Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Koma

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Buna seara baieti..am o problema cu masina mea opel astra G 1.7 cdti 80 cp..problema este urmatoarea imi sta permanent aprins becu cu robinetu in bord iar masina nu se accelereaza mai mult de 3200 de turatii si nu intra nici turbo..daca scot mufa de la clapeta de acceleratie masina merge normal si trage de rupe..dar becu ramane aprins..am schimbat clapeta de acceleratie cu una second ce e drept a mea facea un zgomot ciudat motorasu...totul in regula pana cand pornesc iara la drum si becu tot aprins si la fel nu se tureaza si nu intra turbo..daca ii scot mufa de la clapeta de acceleratie merge brici dar stau cu becu aprins in bord..din cate am citit pe aici am ajuns la senzorul MAP care probabil e prea murdar sau defect si de accea se comporta masina mea asa..dar ce ma intriga pe mine este ce legatura are cu clapeta de acceleratie..de ce trage masina si intra turbo cand ii scot mufa si cand o bag la loc nu mai merge de loc...pls help
Skip ads

  • raculea

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2012

  • Mesaj Privat
tot 1.7 cdti 80 am avut si eu aceeasi problema , eu am rezolvat curatand EGR + filtru de aer schimbat. N-am umblat la altceva nu stiu care e treaba legat de acceleratie la tine . . .
  • Koma

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
am curatat si eu tot si am schimbat filtru de aer nu stiu ce sa-i mai fac la tester ii dadea mai multe erori..si una din ele am memorato era p0105 care duce la senzorul MAP..dar de ce merge masina cand scot mufa de la clapeta de acceleratie si invers nu?..aiurea rau de tot nu stiu ce sa mai desfac..
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Ce numesti tu clapeta acceleratie ? Te referi la EGR ?
Skip ads

  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
nu cred ca merge mașina dacã scoți mufa la clapeta de accelerație ,la egr da și la debitmetrul de aer ,dar la clapeta exclus ,incearca cu mufa dela debitmetru de aer scoasa sa vezi atunci cum trage dacã trage mai bine atunci schimba senzorul
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Koma a scris:..dar de ce merge masina cand scot mufa de la clapeta de acceleratie si invers nu?..aiurea rau de tot nu stiu ce sa mai desfac..
Calculatorul limiteaza turatia motorului in scopul de a-l proteja,deoarece sunt prezente probleme tehnice. Poate consideri masina o jucarie,pe care o demontezi si o montezi in necunostinta de cauza...,posibil sa te coste,joaca...
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Nu mai bagati lumea in ceata ! ....ce clapeta acceleratie sa gasesti la un diesel ?
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
în ceata cred ca ești tu ,ai vãzut un motor diesel de generație noua desfãcut ? întreb doar . Cauta si vei gasi!
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Pai daca vedeam nu mai intrebam ! ....m-am luat dupa motorizarea mea unde n-am gasit nici o astfel de clapeta ....banuiam ca e specifica doar motoarelor pe benzina. ...daca daca ziceti voi ca este , ok ...no offence .....mai am de invatat.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
au si dieselurile o asa zisa clapeta acceleratie(nu toate,cele de generatie mai noua)care de fapt este o clapeta actionata electric sau vacuumatic care obtureaza aerul in momentu opriri motorului pentru a nu produce acele bataieli pana la oprirea totala

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Asa deci ! .....pai multumesc @nicunicu .....chiar nu stiam de aspectul asta.
Si continuand usor discutia , practic cu o astfel de clapeta se evita acel oprit bolovanos ( cum e in cazul meu) care imi scutura plombele si care ma gandeam eu la un moment dat ca nu-i chiar ok pentru toate piesele din motor ...
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
exact in timp te lasa fara bani in buzunar ca trebuie sa cumperi tampoane(toate)pentru motor-cutie
nu stiu daca la tine este pe vacuum sau electrica,eventual fai o curatare de calamina,eu ,,crosetez,,pe alte tipuri de masini, japoneze nu nemtoaice
Skip ads

  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
...in primul rand ma gandeam la tampoane motor si cutie ....apoi la bietele biele si cuzinetii aferenti ...insa eu n-am o astfel de clapeta , adica cel putin nu cred sa fie pe un y17dt din 2002 ....deci ramane sa folosesc un adeziv mai puternic pentru plombe !
Oricum prefer sa las motorul sa mearga si 20 minute decat sa-l opresc/pornesc in intervalul asta.
  • tase

  • Mesaje scrise: 1,985
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Se pare ca voi habar nu aveti....orice motor diesel are clapeta de acceleratie ....adica o clapeta care se deschide si se inchide si care lasa mai mult sau mai putin aer sa intre in admisie......si motoarele OTTO au clapeta de acceleratie care face aceeasi operatiune....daca nu stiti si nu sunteti documentati ...NU MAI BATETI CIMPIII!...va rugam frumos...stimati colegi
  • Koma

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
si totusi ce are masina mea? Sad acuma cand merg cu ea am permanent becu aprins in bord si in oras sunt momente cand intra turbo si ma trezesc ca ma arunca in scaun si sare de 3500 de ture dar nah nu ii dau mai mult si apoi dupa 2-3 opriri la semafor iar nu mai merge..si in afara nu trage de loc..
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,562
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
tase a scris:Se pare ca voi habar nu aveti....orice motor diesel are clapeta de acceleratie ....adica o clapeta care se deschide si se inchide si care lasa mai mult sau mai putin aer sa intre in admisie......si motoarele OTTO au clapeta de acceleratie care face aceeasi operatiune....daca nu stiti si nu sunteti documentati ...NU MAI BATETI CIMPIII!...va rugam frumos...stimati colegi


Se pare ca singurul care nu are habar aici estii TU. NICI un motor diesel NU are clapeta de acceleratie. Unele de generatie mai noua au o clapeta de tip shut-off, care obtureaza admisia atunci cand se ia contactul pentru a preveni acele balbaieli la oprire si pentru a preveni "luatul pe ulei" atunci cand turbina cedeaza, dar nu are nici o treaba cu acceleratia propriu-zisa. Acceleratia la motoarele diesel este dictata de cantitatea de combustibil intrata in motor si ATAT.

@Koma, fara o diagnoza calumea, cu log in mers pe principalii parametrii (presiune turbo ceruta, presiune efectuata, cantitate aer, temperatura admisie, corectii injectoare, etc) ne dam cu presupusul degeaba. La tine poate fi inclusiv ECU defect care comanda clapeta aiurea si mergi cu ea inchisa sau semi-inchisa.

@bh13ncu, tampoanele da, le solicita. Poti sa o ajuti oprind motorul cu ambreiajul calcat. Bielele si cuzinetii n-au nici pe naiba. Explozia la ralanti provoaca un soc mult mai mare pe cuzinet/biela decat compresia si forta cinetica ce actioneaza la oprirea motorului
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
@BV19MAX - multumesc pentru lamuriri cit si pentru sugestia modului de oprire a motorului
@tase - in afara de scos pistoane din bloc si demontat chiulasa mi-am bagat ochii peste tot sub capota si aproape sint convins ca am un diesel dar n-am vazut nicaieri nici un fel de clapeta cu rol de accelerare/deccelerare.
  • freddymvp

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2013

  • Mesaj Privat
am patit la insignia si eu, nu se tura mai mult de 3000 de ture in sarcina,pe loc se tura normal....am curatat egr si am gasit un furtun fisurat in 2 locuri. l-am inlocuit si merge iara normal
  • Koma

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2013

  • Mesaj Privat
ieri am dat jos egr si lam curatat te crucesti cand vezi ce iasa de acolo...am montat tot la loc si am pornit motorul..tot asa am becu aprins in bord si nu se tureaza..am dat jos furtunu ce intra la clapeta de acceleratie si am observat ca clapeta se inchide si se deschide la anumite intervale de timp...cand era deschisa mergea sa o turez cat vroiam eu si cand se inchidiea se limita la 3200..am dat jos si bobina de pe egr ce deschide supapa si am alimentato la 12 volti iar tamburusu ala ce impinge supapa imi dadea un soc scurt in deget ca tineam apasat pe el dar nu avea forta sa impinga degetu..si nu apasam cu o forta mai mare decat impinge arcu de la supapa in el...sa fie ala problema ? ca nu deschide supapa?
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am citit in atatea luni, foarte multe postari legate de curatari egr, galerie admisie, ca fac minuni, etc! Dar dupa toti postati ca au aparut diferite probleme! Nu repara, ce nu e stricat, o sa il strici sigur!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR