Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Detin in prezent un opel astra H caravan din 2005, motor 1.9 cdti 110 kw, nu foarte bogat in dotari, care in curand va "implini" 200000 km si ma aflu intr-un profund moment cumpana.
Se stie foarte bine de "pragul psihologic" ce este creeat de cei 200k km pentru un potential cumparator pentru masina.Tot in aceasta directie ar fi de mentionat ca masina nu are taxa platita ceea ce, dupa cum arata piata, ar insemna sa primesc o suma destul de mica pe masina(in jurul sumei de 4000 euro).Tin sa mentionez ca masina a fost achizitionat cu suma de 10300 euro in anul 2008 din Germania la 80000 km.
Pana in prezent, ca si "bube" mai semnificative nu am inregistrat decat o problema de vacum(turbina intra in "limp mode" din cauza unui furtun imbatranit), bine-cunoscuta problema cu mufa injectorului 3, o bujie incandescenta arsa si tija swirl cazuta si orificiile infundate.
La 180000 km am inlocuit volanta plus kit ambreiaj.
Rog, din propriile experiente cateva impartasiri privind durata de viata in kilometrii a acestui tip de motor cat si despre ce alte mari probleme pot aparea.
Ridic aceasta rugaminte deoarece din motive fondate sau nu, as vrea sa reconditionez masina in detrimentul vanzarii ei si nu sunt convins daca acesta este lucrul cel mai bun de facut, daca merita efortul sau banii.
Planul ar fi destul de simplu:Admisie, verificare+alezare turbina, verificare injectoare,schimbare garnitura de chiulasa, verificare traseu turbo+intercooler marit, frane fata spata (discuri+placute)+vopsire completa.Cat despre partea electrica, cd 70 navi, iluminare full led interior, oglinzi rabatabile electric.
Estetic: Bara fata ,praguri, bara spate orice altceva decat OPC intrucat a devenit destul de comun, jante de 17" plus arcuri de benzinara asa incat sa-i cobor garda la sol.
As dori sa stiu, tinand cont de numarul de kilometrii ai motorului mai sunt si alte aspecte de analizat din punct de vedere mecanic pentru a elimina viitoare probleme.
Astept pareri sincere atat despre sustinerea sau nu a unui astfel de plan cat si de corectitudinea lui.
Adaug si o poza cu masina in cauza

Multumesc.
Skip ads

  • opel_s

  • Mesaje scrise: 69
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2007 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Daca tu zici ca merita sa bagi bani in piese si manopera la reparatii, inca o data pe cat face obiectul...atunci, asa fa...ai masina din 2008, adica 5 ani, sa zicem ca o "restaurezi" cum ai spus mai sus si o mai tii inca 5 ani, adica se fac 10 ani...eu unul si de plictiseala o vindeam decat sa o vad 10 ani zi de zi...eu zic ca este total aiurea, sa zicem ca faci motorul nou, te costa 2000 E cu ambreaj cu tot si la 2 luni iti cad amortizoarele...le repari si pe alea si nu iei ITP-ul peste o jumatate de an ca s-a spart evacuarea, nu treci bine de hopurile astea si constati ca mecanicul care a lucrat la turbina si-a batut putin joc de banii tai si a facut reparatia sa tina pana iese din garantie...si tot asa o vei tine...crezi ca merita?....daca raspunsul este da, atunci eu zic sa incepi lucrarile...
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Repari cand si ce pica sau alta mai tanara.
La 200000 km ar trebui sa fie inca la prima tinerete Very Happy
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Acum depinde ce doresti tu,iti place masina,cum merge,cum se comporta,consum,putere etc o pastrezi si incepi reconditionarea(care de fapt e o intretinere/imbunatatire)(reconditionare inseamna altceva) Daca nu iti place masina o vinzi si iei altceva,dar tine cont ca poti sa iei o masina in care poti sa incepi sa bagi bani la putin timp dupa achizitie.

Eu am masina din 2005 si inca nu m-am plictisit de ea(nu zic ca nu mi-as dori altceva mai nou,dar nu am bani).
Asa ca pune bine in balanta,aici o sa ai si pareri si pro si contra.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
sfatul meu este sa o tii si sa repari doar ceea ce pica pe ea si mai ales ca ai schimbat ce a fost important la ea. cat despre turbina si garnitura de chiuloasa de ce vrei sa le schimbi/reconditionezi ai probleme? eu am un astra G din 2006 cumparata si anul aceasta am tunning-uit-o putin vizual in sensul ca am vopsit-o toata si am inceput sa modfic luminile cu LED la interior plus am pus faruri cu lupa si spalatoare, pus tempomat si alte elemente pe care nu le avea. si crede-ma ca nu as da-o pe una noua plina de electronica si probleme... poate doar pe o insignia cu motorul de 2.0 si 195CP cu tractiune integrala altfel nu Smile
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am uitat sa scriu, daca masina e neremapata, si esti cam plictisit de ea, fa acest pas, o sa ai 200 CP si iti vor prinde bine Very Happy
  • claudiu-cld

  • Mesaje scrise: 6,566
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Da am uitat de treaba asta,remapul merita pe deplin si sigur o sa te reindragostesti de ea.
  • oldstylenosmo

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc mult de sfaturi.Privitor la cele ce mi s-au spus, inclin balanta spre intretinere/imbunatire deoarece nu imi trebuie neaparat o suma mare de bani "la gramada" ca in cazul cumpararii unei masini noi, ci atunci cand sunt, atunci se vor investi pas cu pas.Tinand cont si de cele mentionate, masina nu are nici taxa platita, si estetic nu arata foarte bine deci n-as reusi sa scot destui bani pentru a-mi lua o masina mai buna, ci o masina cam la acelasi nivel.Despre remapare am uitat si eu sa mentionez,o aveam in cap de mai mult timp insa mi s-a spus ca fara o noua admisie nu pot face nimic(din cauza tijei swirl).Mie imi este frica de ce uzura ar putea sa-i provoace aceste schimbari elementelor de baza ale masinii(bloc motor, pistoane, chiulasa etc)Privitor la garnitura de chiulasa, intentionez sa o schimb intrucat nu a fost umblat niciodata si am zis sa fiu preventiv.Mai astept pareri pro sau contra.Multumesc inca o data celor ce si-au afisat parerea vis-a-vis de planul meu.O seara buna
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR