Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • laur 86

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2013

  • Mesaj Privat
astazi am desfacut conductele la injectoare ca sa dau capacul de la camera egr jos sa il curat iar dupa ce l-am montat si inclusiv conductele nu a mai fost chip sa o pornesc am dat la automat aproximativ o ora si degeaba ma poate ajuta cineva cu o informatie?
ce sa intamplat si cum sa o rezolv?
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
A luat aer in instalatie,si asa fac opelurile,trebuie sa pui o pompa manuala inainte de pompa masinii,si sa amorsezi circuitul,dupa care o poti scoate fara probleme.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,821
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Umple carcasa filtrului cu motorina, desfa conductele (slabeste olandezele) si da la automat pana vine motorina pe toate 4 apoi strange olandezele si ar trebui sa porneasca destul de repede ( cateva incercari). Eu nu am amorsat nimic dar am ajutat-o cu inca o baterie. Nici cand schimb filtrul de motorina nu amorsez si porneste, se opreste imediat dar dupa max. 2 incercari lungi porneste iarasi. In concluzie, stai linistit ca n-ai stricat nimic, trebuie doar rabdare si o baterie buna.
  • d_trualex

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2000 y
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut tuturor!Am un opel astra g 1.7 dti din 2000 care ba merge ba nu merge Sad Invarte electromooru dar nu porneste,Ce D-zeu o mai avea si acum?
Prima data am patit sa nu invarta deloc,am schimbat carbuni la electromotor plus schimb de ulei,filtru de ulei,motorina pentru ca aveam 12000 de la ultima schimbare.Dupa schimbarea carbunilor,uleiului,filtrelor am mers cca 40 km totu bine si frumos ba chiar isi schimbase mersu in bine dupa schimbarea uleiului,am oprito normal ca deobocei dar cand am vrut sa plec cu ea surpriza invarte dar nu porneste.Pe tester mi-a dat P0251 ventil dozator in pompa.Am intrat de urgenta pe forum sa vad cu ce ma confrunt.Dupa ce am citit timp de vreo doua zile pe forum am ajuns la concluzia ca devina ar fi calculator de injectie.L-am dat jos am constatat ca intreadevar calculatorul avea defecte cele trei lipituri de care se vorbeste aici pe forum.Lam pus la loc pe masina,dau la chei invarte o data si masina porneste,dar dupa cca 5 min motorul se opreste iar dau la chei iar porneste merge apox 1minut si s-a orpit definitiv.In prima faza am crezut ca este dezamorsata sau filtru cel nou nu este bun.am umplut "paharul" unde este filtru de cel putin 4 ori si am dat la automat si fara filtru.nici in ruptu capului nu avrut sa porneasca.Am pus iar testeru pe ea nicio eroare acum,a disparut P0251.Care este problema da nu vrea sa porneasca pe mine unu ma depaseste si pe mecanicu meu?ma gandesc ca daca ar fi pompa de injectie nu ar fi pornit atunci plus daca sta mai mult fara sa-i dau la automat iar porneste si merge f putin.care ar fi cauza da nu vrea?ajutati--ma va rog!MULTUMESC MULT DE TOT!
  • bruttus

  • Mesaje scrise: 200
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Fara sa spui ce masina ai,e greu de ghicit.Zici ceva de trei fire....eu repar electronica pompelor si nu am intilnit niciodata decit 1 fir care face probleme,si nu poate fi lipit cu tehnica normala,asa ca da mai multe detalii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR