Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Astazi a mai aparut o problema la masina mea care este urmatoarea: din cand in cand se aprind martorul de la baterie si nu mai merge nici servo,daca turez motorul peste 1500 se stinge becul dar servo cand merge cand nu merge.Dar ciudat este ca nu face intotdeauna asta.Am dat alternatorul jos,am verificat puntea de diode,este ok,carbunii la fel,am curatat contacte si tot ce sa putut la el,dar degeaba,releul nu lam verificat si am intrebat mai multi electricieni si nici ei nu stiu sa il masoare.Eu banuiesc totusi releul de incarcare dar de ce se stinge becul cand turez?daca nu ar deschide,nu ar deschide indiferent de turatie,dar cum trece de 1500 cum se stinge.Scurt nu cred ca ar avea cum sa aiba pe undeva pentru ca ar sta martorul pornit tot timpul.Deci,are cineva vreo ideie,parere,sfat ceva?
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
colectoru de la rotor cum se prezinta?are santuri pe el mai adanci de 2 mm? aia poate fi cauza aprinderii becului
releu se poate masura,dar majoritatea al schimba preventiv
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cam un milimetru ar fi,carbuni sunt ok,diodele la fel.Dar cum se schimba colectorul?decat cu tot cu rotor banuiesc.Cred ca totusi o sa cumpar un releu de incarcare zilele astea,sper sa gasesc separat de diode ca altfel o sa fie foarte scumpe,am gasit cu tot cu diode 300 de ron,dar sper sa gasesc si separat
  • marcelbundea

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am avut si eu aceeasi problema, la turatii mai mari se stingea martorul, dar tot la recomandarea unor colegi de
pe forum am shimbat puntea de diode dar nu mai tin minte daca si releul si nu am mai avut probleme
Skip ads

  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
e foarte aiurea pentru ca in turatii peste 2000 si ceva sa zic merge si servo bine,dar in relantiu nu merge tot timpul,si diodele odata masurate si toate sunt bune,ramane doar releul,ma gandesc totusi ca poate sa fie si oxidat la electromotor ca acolo duce firul de la alternator,o sa verific maine,dar totusi merg pe ideia ca sa dus dioda aia de excitatie din releu sau cum se numeste si din cauza asta nu da drumul la curent tot timpul
  • rider1

  • Mesaje scrise: 710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
La mine este alta problema. Cand pornesc, motorul fiind rece incarcarea este ok. Dupa ce se incinge motorul, incarcarea scade pina la 13,1-13,2.
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
poi nu cred ca este o problema la tine,pentru ca atunci cand motorul e rece pornesc bujiile incadescente poate si incalzitorul din filtrul de motorina si etc si e normal ca fiind consumul mai mare sa bage si mai mult alternatorul,cand e motorul cald,porneste toti consumatorii pe masina gen: faruri,aer,casetofon,incalzire luneta si etc si vezi daca ai aceleasi valori
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
astazi am dat firul de + de pe alternator jos si merge si servo in relantiu,bineinteles pe baterie ca incarcarea nu merge,cum pun firul inapoi,nu mai merge,am masurat si nu scoate nimic alternatorul,am masurat direct pe el si nimic.Oare ce ia venit asa,dintr-o data?Bateria este aproape noua.Am verificat si masa ca sa se transima de la motor la baterie si e totul ok...nu mai am idei
Skip ads

  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ceva off topic daca stie cineva,intre electrovalva aia de la egr, westgate parca se numeste si cea care comanda vacumul de la turbo,este vreo diferenta?pentru ca par identice,si la mufa,si la furtunele de vacum si la suportul de prindere,si eu nu am avuto pe cea de la turbo de cand am luat masina,si nu am gasit in dezmembrari si am luato pe cea de la egr,pentru ca par identice si nu cred ca ar fi vreo problema
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca ai dat jos alternatorul si ai verificat diodele si sunt bune,atunci releul trebuie schimbat.si eu am patit numai ca incarca 13,6-13,7 si nu mi se aprindea martorul cand am fost la ultima verificare a bateriei ei au vazut ca nu incarca cat trebuie.mi-au zis ca trebuie sa incarce in jur de 14,2.
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
problema am rezolvato azi prin inlocuirea releului.din ce stiu eu,14,2 ar trebui sa fie la o turatie de 4000 si ceva de ture,pentru ca 14,7 e maxim si 13,7 in relanti mi se pare suficient la fel am si eu acum dupa inlocuirea releului si zic ca este ok
  • fritzcon

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu te contrazic ptr ca nu ma pricep la electrica,dar mie cand nu imi incarca cum trebuie si incarca la relanti 13,6 la garantie mi-au spus ce am scris mai sus.si avand in vedere ca am mers ceva timp asa si era si ianuarie dimineata imi pornea cam greu,iar cei de acolo m-au sfatuit sa pun bateria pe redresor ptr ca s-a descarcat neavand curent de incarcare suficient,asta este ce am patit eu.
Skip ads

  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
nici eu nu sunt,dar zic ca pentru mine cu 13,7 in relanti este suficient,nu am simtome de baterie descarcata,chiar mai pornesc alta masina cu bateria asta pentru ca cealalata este cam veche,fac si multe drumuri scurte,aprox 1km si nu am avut nici o treaba cu ea,se prezinta bine.poate la tine e ceva de la baterie de iti face asa...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR