Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salutare din nou.

Ieri am reusit sa fotografiez piesa despre care tot vorbeam eu aici in topic.
Sa va povestesc isprava de ieri.
Suparat foc ca cei de la Opel vor sa schimbe tot ambreiajul pt o sa piesa atunci m-am apucat singur sa o repar!

Am dat jos bateria si suportul baterie pentru a facilita accesul la piesa buclucasa.

Asta este piesa:

Am dat o fuga la Opel si am cumparat alta piesa care... Shocked care a costat doar 13 euro



Am montat-o la loc si....surpriza! Curgea mai tare ca cea veche! Piesa nu avea niciun defect doar ca furtunul care vine de la rulmentul de presiune este fixat pe carcasa cutiei de viteze si se imbina cu acea piesa.
Asa arata la exterior:

Dupa cum vedeti are ca un fel de '' garnitura '' (cea de culoare galbena) care este de plastic si banuiesc ca are rol de etansare si se fixeaza si siguranta pe ea!
Acea garnitura cred ca este asa de uzata incat nu mai etanseaza corect!
Am incercat in toate felurile sa o asez....sa mai strang siguranta....sa departez ''piciorusele '' garniturii....dar NIMIC!
Am ramas fara ambreiaj.
Acum pur si simplu sunt disperat.....trebuie sa chem o masina cu platforma ca sa o duc la service si asta costa o multime de bani aici in Germania....


Acum va intreb pe voi....a mai intalnit asa ceva careva din voi?
Skip ads

  • opel_s

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2013

  • Mesaj Privat
...si daca pui piesa veche la loc...? ...ce se intampla ?
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
asta am si facut.....nimic...tot curge....
singura solutie e sa schimb rulmentul de presiune si asta implica automat si schimbul de disc placa de preiune si daca este nevoie si volanta....
  • opel_s

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2013

  • Mesaj Privat
pai, de ce?...doar nu sunt sudate intre ele...daca vrei, schimbi doar rulmentul, exista separat de cumparat la orice producator vrei tu...restul le schimbi doar daca au uzura mare sau bat ( volanta)...nu te lua dupa gura mecanicilor, chiar si nemti...ca, daca...in viitor, ai probleme in acea zona...mai platesti o data manopera...asta-i text comun...si garantie sa-ti dea la ce schimba...
Skip ads

  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
am incercat in foarte multe serviceuri sa-i conving sa schimbe doar piesa stricata.....NIMIC! Ori schimba tot ( ma refer la rulment placa si disc) ori ei nu se apuca. Cei de la opel nici nu au vrut sa auda... Daca cumva peste o luna se strica si altceva ei nu sunt vinovati... na si fiecare '' trage jar la turta lui '' ...sa mai faca ceva bani!
  • opel_s

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2013

  • Mesaj Privat
...mda...e cam sah/mat ce spui tu...dar, nu ai nici un fel de garantie la masina, nici macar garantie de vehicul uzat...? De cat timp o ai? ...daca ai garantia de vehicul uzat de la dealer, poate reusesti sa o faci cu o asemenea garantie si sa platesti eventual doar un procent din reparatie...
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ambreiajul se considera consumabila si nici macar nu ma tin de vorba. Prima data cand am vazut ca picura acolo am sunat la Autohausul de unde am luat-o si au zis ca nu intra in garantie si merg la un service opel!
Grantie ai pana iesi pe poarta dealerului....apoi gasesc ei scuza pt orice ca sa nu iti repare. E o hotie si aici de necrezut!
  • opel_s

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2013

  • Mesaj Privat
...acum, vreau sa te intreb si eu ceva...tie lucrurile acestea ti le-au spus cineva dintr-o reprezentanta sau ...asa te gandesti tu...?...a spus cineva de la vreo reprezentanta Opel din Germania ca, ambreajul este consumabil...? ...nu te intreb cu rautate dar, chiar sunt interesat de chestia asta...daca este consumabil, inseamna ca pe planul lor de service al masinii in garantie exista rubrica unde se mentioneaza verificarea si inlocuirea ambreajului si la cati km se face ea, similar cum este sa zicem pentru distributie sau discuri si placute de frana, filtre si ulei, etc...Daca masina este luata de la un Autohaus, exista si un contract intre tine si ei de vanzare cumparare si pe acel contract exista si rubrica cu garantie si ce acopera ea...ia citeste tu acolo si vezi ce scrie....mai pe seara o sa ma uit si eu pe un asemenea contract si-ti spun ce scrie la mine...am avut si eu in trecut o masina cumparata ca si tine si aveam pe langa 1 an garantie integrala la masina( vehicul uzat) si garantie de mobilitate pentru Europa nu doar Germania si posibilitatea de a deconta la ei masina inchiriata pentru un interval de timp si in limita unei anumite sume...spun asta din amintite, nu am contractul in fata insa ma uit si-ti zic exact...Dupa parerea mea, tu te-ai resemnat prea repede si ai renuntat...vezi ca si la ei se poate practica faza cu "te bati cu ei pana mori cu ei de gat", amenintat cu Protectia consumatorului si in final cu avocat si proces...tot tacamul...insa...atentie...citeste inainte cu atentie ce fel de contract ai cu Autohausul de unde ai luat masina si ce scrie exact acolo...
Skip ads

  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Acum am lg mine contractul incheiat cu firma respectiva. In care scrie asa ''Gewährleistung '' care in traducere se numeste Garantie. La ei sunt 2 tipuri . acel Gew. si Garantie. In cazul primului lucru se ofera garantie doar la caroserie. In schimb cel de-al 2-lea lucru presupune garantie totala care include si piesele consumabile. Pentru o garantie completa trebuie sa platesti in plus aprox. 1000 euro. Daca nu ma crezi poti sa intrebi alti cetateni romani care locuiesc in Germania si au cumparat si INREGISTRAT aici un autovehicul. Acest lucru se aplica doar la DEALERI!
Am sunat la firma de unde am luat masina pt ca mai am 2 luni de ''garantie''. Doamna foarte draguta a zis ca nu am primit garantie ci doar...acel Gew. care nu include piesele ca abreiaj, sistem de franare...etc etc. Am intrebat...daca aceste piese nu intra in garantie atunci pt ce primesc eu garantie?!.....si mi-a raspuns....ca nu stie exact...trebuie sa se mai informeze!
  • opel_s

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2013

  • Mesaj Privat
...o sa ma uit si eu si-ti spun, momentan nu pot sa citesc acel contract...eu masina de care-ti spuneam, am cumparat-o de la un dealer Opel din Germania, deci nu handler din acesta generalist... nu am platit nimic in plus pentru garantie, am avut 12 luni garantie integrala, scria in contract cu liniuta, motor, cutie, ambreaj, sistem de franare, sistem electric, etc...de asta sunt sigur...in plus cum am spus, in pretul masinii, pe langa garantie am primit de la dealer si garantie de mobilitate 12 luni...fara sa platesc nimic extra...pt Europa, era si Romania trecuta...cu sunat la firma de asistenta rutiera in caz de probleme si masina se defecta pe cine stie unde+ridicat masina cu platforma+decontat masina de inchiriat...deci, din asta iti spun...ceva este ciudat, in plus...eu stiu ca garantia minima este de 6 luni nu de 2 luni...ceva da cu virgula la tine si eu zic sa incepi prin a face sapaturi si eventual sa incepi sa ceri si in scris de la cei care iti recomanda una si alta sau zic ca ambreajul este consumabil...in cazul asta si masina integral este consumabil ca si ea...la un moment dat se schimba...
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Astazi a plecat masina pe platforma la service!
Din pacate nu pot sa fiu de fata cand o desface dar o sa imi povesteasca mecanicul ce a fost defapt acolo.
O sa va descriu in detaliu ca pe viitor sa evite alti colegi lucruri neplacute ca acestea.
Revin cu detalii.
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ieri am adus masina din service!
conluzie: Plasticul care deserveste drept garnitura de pe conducta de la rulmentul de presiune s-a crapat ( era imbatranita) '' cotul'' acela despre care tot vorbeam eu in acest topic ne mai putand sa etanseze corect. Am incercat sa cautam numai conducta rulmentului de presiune dar nu am gasit. Vine in set cu tot cu rulmentul. Mecanicul mi-a recomandat sa schimbam intreg chitul. La demontare am constatat asa:
- Discul de ambreiaj in perfecta stare.
-Volanta putin inalbastrita, semn ca a patinat ambreaiajul (probabil a fost schimbat numai discul)
- Volanta avea o cursa stanga-dreapta foarte mare- mult nu mai rezista ( daca schimbam doar rulmentul, placa si discul precis cadea si volanta)
- Rulmentul de presiune avea un ''huruit'' nu foarte tare dar precis mult nu mai ducea.

Am decis sa schimbam tot: Placa de presiune, rulmentul, disc ambreiaj, volanta si pompa de la pedala de ambreiaj! toate marca Luk.
Dupa manopera am reglat si directia. ( volanul statea putin spre derapta)
Costuri totale : 1500 euro. (piese , manopera , platforma pana la service)

Acum totul merge super. Nu mai smuceste ca inainte, plecarile de pe loc sunt mult mai line ca inainte.
Problema acum este ca, cutia de viteze are un zgomot care este sesizabil in stationare. Daca apas ambreiajul zgomotul dispare. Semn ca atunci cand cutia este debraiata de la motor zgomotul dispare, ramane doar sunetul frumos al motorului.
Am citit pe un forum din Germania, este super cunoscuta problema cutiilor in 6 trepte. Atunci cand apare acel zgomot sunt pe duca rulmentii si sunt atat de scumpi, mai ales manopera incat nu se merita sa-i schimbi!

Singurul lucru care m-a dezamagit total la masina asta este cutia de viteze! Pacat!
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Din ce am inteles, ai luat masina de la o reprezentanta in stare perfecta, iar acum ai probleme la cutia de viteze, dupa toata patania cu ambreiajul? Eu in locul tau, cautam un translator, sunam frumos, scandal, amenintari. E inadmisibil ca imediat dupa ce cumperi o masina sa ai probleme de genul din senin, e prea mica probabilitatea, asta insemnand ca a fost manarita
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,239
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Felicitari,ai facut o treaba super,dar pacat ca nu ai schimbat si uleiul la cutie!
  • costicimpy

  • Mesaje scrise: 326
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2007

  • Mesaj Privat
si eu tind sa cred ca cei de unde ai luat o stiau de "buba" si au pus-o frumos ambalata in vitrina.
nu are voie din punctul meu de vedere sa cada atatea la o masina din 2010, pai ce a arat cu ea? app are carlig de remorcare montat? o fi tras numai rulote cu ea.
ma gandesc cu groaza ca si eu am aceiasi masina si motor dar din 2008, dar nu am ca sa i reprosez din nici un punct de vedere: motor, cutie, ambreiaj, estetic int.-ext.
singura problema cu ea a fost de cand am luat-o cu oscilatiile la relanti dar s au redus in proportie de 90% si nu este f deranjant.
ai facut bine ca ai schimbat tot ca acum stai linistit mult timp si daca nu schimbai o chestie stateai cu inima stransa mereu si cu gandul oare cand o sa pice... asa banii se uita si se fac la loc, tu sa te bucuri de masina,,,,,!
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
cuciulica uleiul l-am schimbat in Romania si am bagat si un aditiv! Aditivul a ajutat foarte mult. A redus semnificativ zgomotul cutiei dar nu definitiv. Chiar acum am venit de la un drum (cca. 100 km) si tot se aude acel huruit.

seftaka...da masina am luat-o de la un dealer dar masina luata de la o reprezentanta opel. A fost masina de firma. Acum dupa ce am schimat tot la ea mi-am dat seama ca intradevar a fost manarita. Asta este! acum nu am ce sa mai fac. Ma bucur ca merge si sper sa tina cutia acum!
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
costi...masina nu are carlig. Nu a fost tractat cu ea. Cand am cumparat-o banchetele din spate erau ca noi! Mirosea a nou. Interiorul este inca impecabil! Cei de la reprezentanta sigur stiau de buba si ca sa nu mai investeasca in ea, ca si asa avea kilometrii multi au vandut-o!Precis masina a fost condusa de diferiti tembeli care nu au menajat-o deloc.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
florin_ag a scris:


Am citit pe un forum din Germania, este super cunoscuta problema cutiilor in 6 trepte. Atunci cand apare acel zgomot sunt pe duca rulmentii si sunt atat de scumpi, mai ales manopera incat nu se merita sa-i schimbi!

Singurul lucru care m-a dezamagit total la masina asta este cutia de viteze! Pacat!

Salutare,

Parerea mea este ca masina nu a fost manarita, pur si simplu atat duc volantele si cutiile indiferent de marca. Eu am ca si masina de munca un Ford Focus trend de 1.6 diesel. Super multumit de cum merge motorul, tinuta de drum si super dezamagit de cutie si ambreiaj. Mentionez ca masina am luat-o de noua si am mers doar eu cu ea si nu am alergat-o altfel decat o fac si cu cele personale.
Idee e ca la revizia de 20k le-am zis ca are un zgomot ciudat la ambreiaj mi-au zis ca vor s-o verifice peste cateva zile timp in care intr-o luna i-am mai trantit vreo 5k si mi-au spus ca-mi schimba volanta. Dupa inlocuire zgomotul s-a amplificat drept urmare trebuie sa inlocuiasca cutia
Acum are 29k si astept......minunea. Vezi se poate si mai rau. Tine doar de noroc
Asadar in zua de azi e pura loterie daca nimeresti o masina ok sau una cu probleme.
Vezi ca in Bucuresti e o firma specializata in reparatii de cutii si au referinte foarte bune pe forum.
O cutie sh e loterie poate sa te tina cate sute de k sau sa nimeresti una mai proasta decat a ta, cum spuneam si mai sus tine de noroc!

Bafta
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Salut tiaz,
Ai dreptate. este pura loterie. Pana acum am fost super multumit de Opel. Prima masina afost un corsa in 2 usi din 2001. Am facut cu ea 100.000 km si am schombat doar consumabilele la ea. A doua a fost tot o corsa numai ca in 4 usi si motor de 1.2. Super multumit. Nimic de reprosat. Am cumparat-o cu 45.000 km , acum are 90.000 km si am schimbat doar uleiul si filtrele. Acum este masina sotiei si mereu rade de mine. Masina ei de 3000 euro nu am bagat niciun ban in ea si in masina mea de 7000 euro am bagat deja 2500 euro.
In bucuresti nu pot sa merg pt ca locuiesc in germania. O sa imi strang bani de alta cutie noua. Am vazut pe internet una la 900 euro dar sincer mi-e teama sa nu patesc la fel. Stau acum pe ganduri ce sa fac...sa o vand sau nu?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Cati km are masina pana la urma reali? Eu as vinde-o, cutia cred ca o s-o gasesti greu!
@Tiaz, ce a avut Ford-ul e un defect de fabricatie, daca zici ca masina e noua, piesele se schimba pe garantie. Eu am o cunostinta cu o Astra h, ce avea real 350 000 km, intre timp a vandut-o, avea probleme cu pornirea la cald, rece, injectoare, turbina etc! Masina lui a mers impecabil cat a avut-o, dar baga motorina din bidon.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR