Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara,

Intrucit am citit si am tot citit pe forum si nu am gasit nimic asemanator problemelor mele ,cu scuzele de rigoare am sa incerc sa va cer parerile d-voastra constructive care sint sigur ca ma vor ajuta sa-mi rezolv problemele povestimdu-va pataniile mele:
-cu ceva luni in urma la inceputul anului ,dupa cca.7 ani am inlocuit acumulatorul original 70A cu unul de 74A ca de am Webasto si am zis sa iau un acumulator cu amperaj un pic mai mare.....toate bune si frumoase...pina cind.....
-intre timp in urma cu ceva timp intru in meniul ascuns al BC-ului si constat ca incarcarea alternatorului era o valoare cuprinsa intre 14.0Vla momentul pornirii s i ajungea la 13.5/6 dupa cca.1/2 ora de functionare (valori masurate fara consumatori) si se cam stabiliza pe acolo ,iar daca porneam si AC-ul mai scadea cca.0.1V.
-stiind ca un alternator trebuie sa incarce intre 13.8-14.4V mi-am facut griji ca nu incarca suficient alternatorul.....pina cind la un moment dat acum doua zile cind incercind sa pornesc masina...a invirtit de doua ori si gata ....pa.....acumulator de citeva luni......fara curent,dar cu tensiune cca.12.3V imi functionau lumini,geamuri radio ,etc., pe cind motorul nu pormea ...facea doar tac si atit, nu invirtea deloc.
-am luat alt acumulator bun l-am montat pe masina si stupoare nu invirtea nici cu acesta facea tot doar tac.....tac.
Am impuscat doi iepuri dintr-un foc .....si alternator si electrotor......si acum apelez la experienta d- voastra.....sa fie de la acei 4 Amperi diferenta sau doar este o pura coincidenta ca de ma apropii de 200 000 de km.......vin si va mai intreb deoarece la "testul cu agrafa"nimic....erori zero....exista vreo" entitate" inainte de electromotor ce ii da comanda acestuoa sau s-a dus pur si simplu.....
In speranta ca nu v-am plictisit astept parerile d- voastra .....
Va multumesc anticipat.
Skip ads

  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
salut! cei 4 amperi in plus nu au nici cea mai mica legatura; a fost foar o coincidenta. electromotorul se poate repara-nu stiu exact pretul-posibil sa fie si in functie de problema electromotorului.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Subscriu, nu are nici o legatura cu bateria.
ca sa intelegi mai bine ce reprezinta cei 12V sau 74 Ah, citeste topicul asta:
http://www.elforum.ro/viewt...?p=364919#p364919
ti-am dat link catre mesajul in care se explica cel mai "frumos"
Din ce povestesti tu, e clar ca ai o problema cu electromotorul. Mergi la un electrician auto, foarte posibil sa se poata repara. Sa iti verifice si alternatorul, insa eu nu sunt convins ca si ala e picat...
  • tak30ver

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cam asa am patit si eu din senin, fara sa schimb bateria totusi, aceea are vreo 3 ani. Din cauza surubului de la alternator care se misca necontrolat pierdea curent, alternatorul nu incarca deloc , masina nu pornea cand avea chef.
Am schimbat puntea de diode si releul cu totul, de atunci problema a disparut.
La electromotor se face o toaletare , recomand sa ceri pret la service pentru piesa (e cam 180 ron ) + manopera schimbare ( cam 100) + toaletare electromotor . La astra h alternatorul ala cade cam des. Tipul de la care am luat masina il schimbase si el in 2009 , mi-a confirmat si mecanicul dupa ce la dat jos .
Skip ads

  • petros 78

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri ....astazi sper sa poata sa vina mecanicul sa-mi demonteze electromotorul,iar dupa aceea il duc la doctor.....
vin si va cer iarasi sfatul...clar problema principala e electromotorul dar este posibil sa fie ceva afectate si alte componente electronice ce comanda "invirtirea"alternatorului....?
O zi buna si "racoroasa".....va doresc
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,458
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Slabe sanse
Poate sa iti fie picat releul, insa in 99% din c azuri problema e in electromotor (perii uzate, bendix blocat, treburi de astea...)
  • tak30ver

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu zic sa iti indrepti atentia catre alternator ... electromotorul nu moare din senin, ala da semne de oboseala, se poate preveni in schimb alternatorul te lasa cand ti-e lumea mai draga.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
ce treaba are alternatorul cu electromotorul ce nu invarte? asta e o explicatie doar ca sa-ti creasca numarul de posturi.
Urmeaza sa vina altu si sa zica ca e filtrul de aer si de asta nu invarte electromotorul. si alternatorul te anunta cand pica daca stii dupa ce sa te uiti.

e clar electromotorul, si n-are nici o legatura cu alternatorul. daca a picat si ala e pura coincidenta.

Iar pentru colegu de mai sus. Poti sa-ti pui si o baterie de 90Ah (nu stiu daca exista) caci nu va influenta aproape deloc alternatorul. Bateria stocheaza energie, si are o pierdere infima. DAca consumatorii tai nu sunt foarte mari, din punctul de vedere al alternatorului nu va fi nici o diferenta, chiar ii ma prinde mai bine caci tensiunea pe baterie va fi mai ridicata si automat si curentul ce este supt din alternator mai mic.
Skip ads

  • petros 78

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor u

.....si va multumesc inca o data pentru raspunsuri .
Astazi am fost ... "fara programare"...la doctor ,iar diagnosticul a fost 1bucata rotor si 1bucata platou cu carbuni plus manopera egal 240lei.
Urmeaza sa vina mecanicul sa -mi monteze la loc electromotorul, operatiune demontare/montare ce ma costa 70lei.
Mentionez faptul ca am fost" martor la operatie in sala de operatie",iar operatia a durat cca.10 minute.....
In total (dupa concediu) H-ul meu mi-a facut un cadou de minus 310 lei.
Am intrebat mecanicul care spune ca este si electrician, care este tensiunea reala de incarcare a alternatorului pe motoarele z1.7dth,raspunsul a fost 13.6 V(stiind de altfel ca tensiunea de incarcare a unui alternator este de 13.8-14.4 V).
Am intrebat si doctorul de alternatoare si electromotoare (care mi-a propus un test la cabinetul dinsului) ,iar raspunsul a fost ca o tensune de incarcare "normala"ar fi14.0/14.2V.....si ca in cazul meu la13.6/13.7 cu indulgenta dupa cca.1/2ora si se cam stabilizeaza acolo.......este o problema....
Voi ce spuneti?
O zi buna va doresc.
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
O problema majora imediata nu ar fi. Oricum este cam putin 13.6 fara consumatori. In mod sigur ai cel putin o dioda strapunsa. La tensiunea aceea nu iti va incarca acumulatorul acela de 72Ah la capacitatea maxima. Asta daca eliminam posibilitatea ca bateria sa fie in scurt. Un element in scurt inseamna minus 2.2 volti aprox. Oricum pana va mai pica vreo dioda sau pana vine iarna nu este nicio problema.
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salve...
Astazi am montat electromotorul...am pornit motorul....am lasat sa mearga cca 20 de minute, am dat o tura si cind m-am oprit am facut testul cu pedalele si....eroare ecn 50074...am verificat si am vazut ca semnifica senzor viteza masina(VSS).
De la ce sa apara acest cod de eroare, sa-i fi atins ceva fire,sa nu-i fi prins toate firele la momentul montarii electromotorului....ce e de facut in acest caz....pentru remediere....?
Astept cu nerabdare raspunsurile d-voastra.
O seara buna va doresc.
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Intrucit nu am primit nici un raspuns.....revin si va solicit parerile legat de eroarea pe care o am in urma inlocuirii electromotorului si anume ECN 50074 si spuneti-mi va rog ce efecte are asupra masinii si cum sa poate remedia defectiunea (daca este ).
Va multumesc anticipat.
O zi buna va doresc.
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu are leac eu am încercat toate variantele și în momentul când acționez tempo-matul și viteza este sub 30kh se memoreazã aceasta eroare ,nu afecteazã cu nimic comportamentul mașinii .
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,
Iritat de situatia incare ma aflu (eroare ecn 50074, din cite inteleg fara tratament ), am sunat pe cineva care a lucrat la o reprezentanta Opel in Bucuresti ( si care are habar de ceea ce inseamna masinile Opel) si intrebindu-l de aceasta eroare si de modul on care am depistat-o....mirat mi-a raspuns ca ni a auzit pina acum de aceasta metoda a pedalelor si totodata mi-a spus ca atita timp cit nu am vreun martor aprins sau vreun mesaj sa nu-mi fac probleme......
Astept comentariile d-voastra legate de acest subiect si ....in continuare de modalitati de remediere si stergere eroare ECN 50074.
O seara buna va doresc.
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
eroarea ar fi datorata senzorului de viteza: speed sensor; din cate stiu eu este acelasi cu senzorul arbore cotit care se afla sub capacul distributiei. nu stiu cum se manifesta cand este defect, poate doar cu oscilatii ale turometrului sau vitezometrului. poti sa stergi cu un opcom acea eroare si daca reapare sa te gandesti la gandirea senzorului.
  • tak30ver

  • Mesaje scrise: 122
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2013

  • Mesaj Privat
mi-au aparut si mie mai multe erori printre care si aceasta cand am avut probleme cu bateria / alternatorul . Sterge-o si vezi daca mai apare, la mine dupa remediere nu a mai aparut.
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salve,
Va multumesc pentru raspunsuri....
....sa inteleg ca aceasta eroare VSS este strins legata de oscilatia turometrului....va intreb deoarece in ultima vreme ...sa zic de cind am constatat eu probleme cu alternatorul respectiv ulterior cu electromotorul,uneori aveam scilatii ale turometrului cca.2-3 mm...am sa ma uit atent sa vad daca mai am aceleasi oscilatii si acum.....
Referitor la ce mi-a spus acel fost angajat al Opel Bucuresti legat de testul cu pedalele...... Si de faptul ca daca nu am martor aprins sau mesaj in bord sa nu-mi fac griji ....ce spuneti....?
O zi buna va doresc.
  • katalin.r

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Eu am eroarea ECN 50074 de vreo 30.000 Km de cand am luat masina (SH), poate era si dinainte , nu stiu si nu mi-a afectat cu absolut nimic performantele motorului, pur si simplu apare la scurt timp dupa stergere cu interfata electronica. Deci stai linistit, ai destul timp sa-ti faci griji pt alte erori daca vor aparea
  • petros 78

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z 1.9 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Revin si va intreb,posesorilor de astra h z1.7 cdti 101 cp,este adevarat ca tensiunea de incarcare a alternatorului la relantiu fara consumatori se "invirte"in jurul valorii de 13.6V?
O seara buna va doresc.
  • sozel

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Iti zic eu ca da, si la mine este la fel. M-am lovit de aceeasi problema cand mi s-au ars diodele. Am schimbat diodele si releul regulator.Am plecat de la service si cand m-am uitat in meniul ascuns imi arata ca incarca 13,4 si cu toate luminile si toti consumatorii ajungea pe la 13 - 13,1V. M-am intors la service le-am spus baietilor ca nu e in regula ca incarca prea putin ( uneori scadea si sub 13V) si s-au apucat de mi-au schimbat statorul la alternator crezand ca de acolo e problema. Nu a fost deloc de acolo problema. Am intrebat un coleg la seriviciu care are masina la fel ca a mea sa se uite la el in meniu sa vada cat ii incarca, 13,4 - 13,6V (masina avea doar vreo 3 ani vechime). Deci e ok valoarea asta zic eu.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR