Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Prima data vezi daca ai presiune in rampa de injectoare. Poate e pompa obosita.
Apoi vezi daca e vreun senzor defect. Ai modelul cu mufa de diagnozo OBD?

Cat despre apa pierduta, e imposibil sa nu se vada la cantitatea asta. Cel mai probabil pierde pe la pompa de apa, si nu prea ai cum sa vezi ca e capacul de la distributie peste ea.
Caldura poate sa fie tot de la pompa de apa sau de la termostat. Porneste masina si asteapta sa vezi daca furtunul care duce spre radiator se invalzeste pana sa ajunga apa la 90 de grade. Daca asta se intampla, schimba termostatul

Si eu am avut multe probleme, insa minore si destul de ieftin de rezolvat.
Acum mai am problema cu pornirea doar, pe care habar nu am cum sa o rezolv, a ramas numai sa testez injectoarele, in rest totul e ok.
Skip ads

  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut Bozo, nu stiu daca e model cu mufa OBD. Si nici unde sa caut mufa nu stiu. Smile Sunt cam afon. Luni / marti se vor face urmatoarele: dat jos rezervor, verificat pompa, relee, sigurante, dat jos bord, verificare / spalare radiator caldura, la care se vor adauga si cele sugerate de tine. Intre timp am pus o solutie nemteasca care ar trebui sa astupe toti porii de pe instalatie. In primavara intentionez sa o desfac surub cu surub si sa o fac noua. Daca nu reusesc nici cu reconstructia totala, ii dau foc si trec la alta marca. Pana atunci, Dumnezeu cu mila. Multumesc pentru sugestii!
L.E. A inceput sa piarda apa de cand folosesc caldura, deci nu suspectez pompa apa, dar nici umed inauntru nu am gasit. Cu functionarea pe benzina a apucat-o pe vreme umeda. Poate e vreun amarat de contact. Oricum va fi verificata toata. Din nou! Very Happy
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Prima data masoara presiunea in rampa, e mult mai simplu decat sa dai jos rezervorul.
Apoi daca ai mufa de diagnoza acolo poti sa vezi daca iti functioneaza in parametrii senzorii, debitmetrul, sonda lambda, etc
  • aurel82

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Frontera 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2013

  • Mesaj Privat
mufa de diagnoza daca este C20NE iti trebuie OBD I sau ''testul agrafa'' si este deasupra farului dreapta in compartimentul motor; iar daca ai X20SE mufa este OBD II si este in interior la piciorul stang, langa ECU
Skip ads

  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
X20SE Multumesc de info! O sa o duc si la diagnoza.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
daca erai din Bucuresti te ajutam eu, pentru ca am interfata.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc mult pt oferta si n-o refuz.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
daca ai drum prin bucuresti da pm sa iti las nr de telefon.
Skip ads

  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Presiune in rampa 2, max 2.2, presiune pe tur min 5,5.
Reper piesa 0280180515 - 3barr.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata. Schimbat regulator de presiune combustibil. Aproape 6 barr pe tur, 2,9 barr in rampa.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
cat ai dat pe regulator?
eu am vazut la vreo 400 lei...
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
170 lei. Am uitat firma... sigur nu e bosch. Daca vrei ma interesez si-ti spun maine. Adus din Ungaria.
Skip ads

  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
in toata treaba asta am apelat la un mecanic doar pentru a masura presiunea benzinei si rau am facut ca am luat de bun ce a zis el...

Neavand ce face am montat un manometru de lichide pe conducta de benzina si surpriza, am maxim 2 bar, cand accelerez scade pe la 1,5 bar...
Daca scot vacum-ul de la regulator e aceeasi presiune, daca opturez returul la fel.
Deci pompa noua nu e buna.
  • bogdan fronteristu'

  • Mesaje scrise: 252
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
nasol ca e pompa de vina. e mai scumpa vreo 380 de lei sau ceva de genul . dar daca era regulatorul iti dadeam eu o solutie mult mai simpla si mai ieftina - o scriu totusi sa fie aici pentru cine o mai pati la mine a fost exact cum a zis mecanicul. aveam la iesire din rezervor 6 bari si in rampa 2. omul a zis ca noile modele de opel au regulatorul in filtru. asadar mi l-a anulat pe ala original, mi-a montat un filtru din asta nou (costa vreo 40 -50 de lei parca ) si de atunci nu mai am treaba. de mentionat ca a trecut cam un an jumate de atunci si vreo 20.000 de km parcursi deci e relevant zic eu...
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Da, am vazut si eu filtrele alea cu regulator, in ele intra turul si iese si un retur.
Totusi cred ca regulatorul de presiune de la noi functioneaza altfel, cand accelerezi presiunea creste, pentru ca e comandat de vacuum.

Oricum e cam a treia pompa pe care o pun pe masina si nu functioneaza cum trebuie, asa ca de data asta ma duc la un service sa imi faca garantie si ii pun sa le schimbe pana primesc una buna.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
A revenit problema. Cu regulator presiune nou si 6 barr pe tur pompa. Shocked Ba merge, ba nu merge pe benzina. Unde ma sfatuiti sa mai verific? Poate fi ceva electric? Pe gpl merge impecabil. Iar cand merge pe benzina, tot perfect merge. Vreun releu, ceva? Nu-mi mai dau seama unde sa scormonesc.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
poate vreun contact imperfect.
Eu am montat pe tur un manometru pentru hidrofor pe un T si asa vad mereu ce presiune am. Costa 10 lei.

Maine mai pun o pompa de inalta presiune pe circuit ca sa o ajute pe cea din rezervor, ca nu am chef sa mai dau totul jos si pe asta o fac sa porneasca atunci cand pun contactul.
  • klavs

  • Mesaje scrise: 232
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2008 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Contact imperfect la ce? Singurul loc mai neumblat ar fi la releele si firele din habitaclu stanga jos...
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
La vreo mufa, papuc, etc.
Eu am avut o pompa care baga 5 bar dar se blocase. Am lovit putin in ea si si-a revenit. Cauzele pot fi multe, de-aia am montat manometrul, ca sa vad oricand ce presiune am la benzina.
  • bozo

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 1996 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Problema cu pornirea s-a rezolvat.
Am montat inca o pompa pe circuit care porneste cand pun contactul, astfel si circuitul se amorseaza din timp.

Regulatorul de presiune nu isi face treaba cum trebuie, uneori nu lucreaza cum trebuie. O sa montez un filtru cu regulator cum a sugerat cineva mai sus.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR