Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • daniel ungureanu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 1996 cd
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salut. am probleme cu incalzirea climatronicul pe partea de la sofer baga rece si pe partea de la pasager cald amindoua fiind setate pe HI. alta nu ia comanda cu directionarea aerului a ramas blocat pe dezaburire parbriz si picioare sofer. alta nu ia comanda de recircularea din cabina. are cineva solutii sau ii dam foc>>> Shocked
Skip ads

  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Nu ma pricep prea bine, dar cred ca ai probleme la ceva vacuumuri. Aveam si eu o problema si nu imi baga aer cald deloc, dar mi-a facut un prieten "puzzle" cu niste furtunase la un vacuum extern pentru a il pacali pe cel care nu mergea (si care este in bord) si acum baga ok. Du-te la un mecanic (electrician) care se pricepe si sigur ii va da de cap.
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut. La climatronic nu este vacuum, sunt motorase pas cu pas. Eu cred ca este blocat ceva mecanic nu cred ca este electric, dar pt asta trebuie sa ajungi acolo sa vezi. Prima data incearca un reset apasand simultan AUTO si OFF, poate ai noroc si scapi.
  • tannu

  • Mesaje scrise: 775
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Eu stiu ca sunt vacuumuri. Idiferent ca problema in sine este de ordin mecanic si nu apartine de circuitul electric propriu-zis, tot de electrician tine.
Skip ads

  • mirac

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salut.si eu am o problema cu caldura la un omega b x20xev cu dublu aer.nu prea baga caldura decat cand ajunge temperatura peste 90 de grade .mentionez ca am schimbat anul trecut caloriferu cu unu nou model original(groaznic de scump).alta problema care mi se pare cel putin ciudata este ca atunci cand sta in relati simti efectiv cum scade la jumatate intensitatea caldurii si o tin pe treapta 1 sau 2 la ventilator nu la 4.am auzit unele pareri ca tre sa montez nu stiu ce pompa de recirculare a lichidului de racire si atunci o sa imi bage la relanti ca si in mers.
astept pareri.multumesc
  • ps1hoze

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 1996 X2.5XEV6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2012

  • Mesaj Privat
aceasta pompa de recirculare se poate de adaugat la motoarele de 2.0... ca un element adaugator la sistemul de incalzire.. stiu cum se face acest lucru..
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 768
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
ps1hoze a scris:aceasta pompa de recirculare se poate de adaugat la motoarele de 2.0... ca un element adaugator la sistemul de incalzire.. stiu cum se face acest lucru..
pompa de recirculare este montata pe masina pentru a ajuta incalzirea lichidului atunci cand motorul este oprit iar Sirocoul (incalzirea stationara) functioneaza, ea este legata cu climatronicul si sirocou pt a da caldura inauntru atunci sunt sub -5 gr C afara, este comandata de ecu sirocoului !
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cred ca vorbiti de pompa electrica, prinsa de ventilator la diesel... cred!
revenind... verifica vacuumul, simplu, scotand furtunasul ce intra in habitaclu de la motor. e doar o idee si nu tine de electrica sau electronica, doar daca ai varsat cafea sau vreun suc strical pe consola climei...
Skip ads

  • jan80

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 z20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
la mine nu merge directionat aerul,orice i-as face baga mai mult pe la mijloc.am demontat tot bordul,ocazie cu care am schimbat si caloriferul,si toate functioneaza,sunt la locul lor...vreo idee ce ar putea fi?a,si nu este electronic sistemul,e cu rotite
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
jan80- la tine sigur este ceva legat ori de furtunasele de vacum(gresit conectate),ori de distribuitorul de vacum,in spatele acelui buton de distribuire a aerului,ai vacum swich,demontat are o placuta,cea pe care o rotesti,care face conexiune intre furtunul principal de vacum si celelalte furtunase ce conduc la actionarea burdufelor ce-ti deschid-inchid flapsurile.

Postare mai...veche: daniel ungureanu/tannu .La Omega cu climatronic, inainte sau dupa 2000,actionarea flapsurilor distribuire aer se face prin actionare electromecanica,motorase cu potentimetru.Singurele actionari vacumatice sunt pentru recirculare si robinetul calorifer,distribuirea vacumului facandu-se prin doi solenoizi aflati in stanga modulului clima,dreapta pedalei de acceleratie.La Omega <2000,resincronizarea motoraselor se face prin apasare butoanelor Off/Auto timp de 3-5 secunde.La Omega >2000,resincronizarea se face automat.
Exista posibilitatea la o proasta distribuire a aerului sa fie motivata prin mufa comanda a motoraselor;(in spatele panoului sunt 2 mufe,una galbena(<2000)sau albastra(>2000) ce conduce la motorase, si o mufa neagra(<2000) respectiv gri(>2000) legata de alimentare,senzori,recirculare,dezaburire,etc.Mufele sunt prevazute cu sigurante,dar contactele pot oxida.Alt motiv ar pute fi motoras in sine,defect sau debransat.
Cel mai nefericit caz ramane panoul de comanda...
Am facut conversie de la AC la climatronic facelift la Omega mea,asa ca pot da cu siguranta orice detaliu,plus ca mai am in garaj inca,2 module AC si climatronic complete.Daca nu ai rezolvat inca problema si o poti detecta,iti pot trimite orice piesa /componenta ai nevoie.Free charge! Respecte!
  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi Miky oo1, a-si avea o problema in legatura cu panoul de comanda la climatronic.
Problema ar fi AFISAREA ! Nu cunosc acest gen de afisaj cu lamele de sticla .
La unul din termometre am lipsa segmente. Cum rezolv problema ?
Cu multumiri anticipate.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi problema ca la MID-uri cand dispar linii... Contact imperfect.Trebuie demontata panoul,demontezi capacele placii electronice si pui mufa neagra,ca sa observi mai usor,prin presare usoara pe marginea display-ului ,unde nu face contact.Maine am sa demontez unul si am sa fac niste poze.
Skip ads

  • iriahu

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Hi Micky 001, ne-ai ramas dator,tuturor prietenilor de pe site, cu lamuriri in ceeia ce priveste afisajul pe consola de clima . Mie personal imi lipsesc Puncte pe afisaj . Nu am inteles de ce subiectul a navigat in directia MID si TID .
Daca ai poze si poti sa ne informezi cu ceva eu,iti raman indatorat.
Cu stima!
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Scuze tuturor,am fost "putin" plecat in voiaj.Abea acum am mai intrat prin sectiunea asta si am observat ca am ceva restante.O sa vad zilele astea,trebuie sa merg pe la garaj(care nu este in Cta..) sa demontez o comanda.Vedem.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR