Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • constantin1978

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
salut,am o vectra c la care nu reusesc sa o pun la punct,problema a aparut cand sa crapat un racord flexibil de la evacuare gaze si sa infundat filtru de particule.Filtrul s-a curatat de doua ori pentru ca pe tester dadea senzor presiune evacuare gaze am mers vreo 200km si a inceput sa nu mai traga ( aparea in bord masina cu cheita) am inlocuit si senzorul de presiune am curatat si egr si am mai mers 1100km,acum are aceleasi simtome nu trage dupa ce apare eroarea in bord,am pus testarul pe ea si iar a dat senzor presiune gaze dar mecanicul a spus ca debitmetrul de aer nu lucreaza in parametri (trebuie sa fie intre 20 si 30kg de nu stiu ce si el inregistreaza 45) Acuma nu stiu ce sa mai schimb debitmetru de aer sau sa curat injectoarele si sa curat iara filtru de particule.Racordul flexibil sa schimbat
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza profi si posteaza aici erorile ...... mecanicii spun multe.
Ai incercat sa mergi cu mufa scoasa de la debitmetru sa vezi cum se comporta masina ?
  • constantin1978

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
maine merg la reprezentanta pentru diagnoza apoi vedem
  • constantin1978

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
astazi am ajuns la reprezentanta opel iar la diagnoza a iesit EGR si senzorul diferential,am lasat masina la reprezentanta sa curete filtru de particule care saracu este incarcat 84% daca nu reuseste sa faca o regenerare fortata.Tipul de acolo ma sfatuit sa inlocuiesc si EGR-ul care a fost curatat recent si sa fiu atent cand filtrul incepe sa se regenereze sa nu opresc motorul sa merg pe la 2500 de ture.Deci atunci cand masina se tureaza mai mult si scade din putere la accelerare ,nu intra turbina si se schimba sunetul motorului inseamna ca se regenereaza filtru.Am intalnit situatia dar nu stiam ce se intampla, sper sa ma invat minte si sa nu se mai intample.
Cu ocazia asta am aflat ca am si 70000km mai mult la bord,asta este am fost pacalit data care vine nu se va mai intampla.
Prerea mea este daca avem probleme mai ciudate sa facem diagnoza la reprezentanta ! PS valoarea de 45 este ok pentru debitmetru
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai posibilitatea sa anulezi din soft si fizic, EGR-ul si DPF-ul.
  • constantin1978

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
daaa asta a fost filtru infundat,la regenerat fortat dar mesterul de acola a spus ca ar fi bine sa cumpar un EGR ca face figuri pe la 2000 de ture .sincer nu stiu daca este bine sa le anulez din soft ,ce implicati are asupra masini,oricum dupa 1000 de km ma duc iara sa verifice filtru si intre timp poate reusesc sa schimb EGR-ul
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut.
Daca vrei sa scapi de probleme urmeaza sfatul colegului @iulian1971,cei de la servis o sa te faca sa inlocuiesti o multime de piese.
Parerea mea ca la tine totul se trage de la DPF, anuleaza-l,regenerarea fortata nu este o solutie buna.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De ce nu-i buna regenerarea fortata....?
Skip ads

  • adibaiacos2003

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
EGR la 1.9 cdti nu se curata, se schimba.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Problema la tine in principal este EGR-ul, care ne mai lucrand cum trebuie iti da peste cap admisia si apoi DPF-ul.
Eu daca as fi in situatia ta, as incerca sa anulez din soft EGR-ul cost aproximativ 200 ron cu soft original de reprezentanta. Cei de acolo nu-ti spun acest lucru, deoarece un EGR nou costa cel putin 600 de ron iar manopera de montaj inca vrea 350.
Legat de modul cum au inteles sa-ti expuna problema nimic de comentat. Au fost la subiect si corecti, dar tine de cont de ce ti-am spus mai sus. Financiar nu cred ca are rost sa dai o caruta de bani pe o componenta care-ti v-a face tot timpul figuri.
Daca te hotaresti sa schimbi softul rezultatul, acestei operatiuni v-a consta intr-un mers mai liniar al motorului, urca mai repede in turatii si cel mai important scapi de mazga care se formeaza in sistemul de admisie, iar catalizatorul nu si DPF-ul nu se vor mai infunda asa usor.

Bafta
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
adibaiacos2003 a scris:EGR la 1.9 cdti nu se curata, se schimba.
Spre mirarea lu tu eu l-am curatat....nu mai bate cimpii ..este electric si doar daca se blocheaza bobina cumperi altul daca nu ...il cureti cu WD 40 si ...merge... nu mai indu lumea in eroare Evil or Very Mad
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
EGR nu se poate anula cu soft original.
Se curata sau se anuleaza prin modificarea softului. Din punctul meu de vedere, la fel sta treaba si la DPF.
Costica, daca nu vrei sa anulezi nimic, esti nevoit sa identifici care sunt cauzele exacte ale infundarii DPF si iei masuri.

Atentie mare cu regenerarile fortate. Obligatoriu motorul si turbina in stare cat mai bune + temperatura de functionare sa fie optima.
Skip ads

  • costeau

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2013

  • Mesaj Privat
[b][b]salut , bine v-am gasit prieteni am si eu un astra h 1.7 cdti fabricatie 2005 si 209000 km reali , si de aproximativ o saptamana mi-a aparut masinuta cu cheita in bord dupa care s-a stins si a aparut martorul care indica emisia de noxe , am facut o diagnoza si mi-a dat clar debitmetrul ...
masina nu are vlaga de la 3000 de turatii nu mai vrea si mie teama sa nu dau banii pe debitmetru si sa fie altceva , m-am interesat si e in jur la 800 ron .. ast o parere de la voi ms
  • adibaiacos2003

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2007 1.9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2009

  • Mesaj Privat
tase a scris:
adibaiacos2003 a scris:EGR la 1.9 cdti nu se curata, se schimba.
Spre mirarea lu tu eu l-am curatat....nu mai bate cimpii ..este electric si doar daca se blocheaza bobina cumperi altul daca nu ...il cureti cu WD 40 si ...merge... nu mai indu lumea in eroare Evil or Very Mad

Eu l-am curatat, am mers 5 km sis-a bliocat din nou. Asta la 190k...Apoi am pus altul nou si am stat cu sufletul la gura ca nu se mai facea regenerarea si se aprindea becul cu cheita, blocand turatia la 3000. Eu zic ca la 190k nu se merita curatat, e un risc si bani cheltuiti. La 500 Ron nou, nu e o avere. Poate tu ai fost cel norocos si eu cel ghinionist! Nu mai tin minte, dar cred ca edwin mi-a spus ca nu se curata, la opelfelix 2012.
ps: forumul este pentru a ne expune din experientele traite, colegii aleg ce doresc.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu nu aveam de unde sa stiu ca are atitia km masina ta,in principiu se curata eu o fac cam 1 data pe an ca merg mult cu ea in oras .
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@costeau, scoate mufa la debitmetru si vezi cum se comporta masina.
  • constantin1978

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
pana la urma am schimbat EGR-ul,intradevar merge ceva mai bine,turbina se aude cat timp accelerez,inainte se auzea cu intreruperi.o alta problema care a aparut este ca trage in suturi in treapta 2 si 3 dar ce am citit pe forum parerile sunt diferite asa ca ma duc saptamana viitoare la reprezentanta sa faca update la soft(problema o aveam si inainte sa schimb egr-ul dar nu asa des pana se incalzeste motorul bine)
  • constantin1978

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2012

  • Mesaj Privat
revin cu rezultatul,dupa 3000 k filtrul s-a regenerat ,masina merge ok,se pare ca a fost din cauza senzorului de presiune si egr-ului care erau pe duca
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
tase a scris:
adibaiacos2003 a scris:EGR la 1.9 cdti nu se curata, se schimba.
doar daca se blocheaza bobina cumperi altul daca nu ...il cureti cu WD 40 si ...merge...
Cum se poate bloca o bobina...?
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Este de fapt un electromagnet si are un miez culisant care se blocheaza....
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR