- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
geojack
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
Am rezolvat aceasta problema cu filtrul de particule Astra j , 1.7 DTR, 125cp initial , acum mai mult (chiar se simte)
Anulare soft DPF (prin mufa) + anulare fizica DPF + Resoftare Putere. Foarte multumit, s-a demontat decat toba cu DPF si s-a scos acel fagure. Restul s-a rezolvat prin mufa (ultima noutate), pana acum se desfacea calculatorul si se umbla in el. Pt detalii PM. Softul 15 min + 1 ora scoaterea fagurelui. Foarte multumit.
Anulare soft DPF (prin mufa) + anulare fizica DPF + Resoftare Putere. Foarte multumit, s-a demontat decat toba cu DPF si s-a scos acel fagure. Restul s-a rezolvat prin mufa (ultima noutate), pana acum se desfacea calculatorul si se umbla in el. Pt detalii PM. Softul 15 min + 1 ora scoaterea fagurelui. Foarte multumit.
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
geojack
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
pe mine ma dispera, la 300-350 intra regenerarea. nu mai suportam, schimbat ulei de multe ori (bani dati aiurea), timp, nervi, etc. Am dat in jur de 600E cele 3 operatiuni (soft DPF, fizic DPF si soft putere). Sunt foarte multumit. Am alta masina, merge perfect. Dau pm daca te intereseaza, nu vreau sa se creada ca fac reclama. Totul este prin mufa, este singurul din Ro care face asa ceva, nu s-a demontat calculatorul de pe masina, cum fac alte firme, care umbla in el pt modificat soft (lucru care nu l-as fi facut, e riscant sa umble in el), garantie permanenta, doar sa nu umble altcineva la calculator. Numai bine.
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
multumesc pt raspuns.
pai nu prea cred ca faci reclama, avand reclama ca exista topic dedicat(pe care l-am descoperit acum). deci cred ca poti da mai multe detalii aici, caci cu siguranta sunt multi interesati ca si mine, care nu au stiut unde caute si cu ce se mananca.......
relativ la ce spui de ulei schimbat, am schimbat uleiul acum doua saptamani, GM; si oil life imi arata acum, dupa resetare, 35%. am citit ca nu ae cel mai exact intrument, dar e cam brusca scadera. vreo idee?
pai nu prea cred ca faci reclama, avand reclama ca exista topic dedicat(pe care l-am descoperit acum). deci cred ca poti da mai multe detalii aici, caci cu siguranta sunt multi interesati ca si mine, care nu au stiut unde caute si cu ce se mananca.......
relativ la ce spui de ulei schimbat, am schimbat uleiul acum doua saptamani, GM; si oil life imi arata acum, dupa resetare, 35%. am citit ca nu ae cel mai exact intrument, dar e cam brusca scadera. vreo idee?
geojack
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
la fiecare regenerare se face post injectie , ceva de genul, astfel se duce dracu uleiul, eu am facut 3 schimburi in 4000km, ma apucase spumele. asa am dat un ban si am scapat de toate belele. Contorul ala poti sa il resetezi, pui contactul te duci din maneta la contor ulei, ti apasata frana si ii dai reset acelui contor, dar nu te ajuta cu nimic, uleiul tot varza ramane. Alex Banu mi-a rezolvat problema. Eu ajunsesem la punctul de a vinde masina (o am de 1 an, din germania), nu o mai suportam ). Dar am rezolvat.
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
geojack
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
cam la 3-4 regenerari imi aparea 0% oil life, asa aparea la mine. Un urma post injectiei baga motorina in ulei, sau ceva de genul , nu sunt de specialitate, asa mi s-a spus de la service, acel contor se poate reseta si de catre tine(cum am scris mai sus) doar ca uleiul ramane acelasi, nu mai are aceleasi proprietati,nu stiu ce efecte are asupra motorului, bune nu cred. Este un motor tampit, chinezesc, de Isuzu daca nu stiati. MADE IN CHINA
- florake
- **
- 134 mesaje
- din 19 Oct 2014
- Astra 2011
- Bucuresti
florake
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2014
- Mesaj Privat
geojack
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
@geo.Sa stii si tu ca motorul de isuzu de 1.7 este printre cele mai fiabile,de prin 87 sau 89 opel are parteneriat cu cei de la isuzu.Toata lumea da vina pe motor ca e prost,e o aberatie, sunt anexe ale motorului care au probleme in timp,gen turbosuflanta sau tija swirl,egr,electrovalva,dpf.Pe cati ai auzit sa se planga de componentele interne ale motorului ? Nu vreau sa te superi pe mine dar nu sunt de acord cu afirmatia ta si e nefondata!
Revenind la subiect, as vrea sa te intreb legat de mufa dpf-ului daca doar a scos-o? Intreb pentru ca daca doar s-a anulat, calculatorul tot stie de regenerare,a anulat si din calculator? ,nu inteleg eliminarea doar din mufa! La noi astia cu Denso nu prea se baga nimeni sa anuleze filtru si acum a aparut varianta de la tine,as vrea sa te intreb daca stii cat de sigura e? Intreb pentru ca si eu ma astept ca filtru sa pice peste cativa ani sau sa am probleme de la el iar singura alternativa e anularea lui.
Partea cu terminarea uleiului dupa 3-4 regenerari nu cred sa aibe legatura cu dpf. GEO inainte sa faci dpf off ce erori ai avut si cati km ai si din ce an e masina?
Revenind la subiect, as vrea sa te intreb legat de mufa dpf-ului daca doar a scos-o? Intreb pentru ca daca doar s-a anulat, calculatorul tot stie de regenerare,a anulat si din calculator? ,nu inteleg eliminarea doar din mufa! La noi astia cu Denso nu prea se baga nimeni sa anuleze filtru si acum a aparut varianta de la tine,as vrea sa te intreb daca stii cat de sigura e? Intreb pentru ca si eu ma astept ca filtru sa pice peste cativa ani sau sa am probleme de la el iar singura alternativa e anularea lui.
Partea cu terminarea uleiului dupa 3-4 regenerari nu cred sa aibe legatura cu dpf. GEO inainte sa faci dpf off ce erori ai avut si cati km ai si din ce an e masina?
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
geojack
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2013
- Mesaj Privat
anularea s-a facut atat din soft cat si fizic. Fizic s-a taiat toba si s-a scos acel fagure. Anularea din soft (calculator DENSO) s-a facut prin mufa, adica nu s-a dat calculatorul jos de pe masina. Alex Banu este singurul din Ro care face asa ceva, restul dau calculatoarele jos si umbla in ele (si aici pe forum sunt niste poze cu calculator desfacut cu fire lipite pe procesor pt a putea citi si scrie softul sau cu acel KTAG parca se numeste, unde pun acele ace pe contactele procesorului). Am tot cautat oameni care fac treaba asta, unii se fereau de DENSO altii imi spuneau ca dau calculatorul jos si il desfac , doar asa pot citi softul si il pot modifica. Alex Banu este singurul care nu desface nimic, prin mufa de sub bord citeste si modifica softul masinii sa fie dpf off , atat si softul modificat pt putere. Masina este din 2011, 1.7 DTR, 125 cp, momentat a ajuns la aprox. 150-160cp datorita softului de putere, km am 87mii in bord dar nu cred, sunt dati inapoi sigur pt ca nu avea cum sa pice DPF. Erori nu aveam, doar intra regenerarea din 300-400km, ma dispera, masina tragea nu era problema, doar regenerarile dese si vecinii care ma vedeau cu un tractor. Am ajuns la concluzia, diesel este o masina de drum lung, nu de oras, mai ales la noi in tara, orasele noastre dragi. Nu ii fac reclama, dar Alex a fost singurul serios care nu m-a dus de nas. Toti imi spuneau daaa, se rezolva, sigur facem, si cand ma duceam pai stai asa ca demontez calculatorul. Astea sunt povesti cum ca se face, se drege. Doar se lauda majoritatea. Cine nu ma crede poate incerca. Sau ne putem intalni sa testati noul soft de putere. In sect 6 stau.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Catre colegii de mai sus care au postat ca la 3-4 regenerari trebuie sa faca schimbul de ulei.
Eu merg cu masina zi de zi in bucuresti.... cam la cca 270 - 300 km parcursi imi pleaca regenerarea.Intr-o luna o prind de 2 ori....de multe ori o fac static.
Am facut schimbul de ulei acum 4000 km prin luna mai cred si am oil life-ul acum 50%.
S-a mai discutat despre problema asta.....daca o sa observati chiar daca nu miscati masina din parcare 3-4 zile oil life-ul va scadea.
Daca scade la 0 sa nu aveti alte probleme.
Eu merg cu masina zi de zi in bucuresti.... cam la cca 270 - 300 km parcursi imi pleaca regenerarea.Intr-o luna o prind de 2 ori....de multe ori o fac static.
Am facut schimbul de ulei acum 4000 km prin luna mai cred si am oil life-ul acum 50%.
S-a mai discutat despre problema asta.....daca o sa observati chiar daca nu miscati masina din parcare 3-4 zile oil life-ul va scadea.
Daca scade la 0 sa nu aveti alte probleme.
- maiandrei
- ******
- 4,711 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,711
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Anularea DPF este 250 eur, adica 200 EUR parte software si 50 parte hardware - DPF este dat jos intreg si se sudeaza teava in locul acestuia. Operatiunea este 100% reversibila. Rescrierea se face prin OBD. Se face programare cu 1-2 zile in prealabil.
La masinile cu DPF, regenerari corecte in trafic de oras (3-400km), schimbul de ulei ar trebui sa se faca dupa aproximativ 20 regenerari - intre 6000 si 10000km.
La masinile cu DPF, regenerari corecte in trafic de oras (3-400km), schimbul de ulei ar trebui sa se faca dupa aproximativ 20 regenerari - intre 6000 si 10000km.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat