Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • adrian bita

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2013

  • Mesaj Privat
salut.am un opel astra h 2005 motor z19 dtl(asa scrie in talon) ca pe eticheta motorului scrie z19dt.masina are 120000de km.la orice turatie daca apas pedala de acceleratie foarte incet are o intrerupere(da in nas) dupa care isi revine.Motorul nu se opreste.Am curatat igr-ul clapeta de admisie aer, si face la fel.are cineva idee de la ce ar putea fi?mentionez ca si cand accelerez din pilotul automat se intampla accelasi lucru.Multumesc.
Skip ads

  • Korleone

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
sal, la mine a fost electrovalva turbo. Am schimbat-o si merge perfect, acelasi comportament aveam si eu.
  • adrian bita

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2013

  • Mesaj Privat
merci de raspuns.Este scumpa,o poti schimba singur?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema si la mine, doar ca face in treptele 2-3-4 se manifesta cu precadere, acelasi motor! Adrian, poti sa imi spui ce consum scoti, si cand ai consum mai mic, treapta 5 sau 6?
Skip ads

  • adrian bita

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z19dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2013

  • Mesaj Privat
consumul mediu intre 6-6,5l/100km(folosita mai mult in oras),iar afara(tocmai am fost in concediu) pe autostrada la120km/ora cam 4,7-5,3 cu aerul pornit in treapta 6 respectiv 5.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Nu-mi zice ca in Bucuresti reusesti asa consum, ca raman surprins.. Mie in Bucuresti mi se duce spre 10, in Constanta cam 8,5! In fine, deci sa inteleg ca la 120 km,h, ai consum mai mic in treapta 6?
  • lucsol

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema : (astra h 2006 z19 dtl ) s-a oprit motorul pe autostrada soarelui , adica a inceput sa mearga in suturi dupa care nu a mai tras deloc si incet incet s-a oprit si motorul. Rezolvare adusa acasa pe sus (550 km o groaza de bani) am vazut ca EGr ul este blocat baga gazele pe admisie. Schimbat EGR nou curatat clapeta acceleratie ca era plina cu ule si senzorul MAP si acum masina porneste dar nu trage. adica nu se cupleaza turbo de loc si merge in suturi. Ce sa mai fac ? sunt disperat cu maisina asta . Va rog o sugestie pls
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Trebuia sa o pui pe tester sa stii de unde apar simptomele...nu trebuie sa te uiti doar dupa erori ci si la parametrii de functionare ai motorului si sa gasesti piesele defecte....daca ai desfacut fara tester...e greu acum ,trebuie sa iei prin eliminare...chiar nu stiu de ce nu puneti masinile pe tester cind aveti probleme?
Skip ads

  • lucsol

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
pai a fost pusa si dadea eroare de la egr
  • lucsol

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z19DY
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Apr 2009

  • Mesaj Privat
nu pornea deloc. acum dupa ce am schimbat egr porneste dar tubo nu cupleaza
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai DPF ? Isi face regenerarea ? Clipeste spirala ?
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
@adrian bita mai intai incearca o blocare a egr-ului cu o bucata de tabla(mai dura pentru ca se va topi daca e de la doze de bere sau altele de genul) si vei fi surprins de schimbare.Acelasi motor il am si eu,aceeasi problema,fara erori pe tester.Am incercat alt debitmetru,am cumparat egr nou,nimic,e lenesa ca dracu'.Cu egr blocat isi revine,asa ca merg cu ea asa,imi da eroare in bord dar nu ma deranjeaza.Cat despre consum,nu te lua dupa bc pentru ca minte,al meu dupa un drum Vaslui-Constanta si inapoi(+100 in Vaslui) arata 5.2 cu ac pornit si mers destul de tare si cel calculat de mine e de 6.6.

@Korleone cum ai ajuns la concluzia ca era electrovalva devina?ca tare as vrea sa rezolv si eu problema asta si sa deblochez egr-ul.Aveai ceva erori?
Skip ads

  • Korleone

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Pai am mers ce am mers asa cu ea si la un moment dat (chiar de Inviere Smile ) mi s-a aprins masinuta galbena in bord (eram intr-o depasire, cam la 4000 turatii).
Pusa pe tester, imi dadea ceva cu 'circuit turbo error' . Am resetat-o si apoi la fel, cam la 3600 - 4000 turatii in mers, la circa 1 minut imi aparea iar eroarea asta.. Si mecanicul imi tot zicea ca e dusa turbina, dar eu am vrut sa fiu sigur si am probat electrovalva cu alta de la alta masina si nu a mai dat eroare. Am cumparat una noua si de la Pasti nu mai am treaba.

P.S. Mentionez ca intreruperile incepuse dupa ce am schimbat EGR-ul pt. ca cel vechi era blocat total.
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Tu ai fost un caz "fericit" pentru ca iti indica o eroare,frumos e cand nu ai erori da masina merge ca dracu'.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Atunci cind ai ,,problema ta,, treci la mecanica,clasica......undeva este ceva ...care nu se rezolva doar......cu testerul.....daca i un mecanic bun v-a sti sa rezolve,stiu din propria experienta...am si tester dar de multe ori ...clasicul te ajuta.....toata lumae cauta erori si rezolvari....eee nu e chiar asa ...sa nu uitam ca toate masinile au ,,motoare clasice ,, ...imbunatatite..parerea mea stricta si personala.
  • ady_adrian

  • Mesaje scrise: 75
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Am incercat si varianta clasica(mecanica),am verificat turbina,furtunele de la intercooler,debitmetru(ce nu am incercat aici e sa "invat" debitmetrul din tester si dupa asta sa dau o tura sa vad comportamentul masinii),am incercat cu 4 saibe sa distantez corpul electric al egr-ului de partea mecanica in speranta de a baga mai putine gaze ne arse in motor,am curatat senzorul de presiune de pe galeria de admisie,am verificat electovalva de la turbina,ce altceva as putea sa mai fac sa scap de intarzierea aia enorma la acceleratie si de intreruperi?Ce nu am testat sunt injectoarele.Singurul mod in care se inbunatateste comportamentul motorului este blocarea egr-ului.Am valorile astea doua care nu sunt egale desi ar trebui:

Cu egr fara blind
Calculated Air Flow 25 kg/h
Mass Air Flow Sensor 14 kg/h

Cu egr cu blind:
Calculated Air Flow 40 kg/h
Mass Air Flow Sensor 23 kg/h
  • dragosh_viorel

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Korleone a scris:sal, la mine a fost electrovalva turbo. Am schimbat-o si merge perfect, acelasi comportament aveam si eu.

vreau sa verific si eu electrovalva turbo unde este pozitionata si cum se verifica?
  • dragosh_viorel

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ady_adrian a scris:Am incercat si varianta clasica(mecanica),am verificat turbina,furtunele de la intercooler,debitmetru(ce nu am incercat aici e sa "invat" debitmetrul din tester si dupa asta sa dau o tura sa vad comportamentul masinii),am incercat cu 4 saibe sa distantez corpul electric al egr-ului de partea mecanica in speranta de a baga mai putine gaze ne arse in motor,am curatat senzorul de presiune de pe galeria de admisie,am verificat electovalva de la turbina,ce altceva as putea sa mai fac sa scap de intarzierea aia enorma la acceleratie si de intreruperi?Ce nu am testat sunt injectoarele.Singurul mod in care se inbunatateste comportamentul motorului este blocarea egr-ului.Am valorile astea doua care nu sunt egale desi ar trebui:

Cu egr fara blind
Calculated Air Flow 25 kg/h
Mass Air Flow Sensor 14 kg/h

Cu egr cu blind:
Calculated Air Flow 40 kg/h
Mass Air Flow Sensor 23 kg/h


1.Unde este senzorul de temperatura de pe galeria de admisie? cum se verifica?
2.unde este electrovalva de la turbo? cum se verifica?
3.cum ai blocat egr-ul?
4 cum ai rezolvat problema cu intarzierile si intreruperile la acceleratie?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR