Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • sever iulian

  • Mesaje scrise: 1,325
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Insignia 2017 B20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2006

  • Mesaj Privat


la mine distanta medie intre regenerari e de 800 km iar dupa regenerare am vazut valori de incarcare de 5-10 %, e probabil sa fie chiar zero daca pun testerul chiar dupa .
Skip ads

  • Nku13

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 ADTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2013

  • Mesaj Privat
EmmmAx a scris:Salut,

Insignia A20DTH - 160 CP, cutie manuala. 0 - 50.000 Km nici o problema cu filtrul de particule. Nici o problema de orice natura. Masina face saptamanal drumuri in afara orasului, de cele mai multe ori si pe autostrada. Nu am simtit niciodata "regenerarea".
Ultimul consum in afar orasului: 900 Km = 5.5 l/100Km

Enjoy your Insignia Smile


Ce viteza medie ai avut? Eu nu reusesc sa scot un consum mai mic de 6.6 l/100km pe autostrada, treapta 6, 2100 rot/min, 125 km/h. Daca maresc viteza imi creste si consumul. Sunt curios cum ai obtinut un astfel de consum.
  • deleted-75931

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@Nku13
Consum de genul acesta reuseste doar sotia mea ... Smile ( eu "reusesc" intotdeauna cu 1l/100Km in plus )
Traseul a fost drum national fara autostrada. Viteza medie: 57 Km/h
Consum pentru 50.000 Km: 6.8 l/100Km. Viteza medie: 53 Km/h
Pe autostrada la 130 Km/h ia mai mult. Aprox. 7l/100Km sau mai bine.
Pana la urma depinde foarte mult de greutatea piciorului drept Smile)

Enjoy your Insignia Smile
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
In seara asta am mai bifat o regenerare. Problema e ca plecasem de putin timp cu masina rece, la primul semafor am sesizat turatia de relanti marita, am dat pe instant 2.0L/h, apoi pe temperatura motorului care era de doar 43grC Exclamation Question De ce a pornit regenerarea la o temperatura asa mica?
Skip ads

  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Si mie mi-a mai pornit asa o data sau de doua ori iarna. Nu e obligatoriu sa fie motorul cald...
Dar cum poti sa vezi temperatura lichidiului de racire, 43 de grade? La mine nu arata pe nicaieri Razz
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si mie mi-a mai pornit iarna trecuta pe undeva aproape de 60grC, dar acum mi s-a parut ca a initiat regenerarea cam repede, cu motorul prea rece! Din ce imi aduc aminte in TIS scrie ca regenerarea nu pleaca data temp motorului e sub 60 sau 70grC, nu mai tin minte exact.
In CB am activat optiunea "Coolant Temperature", cu ajutorul unui coleg de forum, si arata temeratura exacta.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
AH, super, vreau si eu Very Happy. Dar masina e inca in garantie....oare pot sa o fac la dealer?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu cred ca o sa iti faca la dealer, nu prea activeaza ei alte optiuni. Si a mea mai e in garantie extinsa. Dar cu un op-com 2012/2014 se rezolva. Eu am mai activat si "Battery Voltage".
https://drive.google.com/fil...2YWpqUU9xdHM/view
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze, nu am putut sa mai editez.

Am gasit ceva despre regenerare:
The following conditions must be fulfilled for regeneration to begin.
a.) Engine running since start >2 minutes.
b.) Calculated saturation >80%.
c.) Coolant temperature >70°C for at least 2 minutes.
d.) No DPF-relevant faults stored in system.
e.) A defined vehicle speed threshold must be exceeded in some cases (e.g. for 80%-100% loading, one time 100km/h), at loadings above 100% the speed does not matter.

De ce mie mi-a plecat la 43°C?
  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@clau70 si eu am patit la fel saptamana trecuta, afara frig, am plecat de acasa si la prima intersectie a pornit regenerare, acul de la coolant nici nu s-a miscat, mi-am dat seama dupa consumul din frana de motor care nu era 0.0 ci peste 2.0L...Nu am o explicatie logica.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
E ciudat totusi, cu motorul aproape rece nici caldura nu incepuse sa bage in masina, dar in schimb isi facea regenerare Shocked . Iar in manual spune ca temp antigelului trebuie sa fie peste 70°C.
Maine ajung pe la service sa imi schimbe o garnitura la iesirea din turbina spre intercooler care musteste (am impresia ca nu au schimbat-o odata cu turbina)
O sa intreb si de anomalia asta cu regenerarea la rece, cu toate ca nu cred sa aiba vreun raspuns.
  • cpx

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ceva raspuns de la service?
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Da, explicatia lor e ca regenerarea se face in doua faze: daca filtrul nu e in temperatura, se face preincalzirea filtrului pana se aduce la temperatura de regenerare si regenerarea propriu-zisa. Atunci, cica se declansase procedura de preincalzire!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ca sa mai inviem si alte topicuri mai vechi...

Astazi am efectuat un test(diagnoza) pentru a vedea starea filtrului de particule,cat este de incarcat si cand a fost efectuata ultima regenerare,rezultatul mai jos:


Multumitor,zic eu... Wink
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Dupa efectuarea regenerarii, care e gradul de incarcare al filtrului? Si pe mine ma bate gandul sa procur un op-com. La mine, la un condus doar urban si distante scurte, isi face regenerarea pe la 300 km, e destul de repede, dar e normal, zic eu, tinand cont de regim.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Undeva sub 10%,nu am reusit sa o prind imediat dupa regenerare sau chiar in timpul regenerarii.
De aproximativ patru ani, de cand am masina, eu nu reusesc sa-mi dau seama cand este la regenerare(stiu ca este ciudat,dar asta este realitatea...).
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum se intampla la mine, dar le prind destul de des, una o am si filmata, dar nu stiu cum sa incarc filmuletul. Recent, am prins 2 regenerari, una dupa alta, intr-o perioada in care am mers doar in oras si regenerarea s-a produs in intervalul amintit mai sus.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu prea ratez nici o regenerare, mi-am facut si un fisier cu evidenta lor Smile . Asta, din toamna de cand ma innebunisera erorile pe senzorul de DPF si regenerari cam dese. Dar, s-a cam rezolvat problema de la sine. E adevarat, ca de atunci folosesc numai motorina de la Rompetrol, nu stiu daca are legatura, dar... Ultimele 4 regenerari le-am avut cam la 400km medie, mers numai urban.
  • hog33

  • Mesaje scrise: 1,006
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Pe parul meu ca in 7000 km nu am sesizat sa faca aceasta regenerare a filtrului, chiar asa discreta este regenerarea ?
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Daca lasi sa iti afiseze continuu consumul instant in BC, inainte sa opresti motorul, arunca un ochi asupra lui, si daca e mai mare de 0.9-1% sa nu opresti, lasa sa scada sub 0.8.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR