Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • chiuariu

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2012

  • Mesaj Privat
pana in prezent am schimbat fise/bujii/modul aprindere/egr/curatat iac/ curatat clapeta mai a de schimbat capac delcou si lulea


tin sa mentionez ca face asa de de cand am avut probleme fiindca nu pornea si am schimbat modulul de atuncea face asa sa fie modulul problema?
Skip ads

  • marius negrea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 1993 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2013

  • Mesaj Privat
buna,am o problema la astra f benzina 1.6,daca demarez in tromba si schimb treptele peste 3000 rpm se comporta normal dar daca merg frumos si schimb pana in 2500 rpm parca se ineaca imi trepideaza si nu ma pot baga in depasiri,are schimbat filtru de benzina bujii noi si tot asa face,rog ajutor.
  • Cipicao

  • Mesaje scrise: 294
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
catalizator infundat. da-i talpa din cand in cand sa se curete si o sa fie ok.
  • chiuariu

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2012

  • Mesaj Privat
rezolvat ..Toti ati zis ca nu are nici o legatura EGR cu asta .aseara am schimbat si acum masina a prins viata

1. porneste si mai usor
2. nu mai da rateuri
3 raspunde mai bine la accelerare,nu se mai innadusa cand acecelerez ,,acum nu mai am emotii la depasiri merge sooper ok

Va multumesc pentru toate sfaturile date ,au fost multe lucruri care mai aujutat in problema mea
Skip ads

  • cornel2cornel

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2009

  • Mesaj Privat
@unicool...poate ai canistra de vapori sparta sau intepenita valva de recirculare a vaporilor. Valva e chiar deasupra bobinei si are 2 fire si 2 furtune. Daca scoti furtunasul subtire si ai granule de carbuni in valva e clar ca ai canistra de vapori sparta.
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Canistra de vapori am reconditionat-o eu acasa...am crezut ca o sa ma sperii ce gasesc in ea, dar era ok...nimic de speriat, iar nici vorba de carbune pe acele frutune...am inlocuit acel burete invechit din canistra, am umplut-o din nou cu respectivele granule de carbune...si am lipit-o la loc...Cam anevoioasa aceasta operatiune, deoarece m-a cam chinuit la decapsulare, respectiv la lipitul la loc al acelui capac - dupa doua tentativa esuate de lipire la loc a capacului deoarece se afla expus presiunii unui arc, mi-a iesit din a treia incercare (am folosit "Moment" adeziv pentru ca dadeam rateuri cu Poxipol). Cei drept acum ma intreb destul de des daca nu a cedat acel lipici datorita factorilor naturali...dar mie cam greu sa mai desfac aparatoarea aripei...Aaaa si apropo, nici o schimbare in mai rau sau mai bine dupa aceasta operatiune...
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Stand cu fata la motor, din ce parte a motorului (stanga sau dreapta) se considerã fiºa numãrul 1 la un motor X16XEL?
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Pai de 1 an de zile tot in stadiul ala esti ? Shocked

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=96144

alinmuresan a scris:
bujia nr 1 e cea de langa distributie, deci asa cum ai zis tu.


Am mai gasit informatia asta pe net
la opel numerotarea cilindrilor incepe de la distributie, iar ordinea lor de aprindere este 1-3-4-2

.....dar e mare nebunie si confuzie cu numerotarea cilindrilor si ordinea de aprindere ..pur si simplu nu mai sti ce sa crezi !
Skip ads

  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ieri le-am gãsit puse foarte ciudat, probabil aºa cum ai gãsit tu: 1 3 4 2, si crezând cã sunt puse greºit le-am pus eu corect dupã pãrerea mea dar mi se pare cã mi-a consumat cam mult în acest mod. Ce m-a nedumerit e cã la un vectra b tot cu motor X16XEL erau puse pe dos fata de ale mele si acum chiar nu ºtiu cum sã le mai pun corect. Plus cã bobina mea de pe astra f X16XEL, diferã la numerotare fata de cea de pe vectra b X16XEL... Si nu ºtiu daca e din cauza cã mi-a schimbat-o mecanicul cu una incompatibilã...
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Le-am pus ieri 1 3 4 2... vreau sa spun ca a pornit foarte greu si merge in doua pistoane...asa ca am revenit la 1 2 3 4, cu toate ca sunt sigur ca dupa mersul ei sigur nici asa nu e bine...nu stiu cum sa le mai pun...bobina mi-a fost schimbata, iar pe un alt motor X16XEL la care m-am uitat, numerotarea de pe bobina lui era in cu totul alta ordine decat numerotarea de pe bobina mea...nu mai inteleg nimic..nu stiu cum sa mai incerc sa le pun incat sa fie corect. Poate trebuie 1 3 2 4? La voi cei care aveti X16XEL cum vin puse?
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut,vezi sa nu incurci ordinea conectari fiselor la bobina si ordinea fiselor la buji.La bobina este 1234 de sus in jos si la buji este 1342 (cil. 1 primul de langa distributie) deci ...1 bob. 1 cil ...2 bob.3 cil...3 bob. 4 cil,,,,4 bob. 2 cil .Bafta
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
La mine bobina e numerotata de sus in jos in felul urmator: 1 4 2 3. Deci presupunand cilindrul 1 cel de langa distributie, cum le montez?
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
.....as demonta capacul motor sa ma uit la supape . Care si in ce ordine se inchid prin invartirea motorului pregatind cilindrul pentru compresie si implicit primirea scanteii + o verificare mai buna cu o surubelnita bagata prin locul bujiei pt a identifica daca pistonul a ajuns in punctul maxim superior.
Nu m-as lua foarte tare de pe ordinea trecuta pe bobina.

Sugestie - du-te la intalnirile clubului din zona ta sau cauta pe cineva cu motorizare ca si a ta si ,,copiaza,,. Sau in cel mai rau caz intra la un service ....cit iti poate lua pentru montarea corecta a fiselor ?

PS - daca nici macar ,,la ochi,, dupa lungimea fiselor n-ai gasit ordinea de aprindere , ar mai exista varianta ca tu sa ai O ALTA defectiune la motor si chiar daca tu ai nimerit ordinea buna la un moment dat ( ceea ce nu ma indoiesc de asta !) sa nu fi sesizat acest lucru din cauza acelei alte defectiuni.
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
La ochi mi-e cam greu sa gasesc ordinea de aprindere, deoarece nu mai am fisele originale pe masina pe care era trecut numarul pe fiecare...
Varianta cu alta defectiune la motor e posibila, dar mi-e cam greu sa cred ca am achizitionat alt motor si simpotmele la mersul masinii au ramas cam aceleasi. Incerc sa caut si sa gasesc o alta cauza a defectiunii decat defectul de motor.
Momentan circul cu fisele conectate la cilindri exact cum scrie pe bobina...nr. 1 cilindru 1, nr 4 la cilindrul 4 si asa mai departe(considerand cilindrul 1 cel de langa distributie).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR