Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
seftaka...are 175.655 km REALI! Acum cand a fost in service au pus testerul pe ea ( la rugamintile mele). Au zis ca la ce ma asteptam la o masina din 2010. Are pana si stergatoarele originale de la GM. Erau foarte mirati mecanicii , in legatura cu neincrederea in km.
Masina este intradevar o bijuterie. Pacat ca ne joaca feste cutiile astea.
Daca e cineva interesat sa o cumpere poate sa imi scrie aici pe PM. ma rog.....cine are nervi si bani sa mai se ocupe de cutie!
Skip ads

  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Florin , calm tata. Nu vinde o masina dupa ce ai bagat in ea o caruta de bani ! Mai stai o luna, strange niste bani, si cumpara o cutie SH , dar verificata atent ! Parca e M32 nu? merge si cea de pe motor 1.3 CDTI in 6 trepte Astra J ?
  • florin_ag

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Pfffff.........
Acu a aparut altceva..... Cand sa plec de la munca a ramas aprins martorul '' masina cu cheia ''. Am ajuns acasa si am citit eroarea cu metota ''pseudoagrafa''. eroarea este : 0683
Am tot cautat pe forum si sunt mai multe pareri printre care ; bujiile incandescente.
Am dat o fuga la service si au citit erorile. Intradevar este numai aceasta. Au spus ca poate sa fie mai multe posibilitati asa ca pt moment au sters eroarea si au zis ca daca se mai aprinde sa merg la ei sa o testeze. Problema este ca testarea completa costa 70 euro.
Voi ce stiti despre eroarea asta?
Maisna trage bine, nu da semn de defectiune. Fum nu scoate pt ca are filtru de particule. Nu simt nimic deosebit la ea!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai cel putin o bujie arsa. Releul se arde mai rar.
Iti recomand sa schimbi toate bujiile. Probabil n-au fost schimbate niciodata.
Skip ads

  • valentin relu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2015

  • Mesaj Privat
Imi spune va rog cineva la un astra h 1, 7 cdti 59kw care ar fi cauza de imi agata masalieru si antaia intra mai greu cateodata. Un mecanic mi-a spus ca ar fi kitu de ambreiaj. Asa o fi?
  • corsa.timis

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2014

  • Mesaj Privat
florin_ag a scris:Salutare din nou.

Ieri am reusit sa fotografiez piesa despre care tot vorbeam eu aici in topic.
Sa va povestesc isprava de ieri.
Suparat foc ca cei de la Opel vor sa schimbe tot ambreiajul pt o sa piesa atunci m-am apucat singur sa o repar!

Am dat jos bateria si suportul baterie pentru a facilita accesul la piesa buclucasa.

Asta este piesa:

Am dat o fuga la Opel si am cumparat alta piesa care... Shocked care a costat doar 13 euro



Am montat-o la loc si....surpriza! Curgea mai tare ca cea veche! Piesa nu avea niciun defect doar ca furtunul care vine de la rulmentul de presiune este fixat pe carcasa cutiei de viteze si se imbina cu acea piesa.
Asa arata la exterior:

Dupa cum vedeti are ca un fel de '' garnitura '' (cea de culoare galbena) care este de plastic si banuiesc ca are rol de etansare si se fixeaza si siguranta pe ea!
Acea garnitura cred ca este asa de uzata incat nu mai etanseaza corect!
Am incercat in toate felurile sa o asez....sa mai strang siguranta....sa departez ''piciorusele '' garniturii....dar NIMIC!
Am ramas fara ambreiaj.
Acum pur si simplu sunt disperat.....trebuie sa chem o masina cu platforma ca sa o duc la service si asta costa o multime de bani aici in Germania....


Acum va intreb pe voi....a mai intalnit asa ceva careva din voi?


E vechi postul, dar ca sa n-o "muste" si altii pot spune ca ai schimbat tot ambreiajul pentru o banala garnitura.. la ultimele doua poze, acolo unde zici ca garnitura e cea galbena, e gresit, garnitura ar fi trebuit sa fie chiar in varf, acolo unde se vede capatul tevii si e de forma unui capacel de aerisitor frana, dar gaurit..Plasticul ala galben e doar suportul care intra intra in cupla furtunului de presiune si aerisitorul ambreiajului.. Imi vine sa rad, dar cand ma gandesc la banii dati parca nu..
Deci la tine probabil ca a cazut pe jos cand s-a scos cupla, sau la manipulare. O banala garnitura..Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR