe care intru doar cand fac diagnoza.

in ultimile 3.5 luni doar sotia a condus masina si mi-a trimis poze chiar pe 1 iunie cu SVS.intre timp am ajuns acasa si cu opcom-ul am gasit memorata P 2458 - 57 care nu mai era prezenta. am vazut ca regenerarea s-a facut in urma cu 40 km si gradul de incarcare era de 35 %. o sa tin sub observatie, masina e din 2010 si are 104000 km in bord. tunata din 2013 , fara probleme pana in prezent.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@cypryan01 ai nevoie de >2014 ca sa nu existe dubii asupra functionarii corecte pe Insignia!
  • cypryan01

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salutare,

Sa rezolvat cu ajutorul colegului catastefan care a fost foarte amabil.
Am instalat 2014
Interfata este V01.64

Multumesc
  • stiinta craiova

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Salutare , este cineva care a anulat filtrul de particule? Daca da , cum se comporta masina care sunt riscurile.........am auzit ( zvonuri ) ca nu ar influenta cu ceva daca l-as anula.......cand mi-e lumea mai draga atunci imi taie acceleratia .
Skip ads

  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat
o problema ar fi la ITP, ultima oara m-a intrebat unde e pozitionat si s-a uitat sa vada ca e fizic acolo.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca a intrebat.....tehnician bun....... trebuia sa ii arati in portbagaj
  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
De cand am resetat senzorul de presiune diferentiala regenerarile se fac intre 320-350km, am zis ca e oke avand in vedere ca merg mai mult in oras, dar zilele trecute am avut un drum de 200 de km si turometru a fost tot timpul peste 2100rpm. Am ajuns in oras am facut 120km si surpriza! incepe regenerarea...deci ori ca am mers 320km in oras ori 200 extraurban+120 urban tot acolo si-a facut regenerarea. Ceva pareri?
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Dar esti sigur ca iti taie acceleratia de la DPF? Ai eroare pe el?
Skip ads

  • deleted-100538

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2015

  • Mesaj Privat
@alladain
Cred ca m-ai inteles gresit, nu am probleme, am avut in trecut un SVS am fost am reintializat senzorul de presiune diferentiala totul e bine doar ca regenerarile se fac la 320-350 km in condiitile in care ultimul drum a fost 200km extraurban+120km urban. Deci ori ca merg inafara orasului ori ca merg in oras tot la acelasi interval isi face regenerarea, ma gandesc ca nu cumva sa "memoreze" acest interval si indiferent de condus el sa faca regenerare la 320-350km
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E destul de ciudat algoritmul/modelul dupa care se face regenerarea... de fapt senzorul DPF nu e implicat in declansarea regenerarii, ci doar pt diagnostic. Si pe mine ma intriga faptul ca asta iarna, pe frig cand motorul se incalzea mai greu, aveam regenerari foarte rare 7-8-900km (ajunsesem la un moment dat si la peste 1100km intre regenerari), pentru ca pana acum sa scada treptat pana pe la 300km si ceva. Acum incep iar sa creasca usor perioadele dintre regenerari... parca ar fi o sinusoida, in aceleasi conditii de drum si exploatare Confused.

"Question: Is the DPF sensor important for the regeneration procedure?
Answer: The sensor does not initiate the regeneration, which is based on a model. The DPF sensor fulfils purely a diagnostic function to monitor the counter-pressure in the DPF.
Exceptions are the Antara, Captiva, Z20DTx; on these models, the DPF sensor is involved in triggering the regeneration."

  • stiinta craiova

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2014

  • Mesaj Privat
@alladin
Da de la filtru de particule este ........atunci cand incearca sa-si faca regenerarea si nu reuseste nu o mai pot accelera ramane acceleratรฃ รฎn maxim 2000 fure si trebuie sa merg asa cateva minute pana isi revine... Cei de la opel asa mi-au spus ca ar fi de la senzor filtru particule, am schimbat senzoru si tot asa face ......sa mai schimb a data senzoru respectiv?
  • stiinta craiova

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2014

  • Mesaj Privat
E cineva care se pricepe mai bine ca cei din reprezentantรฃ sa vin sa se uite la masina?
  • stiinta craiova

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2014

  • Mesaj Privat
Am mai fost in reprezentantรฃ pentru un bec si imi ziceau sa schimb faru.......am luat legatura cu alexx322 si sa rezolvat.....ma gandesc ca este cineva care ar sti cam despre ce ar fi problema si cu filtru de particule
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Problema nu e de la senzorul DPF.. ala isi face treaba si iti sesizeaza o anomalie, deci nu el e cauza, iar cauza trebuie cautata in alta parte... de exemplu la fitru de particule... Am avut si eu acum vreo 2 ani , de vreo 2-3 ori, SVS cu limitare de putere si eroare pe senzor, dar s-a rezolvat prin reinvatarea senzorului... si nu am mai avut de atunci.
Daca ai SVS si eroare pe senzorul DPF (gen P2453) cu limitare de putere, motorul intra in safe mode si nu isi mai revine singur decat dupa reinvatarea/resetarea senzorului DPF. La un SVS din cauza turbinei, a furtunului de la intercooler fisurat... motorul isi poate reveni...
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Asta zicea si eu, insa colegul a zis(sau nu am inteles eu bine) ca "mecanicii" au indicat dorect DPF(probabil in urma unei diagnoze)!
  • stiinta craiova

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Insignia 2010 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2014

  • Mesaj Privat
@claudiu70
Exact asa se intampla, SVS cu limitare de putere si eroare pe senzor,insa dupa cativa km (4-5-7) isi revine si merge ,dupa care iar la 150-200km face iar...ce pot sa fac si unde sa merg sa nu mai facรฃ asa
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR