Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
va salut

in primul rand La Multi Ani pt 2005, ca n-am apucat. Iata problema:

De ceva zile incoace, undeva in stanga, pe viraje doar atunci cand masina este in viteza si plec de pe loc sau accelerez, tzacane ceva FOARTE TARE, la cateodata simt si in volan. Daca iau de exemplu viraje din inertie, fara ca masina sa fie accelerata, nu se intampla nimic... Asta se intampla pe viraj dreapta, iar pe viraj stanga se aude acel tzacanit, dar mai incet si nu asa puternic... A mai patit-o cineva pana acum ? Sa fie altceva? O sa-mi fac programare la service pt constatare, dar nici nu vreau sa ma gandesc cat costa una noua...

la dezmembrari aveti idee cat ar fi? Oricum, cred ca si-a facut vremea ca sa zic asa, planetarele sunt cele originale din 1992 ... toata stima Very Happy

thanx
Skip ads

  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
e clar planetara.

se intampla, na'i ce'i face, trebuie schimbata si bine ai face sa le schimbi pe amandoua.
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
100% Planetara.Stai pe loc, baga a I-a, vireaza maxim stanga si pleaca tare de pe loc.Pe urma incearca cu volanul maxim dreapta.Ideal ar fi sa fie si drumul usor in panta.Asa poti sa iti dai seama exact pe care parte 'tzacane'.
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
VectraDTI a scris:100% Planetara.Stai pe loc, baga a I-a, vireaza maxim stanga si pleaca tare de pe loc.



dar sa pleci tare, tare, Smile) Smile), ca sa o rupi de tot si sa stii una shi buna Smile
Skip ads

  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
de cand ti-ai pus 16valve ai uitat sa mai mergi si tu ca tot omu Laughing Laughing

cred ca, capu` de la planetara este pe duca.
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema numai ca la mine bat mandoua Sad Oricum la 140.000 km era cam timpul sa se duca si ele. Eu vrea sa schimb doar capatul planetarei (daca nu o fi mai grav). Pt Vectra mea capatul e 2,5 mil (cu ABS), iar planetara intreaga cred ca este peste 10 mil Shocked
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
daca zgomotul se aude in mod evident "dintr-o parte" - adica de la roata - atunci probabil ca nu trebuie schimbat decit capul de planetara. am patit-o si eu cu cel din stinga si le-am schimbat pe amindoua. am luat ceva italian (glo) si merg perfect de 2 ani si ceva. pretul a fost minuscul (sub 500.000 daca imi aduc aminte bine) fata de ceea ce spuneti voi aici. nu am abs.
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
la ce conteaza abs-ul? Smile
Skip ads

  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
cand am fost la magazin sa intreb de preturi m-au intrebat daca am abs sau nu, pt ca in prealabil imi spusese pretul pt cea fara ABS. Exista o diferenta considerabila de pret intre cele 2 modele (sau cel putin asa mi-au explicat aia)[/quote]
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
o planetara noua este 6 milioane am intrebat eu Wink iar una la dezmembrari 1.000.000
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
4EST a scris:la ce conteaza abs-ul? Smile


pai conteaza pentru ca pe capul planetar la modelele cu ABS este inelul ala crenelat de pe care citeste senzorul de ABS. totusi, numai pentru atata diferenta diferentele de pret mi se par enorme.

[quote = "Sezran"] pretul a fost minuscul (sub 500.000 daca imi aduc aminte bine) fata de ceea ce spuneti voi aici. nu am abs.[/quote]

Sub 500 mii cap planetar chiar si acum 2 ani mi se pare prea putin. nu se poate .
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
ca pentru unul care habar nu are de abs: parca inelul ala era pe altceva. am itilnit asa ceva cind am schimabt discurile de frina. e si acolo si pe capul de planetara? sau nu imi aduc eu aminte bine.

despre pret: nu stiu ce sa spun. nu imi gasesc notitele, se pare ca nu mi-am pastrat nimic despre operatia asta. poate ma insel. imi aduc aminte doar ca nu au fost foarte scumpe.
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nici eu nu-mi amintesc sa fie pe capul de la planetara. Dar e posibil, nu neg asta
  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Este pe capul de planetara pe partea dinspre roata .
Am vazut cand mi-am schimbat capul de planetara dreapta .
Cel de la care am cumparat masina nu a verificat burdufurile de la planetara si cel de pe dreapta era taiat complet . Deja clantanea planetara cand am cumparat masina cu 139k la bord .Cine stie de cand mergea asa .
Oricum , planetarele de Opel te tin sute de mii de km daca burdufurile sunt ok . Aveti grija deoarece colierul metalic mare care tine burduful pe capul de planetara rugineste si isi mai da drumul . In cazul asta adio vaselina si apoi capul de planetara .
Cel de pe stanga e perfect si acum la 160k. L-am verificat cand am schimbat burduful preventiv ca era cam imbatranit (incepusera sa apara fisuri in el)
Planetara cu totul ? Nu are nici un sens . Nu are ce sa se strice la restul planetarei .
Capul de planetara m-a costat 2.5 mil.dar e Glaentzer . In cutia lui era si burduful aferent cu vaselina speciala.
Chiar daca nu am ABS la Opel , s-a potrivit perfect unul pt. ABS
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
la mine au refolosit colierele. cele noi aveau un surub si pareau prea mai, cu riscul de a freca pe <nu stiu ce> de acolo. nu am aflat niciodata ce s-a intimplat cu planetara aia. dupa un drum de la busteni la buc pe ploaie torentiala a intrat o ramada de apa si a ruginit. burduful parea in stare perfecta.
  • codrin

  • Mesaje scrise: 477
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pai asta-i partea proasta , colierele originale , ca si cele care sunt furnizate impreuna cu burdufuri de firma , au altfel de sistem de fixare si nu cu suruburi . Ele se fixeaza intai prin strangere cu mana iar apoi cu un cleste . Colierele ar trebui sa fie de unica folosinta , dar meseriasii nostri recupereaza tot ce pot .
Este posibil la tine sa se fi slabit colierul si sa fi iesit de pe burduf . In mod normal , burduful nu iese de pe capul planetarei pe drum drept cand nu are colier , dar in viraje se intinde si atunci este posibil sa intre mizerie .
Deasemeni , depinde si ce fel de vaselina au folosit cei care au lucrat . In mod normal , trebuie folosita vaselina grafitata pentru angrenaje , care reziste la solicitarile mecanice din mecanism si sa nu-si modofice vascozitatea odata cu temperatura si astfel sa curga . Capul de planetara se incalzeste cel mai mult din cauza discurilor de frana si mai putin din cauza frecarilor din angrenaj .
Deci concluzia este sa nu ne zgarcim pentru un lucru de calitate si sa ne dezobisnuim de "recuperari "
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
se pare ca am nevoie de lecitina. am dat azi peste capetele de planetara vechi. surpriza: in cutii sint colierele vechi. cele noi au fost montate pe masina, exact pe dos decit imi aminteam eu. ceea ce s-a refolosit se pare ca sint burdufurile, intrucit cele vechi erau in stare perfecta, iar cele noi sint mai rigide.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da...ideea e ca s-a agravat intr-o seara, am trecut peste niste sine de tramvai si s-a auzit pe stanga fata ca si cum as fi luat un fier pe dedesubt care s-a lovit mai apoi de prag. am oprit sa vad ce s-a intamplat, nimic suspect. Si faza e ca pe viraje face un tzacanit destul de tare iar daca accelerez, nu face la fel de repede cu viteza, cum sa va explic, adica roata se misca de 10 ori mai repede si abia apoi tzacane odata, nu tzacana foarte des, la fiecare rotatie. pe viraj stanga face mai incet si nu foarte des, iar daca dau in spate pe oricare viraj nu face mai deloc..nici nu stiu ce sa cred... daca era ceva de la cutie probabil ca facea mereu..ideea e ca daca iau viraje cu masina scoasa din viteza chiar si la viteza mare, nu se aude nimic, iar daca iau un viraj cu a 2-a de exemplu, dar fara sa accelerez sau sa fac ceva , se aude tzacanitu un pic mai rar, iar daca am bagat picioru in ea, incepe si face mai rau si mai des.
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
yup. capete de planetara scrie pe tine. in principiu te asteapta o vizita de 2-3 ore la service plus banii de piese (spagi etc). se rezolva usor.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,301
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da..spre nefericirea mea, niste bani in plus, dar daca stam sa ne gandim ca planetarele de pe masina sta au vreo 400+ k km ... eu zic s-au comportat exemplar, mai ales la zecile de burnouturi pe viraj la care au fos supuse Smile ce ma frapeaza insa, de ce nu s-a busit aia mai lunga ? care ma rog, tot scurta e, dar din cutie sunt 2 bucati, una care vine transversal pana pe lonjeron si de acolo alta in roata.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR