Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • kartush45

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Salut membrii forumului si pe aceasta cale va pun si cateva intrebari legate de unele probleme. Mai exact de cateva zile sunt posesorul unui vectra c din 2003 2.2 benzina motor Z22SE si problemele ar fi: 1)am chek-ul aprins in bord si cam scoate fum negricios iar daca o turez mai tare da pe toba unele rateuri. Am luat la mana toate mufele si le-am da cu spary de conctacte s-a stins chek-ul dar dupa vro 50 km parcursi s-a reaprins. De unde sa fie problema?...niste prieteni mi-au spus ca ar trebui sa curat egr-ul si clapeta de pe admisie plus un senzor tot de pe admisie (nu debitmetru). Dar daca le scot le curat si le pun la loc nu trebuiesc reglate sau ceva de genul asta?...ma scuzati ca pun intrebari care poate sunt aiurea dar sunt paralel cu mecanica. 2) am conectat o interfata de diagnoza pe mufa de diagnoza dar nu imi vede calculatorul de injectie imi zice da o eroare..de fapt nu imi vede nimic..singurul lucru care il vede e casetofonul. Interfata merge pe opel vectra B fara probleme. Am zis sa verific fir cu fir din mufa de pe calculatorul de injectie pana in mufa de diagnoza din bord daca e vrun fir intrerupt dar nu stiu care sunt firele care pleaca din mufa de pe calculatorul de injectie si ajung in mufa de diagnoza.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
prietenii au zis bine sa cureti sisa verifici EGR-ul si clapeta de acceleratie... la fel senzorul MAP .... nu trebuie reglate dupa curatare...
daca scoate fum negru inseamna ca e ardere incompleta... adica amestec prea gras... de acolo si rateurile...
prin urmare trebuie verificata si sonda lambda...
eu tind sa cred ca este o problema mecanica... o supapa care nu inchide cum trebuie... prin urmare se impune si un test de compresie....
dar in primu' rand trebuie sa citesti erorile stocate in ECU... adica sa rezololvi problema cu interfata... ca sa ai un punct de plecare...
  • kartush45

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am curatat si testat egr si din pacatae se pare ca e decedat..pistonasul acela nu se misca...oare din cauza lui sa dea fum negricios?
  • kartush45

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Am curatat egr-ul acum merge dar fum tot mai scoate la turatii mari..ideea e ca am rezolvat acum si interfata iar codurile de eroare sunt: P0036-00 sensor heater range/performance(bank1 sensor2) si P0141-00sensor heater circuit malfunction banc1 sensor 2). Din cate am inteles este vorma de sonda lamda 2..acum intrebare eu am 2 sonde lamda pe motor unde este pozitionata ce-a dea doua?...oare defectarea acestui senzor sa fie motivul din care scoate fum la turatii mai mari?
  • XEP
  • Suspendat
  • 204 mesaje
  • din 19 Jun 2012
  • Astra 2005 Z16XEP
  • Buzau
  • XEP

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Erorile fac referire la circuitul de incalzire al sondei lambda 2. Nu este o problema lambda 2 rolul acesteia fiind de verficare a eficientei catalizatorului se poate merge fara ea singurele consecinte fiind check engine aprins si o marire a consumului cu 0.5-1 L.
Fum NEGRU inseamnca amestec bogat in benzina probabil masina consuma undeva la 16-17 oras si poate fi determinat de :
-senzor temperatura motor (nu trebuie sa porneasca greu ca sa fie decalibrat si sa dea peste cap amestecul)
-sonda lambda 1
-MAP
-debitmetru.
Eu zic sa insisti pe EGR, posibil sa ramana blocat partial pe deschis daca ai zis ca sunt probleme cu el.. In consecinta creste presiunea in admisie, lucru sesizat de catre MAP. Daca creste presiunea...ECU considera clapeta in deschidere (accelerare) desi in realitate nu e asa ,gazele venind din EGR , si ii da benzina (o ineaca).
Oricum e chestie raport aer-benzina ... ceva il da peste cap.
Fa un log live cu un Op-com si posteaza-l aici.Trebuie urmariti parametrii.
Banuiesc ca ai verificat filtrul de aer Smile).
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR