Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • adrianAV

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 1.7 CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Va salut ,

Am o poveste cam lunga sper sa nu fie plictisitoare si sper ca sa ma puteti ajuta .
Sapt.trecuta am plecat in concediu in grecia am pornit masina bine merci , cand am ajuns a doua zi masina nu a mai vrut sa porneasca la prima cheie . Puneam contactul asteptat 5 sec.toti martori se stigeau dar a ramans aprins service ( masina+cheie) atunci cand cuplam motorul nu invartea de loc . Daca scoteam cheia din contact si incecam din nou martorul service disparea ,electromototul cupla , motorul pornea dar dupa 5 sec se oprea , si asa trebuie sa fac pana temperatura motorului trecea pest aprox.40grade.
Am fost in grecia la service Opel mi-au schimbat carbuni la electromotor , au demontat butucul de la cheie crezand ca probl.vine de acolo dar fara succes.
Ultima veste pe care mi-au dat-o a fost ca problema vine de la cheie .
Am ajuns cu masina in Romania am condus 1000km fara opri motorul de loc . In brasov am oprit motorul si am ramas peste noapte iar a doua zi cand am vrut sa pornesc a pornit foarte greu a trebuit sa dau cam 15 chei dar se oprea in mers.
Am dus masina pe platforma pana la Iasi la Opel , iar cei de aici mi-au spus ca nu se pot conecta cu calculatorul masini ( cei din grecia au putut ) , ca undeva are un fir intrerupt , dupa o zi mi-au spus ca sunt sanse de 70=80% ca calculatorul masini sa fie ars si trebuiie schimbat pret aprox.1000euro.
Eu nu inteleg cum poate fi calculatoru atat timp cand masina pornita merge perfect , nu am nici o alarma pe display-ul masini care sa indice acet lucru , la Testet la Opel in Grecia nu a fost nici o alarma despre CPU.
Va rog sa imi spune-ti daca ati mai intalnit situati asemanatoare ca sincer sa arunc 1000euro pe fereastra dupa care sa imi spuna ca trebuie schimbata cheia .
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Normal daca nu iti citea cheia, incepea martorul cu masinuta cu cheita sa clipoceasca! Asa mai face si la mine uneori, dau sa pornesc nu se intampla nimic! Dar tu ai zis ca ai reusit sa pornesti masina, dar la scurt timp s-a oprit! Fa un test agrafa si posteaza si erorile!
  • LISSANDER

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu (fiica-mea) un Astra H 1,7 CDTI din 2005, cu 150 de mii km la bord, la care de vreo luna au început tot felul de probleme. Nu mai pornea la cald si uneori se oprea în timpul mersului. Dupa o scanare, a aparut ECN 33529 crankshaft sensor, si evident l-am înlocuit. Diferenta între cei doi senzori a fost de la inceput durata de actionare a demarorului.Cu cel vechi, defect, motorul pornea dupa maxim 2 secunde, iar cu cel nou, dupa 4-5 secunde, Asta pana acum 2 saptamani când masina n-a mai pornit deloc. Mentionez ca nu sunt nici un fel de erori la scanare, nu am martori aprinsi în bord, toate injectoarele-s perfecte (verificate pe tester), masina pana sa se defecteze, n-a scos gram de fum nici macar la pornire. Am facut cateva investigatii, prilej cu care am curatat si EGR-ul, nu foarte murdar, nu de aici provine problema, tot ce-am demontat pare în buna stare, si cu toate acestea, masina nu porneste. Am verificat inclusiv starea filtrelor si a traseului de alimentare cu motorina, unde am suspectat o desertizare a furtunului de alimentare dintre filtru si pompa de injectie. L-am înlocuit si pe acesta cu un capilar transparent special, (HUTCHINSON CARBURANT) prin care pot observa daca vine motorina, sau daca sunt bule de aer în sistem. Totul este in regula acum si aici, dar nu vrea s-o ia, parca-n ciuda-mi face.

Cateva sugestii, ar fi binevenite, nu sunt familiarizat cu aceasta marca.

Cu multumiri anticipate !
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Pai motorul invarte? Pompa de motorina e verificata?
Skip ads

  • LISSANDER

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Da, electromotorul își face datoria, motorul este rotit corespunzãtor. Se pare cã nu ajunge motorinã la injectoare, și nu știu din ce motiv. Repet, toți senzorii de pe pompã și de pe common rail au conexiuni electrice, și ar trebui sã fie vãzuți la diagnozã și sã dea un cod de eroare dacã ar fi defect vreunul. Probabil ceva mecanic, vreun traductor nemonitorizat nu-și mai face treaba.
  • ciotic

  • Mesaje scrise: 253
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
daca injectoarele sunt ok, mai ramane regulatorul de pe pompa de injectie, sau senzorul de pe rampa de injectoare...din cate stiu ambele sunt mecanice si nu genereaza erori. daca pui testerul pe masina s-ar putea din unele valori sa iti dai seama daca este regulatorul de pe pompa.
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Dupa limbaj pari a fi inginer, si e adevarat, daca nu exista erori la diagnoza, mai ramane de verificat pe partea mecanicai! Eu am avut la alta masina,alta marca, tot o problema de genul, nu primea motorina, nici o eroare, dar uitandu-ma atent pe traseu, am descoperit o mica pompa de vacuum, in forma de para, si cand am verificat-o era crapata si tragea aer fals pe acolo. Iti dai seama daca nu ma uitam atent, dadeam bani grei pe numeroasa verificari degeaba!
  • LISSANDER

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Cu profesia ai nimerit-o. Nu m-așteptam sã fie atât de evident. Din pãcate nu-s inginer de mașini, ci de case. Oricum, absolut toate operațiunile de intreținere și reparații la mașinile care le am, mi le fac singur. Inchid aici paranteza...

Mulțumesc pentru feedback !

Opelul lui fiicã-mea n-are filtru cu pompã de amorsare, acolo n-am la ce sã mã uit, este un cartuș filtrant într-o carcasã de plastic. De la rezervor în compartimentul motor, ajunge carburantul, n-am niciun dubiu. Din pompã la injectoare nu mai ajunge ! O sã mã uit astãzi la ce mi-ați spus voi. Nu o fac cu foarte mare plãcere, mașinã cu motor mai înghesuit ca asta, rar am vãzut. Unde a fost un pic de loc, au bãgat o piesã, și trebuie sã desfaci jumate de mașinã pânã ajungi sã vezi cât de cât ce te intereseazã. De-asta se și distrug o grãmadã de piese chiar și la coliziuni ușoare, pentru cã toate-s una lângã alta, cred cã dac-aș turna o gãleatã cu apã peste motor, abia peste 10 minute ar apãrea primii stropi sub mașinã.
Skip ads

  • LISSANDER

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu informatii noi.
Dupã o sesiune de încercãri (infructuoase) de pornire prin tractare, m-am ales cu o "gascã" de coduri de eroare:
-ECN 050074
-ECN 007071
-ECN 000275
-ECN 008703
-ECN 111002
-ECN 050056
-ECN 112501

Motorul n-a pornit, iar dupã aparitia acestor erori, constat cã nu mã mai lasã sã actionez demarorul.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 724
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
desfa conducta de alimentare intre pompa de inalte si rampa comuna....vezi in momentul in care dai la automat daca iti arunca motorina si cu ce presiune...
in cazul in care presiune de motorina nu este suficienta inlocuieste regulatorul de presiune de pe pompa ....
daca nu iese deloc motorina atunci ai pompa de inalte defecta si trebuie inlocuita...

ai incercat sa faci o diagnoza profi ?
  • LISSANDER

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru sprijin

Te rog sã mã lãmurești cu o chestie.

Dacã ținem cont de schema common rail (in atașament), eu trag concluzia cã presiunea de ieșire spre fiecare injector este egalã cu presiunea de intrare (rampã comunã). Nu știu cât de familiarizat esti cu motorizarea de 1,7 CDTI, dar este destul de dificil sã desfaci conducta care iese din pompã, indiferent la ce capãt (iesirea din pompã sau intrarea in rampã). Eu am desfãcut olandeza de la cilindrul 1 si am dat la automat, constatând cã la injectoare nu ajunge motorinã !
[u]

Da, am fãcut și diagnozã profi, când am înlocuit crankshaft sensor. Injectoarele erau perfecte.
  • FCostea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Salut.. am si eu un opel astra h 2004 1.7 cdti.. masina nepornita de 3 zile in care a fost ger afara la prima cheie a luato.. am mers la un coleg, am stat 2 ore pe la el si cand sa ma urc in masina sa plec, masina nu a mai pornit.. nu invartea absolut deloc si nu se auzea niciun tacait! Am dus.o la 3 service.uri dar niciunul din ele nu a putut sa imi detecteze ce problema am la ea! Zilele astea uremeaza sa o duc la reprezentanta.. as vrea sa vad care sunt si parerile voastre din propria experienta! Va multumesc!
Skip ads

  • VAlb

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Aug 2021

  • Mesaj Privat
Buna ziua,sunt posesor de Opel Astra G 1,7 CDTI 59/80 si am o problema cu pornirea.Indiferent ca este rece sau cald motorul pur si simplu nu porneste .Mentionez ca am inlocuit supapa de sens ,electromotorul invarte dar nu porneste,am reusit sa descarc bateria si nimic .Va rog ceva sfaturi de la persoane care au avut probleme cu pornirea.
Multumesc anticipat !
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

ce erori ai pe tester?

sigurantele astea doua sint bune?


Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR