Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara,
Astazi cand ma deplasam spre casa am observat ca a crescut destul de mult consumul instantaneu(de la 5-6% la 9-10%) si am banuit ca a inceput regenerarea DPF-ului asa ca am inceput sa schimb intre 2.500-3.000 rpm. Am tinut masina constant in treapta a 4-a la 2.800 aproximativ 7-8 minute dupa care am schimbat a 5-a la 2.200 rpm cu care am mers vreo 10 minute. Acul de la motorina era pe rosu de ceva timp si ulterior mi-a aratat ca a intrat pe rezerva ( Nu puteam inchide mesajul din CB cu Fuel Range Low ).Apoi am observat ca in treapta a 2-a incepe sa se inece cand accelerez pana trec de 2.800 rpm dar acceleratia este ca inainte, m-am gandit ca e de la motorina care mai era putina in rezervor 2-3L. Am oprit la primul petrom am bagat de 50lei ( atat mai aveam la mine Smile) ) si tot asa face dar mi se pare ca doar in treapta a 2-a... Maine o sa-i fac plinul sa vad daca face la fel... Voi ce parere aveti?! Rolling Eyes Question
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
"Nu puteam inchide mesajul din CB cu Fuel Range Low"

Ba puteai, butonul din capatul manetei de semnalizare si reveneai la consumul instantaneu.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc de info, asta nu stiam! Stiam doar ca dupa primul mesaj sa apas pe " menu ".
Referitor la sacadat/intrerupt/inecat ai vre-o idee? crezi ca este de la motorina care mai era in rezervor( 2 L aproximativ ) si poate ca avea ceva impuritati?
P.S. Maine osa-i fac plinul si o sa merg vreo 20-30 km cu ea peste 2.000 rpm sa vad daca-si revine.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Baga ceva motorina, nu neaparat plin, mergi cativa km si vezi daca mai ai aceleasi simptome. In principiu nu ar trebui.
Skip ads

  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Astazi dimineata s-a trezit mama cu noaptea-n cap ( dupa cele povestite ieri ) si a fost la lukoil , a facut plinul si a schimbat pe la 3.500 - 4.000 si cica si-a revenit Smile). Revin diseara si cu pareri din partea mea
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am revenit! Masina merge bine acum dar parca atunci cand trece de 1.800 rpm incepe sa traga aer mai tare.. asa se aude ca si cum ar avea filtru sport /Smile ciudat...ceva idei? Masina mi se pare ca trage la fel.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Verifica daca furtunul de la intercooler nu are vreo fisura,de regula apare o fisura mica iar la o utilizare mai "dura" cedeaza.Majoritatea furtunelor cedeaza pe partea din spate(trebuie sa pipai cu atentie,din pacate nu poti vizualiza acea parte).Verifica daca sunt prezente pete de ulei pe acea zona.
Asa am patit si eu,in treapta a doua avea momente cand ''dadea in nas'',apoi a inceput sa se auda un suierat dupa care nu mai tragea,abia daca mai ajungeam cu ea pe la 50km/h.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buuun...deci! Am verificat furtunul de la intercooler pare in regula nu prea pot sa-l vad calumea si nici loc sa bag mana...Am mai mers astazi cu ea sa vad ce si cum de la 1.800 rpm in treapta a 2-a a inceput iar sa se inece acum se aude si acel vajait daca trec de 2.200 rpm parca amfiltru sport.Consumul instantaneu cand accelerez usor, cursiv nu brusc sare pana la 26% ceea ce mi se pare enorm,la mers constant e la fel 4-5-6%. In timp ce ma deplasam si incercam sa vad de unde se aude vajaitul ( partea soferului ) imi apar ein bord Visit Service Soon. Ceva pareri ?! Neutral
Skip ads

  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Am si eu mesajul ala si in urma verificarii la service, se pare ca una dintre bujiile incandescente nu functioneaza cum trebuie. Am sa le schimb cand vine frigul Smile
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
@JakeGd nu are legatura cu problemele lui CRS.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Mesajul este universal...Am schimbat si eu o bujie acum 2 luni!
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
@B295CRS: Cei de la service mi-au spus sa le schimb pe toate chiar daca la numai una este problema. Tie nu ti-au zis la fel ? Iti dai seama ca si eu as schimba numai una, e mai acceptabil pentru buget.
Skip ads

  • deleted-79478

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Acelasi mesaj l-am avut si eu , si cu ajutorul colegului gyzmo, am aflat ca este bujia nr 4.
Am comandat-o de pe net ( 110 ron cu transport inclus) si am inlocuit-o in 2 min. in fata blocului.
Mesajul de eroare a disparut.
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Deci pana la urma, nu este nici o problema daca schimbi numai una ?! Daca ai schmibat-o in 2 minute, presupun ca nu e foarte greu de schimbat ?!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Greu de schimbat nu este,trebuie mai intai sa pulverizezi putina solutie de degripare pentru a evita stricarea filetului din chiuloasa,chei bune...
Asa spun la toata lumea,sa inlocuiasca toate bujiile incandescete,insa poti inlocui si numai una.
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Pana la urma s-a rezolvat! A fost furtunul de la intercooler crapat... 10mil m-a costat schimbarea lui si curatarea DPF-ului care era undeva la 90%.Sper sa nu mai fie probleme acum !
O seara minunata va doresc,
Cristian.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Se pare ca am avut dreptate...

Toate cele bune,
  • B295CRS

  • Mesaje scrise: 216
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara tuturor! Tocmai ce m-am intors de la mare drum dus - intors de aproximativ 800km si cum am ajuns acasa "Service Vehicle Soon" am iesit umpic pe o straduta laturalnica si surpriza: nu trage deloc ! Am venit am pus-o in parcare am pus pe consum instant la relanti aprox.2%... Nu or fi prins bine cei de la service furtunul?!
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut B295CRS, o problema asemantoare am patit si eu , am luat un Insignia la mana a2a 145.000 km REALI , dupa 300 km efectuati in Romania, mi-a aparut dintr-o data in semafor "service vechicle soon" masina numai tragea intrasera in regim de avarie, am dus-o la un service au pus testeru pe ea, aparea procentul la filtru de particule incarcat 200% deabea mai evacua gazele prin esapament ( atunci oamenii de la service mi-au zis ca trebuie neaparat demontat filtru de particule si curatat). Dupa ce am trimis filtru de particule la un centru specializat din Ploiesti ( a durat 2 zile procesul de curatare) , dupa ce am montat filtru de particule la loc, masina evacua foarte bine gazele dar mi s-a spart furtunul de la intercooler. Dupa ce am schimbat si furtunul , masina merge ok si am facut aproximativ 6000 km fara probleme !
  • Asgard

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2011

  • Mesaj Privat
B295CRS a scris:Astazi dimineata s-a trezit mama cu noaptea-n cap ( dupa cele povestite ieri ) si a fost la lukoil , a facut plinul si a schimbat pe la 3.500 - 4.000 si cica si-a revenit Smile). Revin diseara si cu pareri din partea mea


lukoil = probabil cea mai proasta motorina din romania.

ps: in cazul celor de la lukoil ieftin nu inseamna si bun, incearca sa-i eviti ...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR