razvy66
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2010
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
cypryan01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2013
- Mesaj Privat
Salutare
Influenteaza electrovalva turbo nr. de km la care isi face regenerarea?
La mine o face cam la 300รท 350 km si mi se pare cam putin. Km sunt facuti 80% in ext. cu schimbat treapta de viteza cam pe la 3000 rpm.
Am comandat electrovalva turbo si luni ajunge. Daca influenteaza reg. am sa vad saptamana viit dupa ce o schomb
Influenteaza electrovalva turbo nr. de km la care isi face regenerarea?
La mine o face cam la 300รท 350 km si mi se pare cam putin. Km sunt facuti 80% in ext. cu schimbat treapta de viteza cam pe la 3000 rpm.
Am comandat electrovalva turbo si luni ajunge. Daca influenteaza reg. am sa vad saptamana viit dupa ce o schomb
cypryan01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2013
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
eu nu am reusit sa instalez opcom-ul pe W 8. pe acelasi laptop am instalat si W7 de pe care intru doar cand fac diagnoza.
in ultimile 3.5 luni doar sotia a condus masina si mi-a trimis poze chiar pe 1 iunie cu SVS.intre timp am ajuns acasa si cu opcom-ul am gasit memorata P 2458 - 57 care nu mai era prezenta. am vazut ca regenerarea s-a facut in urma cu 40 km si gradul de incarcare era de 35 %. o sa tin sub observatie, masina e din 2010 si are 104000 km in bord. tunata din 2013 , fara probleme pana in prezent.
in ultimile 3.5 luni doar sotia a condus masina si mi-a trimis poze chiar pe 1 iunie cu SVS.intre timp am ajuns acasa si cu opcom-ul am gasit memorata P 2458 - 57 care nu mai era prezenta. am vazut ca regenerarea s-a facut in urma cu 40 km si gradul de incarcare era de 35 %. o sa tin sub observatie, masina e din 2010 si are 104000 km in bord. tunata din 2013 , fara probleme pana in prezent.
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
cypryan01
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2013
- Mesaj Privat
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 654 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 654
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
De cand am resetat senzorul de presiune diferentiala regenerarile se fac intre 320-350km, am zis ca e oke avand in vedere ca merg mai mult in oras, dar zilele trecute am avut un drum de 200 de km si turometru a fost tot timpul peste 2100rpm. Am ajuns in oras am facut 120km si surpriza! incepe regenerarea...deci ori ca am mers 320km in oras ori 200 extraurban+120 urban tot acolo si-a facut regenerarea. Ceva pareri?
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
@alladain
Cred ca m-ai inteles gresit, nu am probleme, am avut in trecut un SVS am fost am reintializat senzorul de presiune diferentiala totul e bine doar ca regenerarile se fac la 320-350 km in condiitile in care ultimul drum a fost 200km extraurban+120km urban. Deci ori ca merg inafara orasului ori ca merg in oras tot la acelasi interval isi face regenerarea, ma gandesc ca nu cumva sa "memoreze" acest interval si indiferent de condus el sa faca regenerare la 320-350km
Cred ca m-ai inteles gresit, nu am probleme, am avut in trecut un SVS am fost am reintializat senzorul de presiune diferentiala totul e bine doar ca regenerarile se fac la 320-350 km in condiitile in care ultimul drum a fost 200km extraurban+120km urban. Deci ori ca merg inafara orasului ori ca merg in oras tot la acelasi interval isi face regenerarea, ma gandesc ca nu cumva sa "memoreze" acest interval si indiferent de condus el sa faca regenerare la 320-350km
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
E destul de ciudat algoritmul/modelul dupa care se face regenerarea... de fapt senzorul DPF nu e implicat in declansarea regenerarii, ci doar pt diagnostic. Si pe mine ma intriga faptul ca asta iarna, pe frig cand motorul se incalzea mai greu, aveam regenerari foarte rare 7-8-900km (ajunsesem la un moment dat si la peste 1100km intre regenerari), pentru ca pana acum sa scada treptat pana pe la 300km si ceva. Acum incep iar sa creasca usor perioadele dintre regenerari... parca ar fi o sinusoida, in aceleasi conditii de drum si exploatare .
"Question: Is the DPF sensor important for the regeneration procedure?
Answer: The sensor does not initiate the regeneration, which is based on a model. The DPF sensor fulfils purely a diagnostic function to monitor the counter-pressure in the DPF.
Exceptions are the Antara, Captiva, Z20DTx; on these models, the DPF sensor is involved in triggering the regeneration."
"Question: Is the DPF sensor important for the regeneration procedure?
Answer: The sensor does not initiate the regeneration, which is based on a model. The DPF sensor fulfils purely a diagnostic function to monitor the counter-pressure in the DPF.
Exceptions are the Antara, Captiva, Z20DTx; on these models, the DPF sensor is involved in triggering the regeneration."
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
@alladin
Da de la filtru de particule este ........atunci cand incearca sa-si faca regenerarea si nu reuseste nu o mai pot accelera ramane acceleratรฃ รฎn maxim 2000 fure si trebuie sa merg asa cateva minute pana isi revine... Cei de la opel asa mi-au spus ca ar fi de la senzor filtru particule, am schimbat senzoru si tot asa face ......sa mai schimb a data senzoru respectiv?
Da de la filtru de particule este ........atunci cand incearca sa-si faca regenerarea si nu reuseste nu o mai pot accelera ramane acceleratรฃ รฎn maxim 2000 fure si trebuie sa merg asa cateva minute pana isi revine... Cei de la opel asa mi-au spus ca ar fi de la senzor filtru particule, am schimbat senzoru si tot asa face ......sa mai schimb a data senzoru respectiv?
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Problema nu e de la senzorul DPF.. ala isi face treaba si iti sesizeaza o anomalie, deci nu el e cauza, iar cauza trebuie cautata in alta parte... de exemplu la fitru de particule... Am avut si eu acum vreo 2 ani , de vreo 2-3 ori, SVS cu limitare de putere si eroare pe senzor, dar s-a rezolvat prin reinvatarea senzorului... si nu am mai avut de atunci.
Daca ai SVS si eroare pe senzorul DPF (gen P2453) cu limitare de putere, motorul intra in safe mode si nu isi mai revine singur decat dupa reinvatarea/resetarea senzorului DPF. La un SVS din cauza turbinei, a furtunului de la intercooler fisurat... motorul isi poate reveni...
Daca ai SVS si eroare pe senzorul DPF (gen P2453) cu limitare de putere, motorul intra in safe mode si nu isi mai revine singur decat dupa reinvatarea/resetarea senzorului DPF. La un SVS din cauza turbinei, a furtunului de la intercooler fisurat... motorul isi poate reveni...
- alladin_allibaba
- ****
- 1,478 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,478
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- stiinta craiova
- **
- 70 mesaje
- din 16 Aug 2014
- Insignia 2010 Y22DTR
- Dolj
stiinta craiova
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2014
- Mesaj Privat