Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea. Detin un astra g in3 usi de cativa ani buni, tin la masina mult si dealungul timpului am incercat sa ii ofer toate conditiile ca ea sa functioneze corespunzator si am mai facut cateva inbunatatiri sa le zic asa pentru a-mi face viata mai frumoasa si mai usoara mie, ca sofer, la volan. Astea fiind zise sa trecem la deznodamant:
De cand cautam eu sa imi cumpar masina sau mai bine zis de mic copil mi-au palcut masinile cu trapa, turele cum vreti... cand eram in cautare de masina acu ` 4-5 ani, vroiam neaparat cu trapa frate, dar negasind nimic ca sa sadisfaca toate pretentiile m-am ales cu una fara trapa lojic, dar compensat de celellalte inbunatatiri, obtiuni. Pana acu` 2-3 saptamani uitasem de trapa, adica nu chiar uitasem, ma uitam la alte masini care aveau asa ceva, salivam putin si plecam mai departe,

Un alt episod a fost cand un prieten ma indemnat catre Webasto ca au ei asa ceva special pt astra g etc. Sun la ei trapa 450 euro, ranforsare speciala 150 euro plus montajul 100 euro, am zis pas evident, daca puneam una si pentru pasagerii din spate aproape dublam valoarea masinii,

Sa revenim la dilema si problema mea... am gasit la dezmebrari o astra g in 3 usi ca a mea dar alta culoare si are trapa frate... zic gata o iau fara discutie, am cautat aici pe forum metode de montare si sa ajuns la concluzia ca nu prea se poate monta pe un plafon care nu a fost prevazut cu asa ceva si chiar daca se reuseste este o mare buleala cea ce eu nu vreau.

Un prieten oarece tinichigiu mi-a recomandat sa inlocuiesc plafonul cu totul, idee care mi se pare chiar ok avand in vedere cat te chinu sa montezi una mai bine pui una cu totul.
:
Dilemele mele care sunt: nu am apucat sa merg la un service sa ii intreb pe aia daca se poate face trasplantul si cat ma costa de aceea apelez la cunostintele voaste, se poate ilocui plafonul cu totul ?
Cineva mi-a zis ca este prins doar in puncte de sudura si lipit cu un adeziv special, daca e asa ar fi ok dar tare imi e ca nu e asa... Altcineva zicea ca trebuie sudat cu nush ce fel de aparat apoi polizat cu nush ce si tot o sa se vada ca e "lipit". Voi ce ziceti care at fi cea mai buna metoda de ilocuire a plafonului ?

Pe langa asta tipu` de la dezmembrari a zis ca sa vin cu flexu` in mana si sa o tai cum vrea muschi mei ca el oricum o duce la fier vechi asa ca se mai naste o intrebare: cum si de unde sa tai ?!

Nu sunt interesat de genul: renunta ca nu se merita pentru o trapa... pitici din creerul meu nu or sa inteleaga....

Va multumesc anticipat tuturor !
Skip ads

  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
inlocuirea plafonului pentru o trapa nu stiu ce sa zic,cat platesti plafonul cu trapa,tinichegiul,materialele,vopseaua facuta pe comanda si asa mai departe,sari lejer de 1500 2000 ron.eu zic ca mai simplu,te duci,studiezi bine la masina cu trapa,vezi ce modificari trebuie sa aduci la a ta,iei piesele si le montezi,mult mai simplu si fara bataie de cap,nu cred ca realizezi ce inseamna inlocuirea unui plafon,nu e bine sa sudezi niciodata ceva la masina,unde se sudeaza,acolo apare rugina si se manaca tabla din interior in cativa ani,plus ca pot aparea probleme de rezistenta la stalpi centrali si etc,o sa ramai surprins ca nu ti se mai inchid usile bine si etc,ce atata inginerie sa pui o trapa de mai bine schimbi plafonu?schimba atelieru atunci daca ei nu sunt in stare de asta
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca cel mai simplu ar fi sa iei trapa de pe masina donatoare cu tot cu plafon si asa vei avea mai mult timp s-o studiezi. Pentru masinile dotate cu asa ceva nu exista plafon special, ci doar ranfrsari care sunt incluse in kitul de montaj al trapei.

Bafta
  • vallyku

  • Mesaje scrise: 197
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
da corect,dar sa nu inlocuiasca plafonele intre ele ca exista riscu sa isi bata joc de masina,mai ales daca tinichegiul nu e expert in asa ceva
Skip ads

  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Plafonu cu trapa de fabrica este foarte diferit de cel fara trapa. Am studiat ambele variante daia am si recurs la metoda asta radicala. Am vazut o octavia cu plafonul schimbat, initial masina sa dat peste cap de cateva ori si a fost inlocuit plafonul cu tot cu stalpi si masina fiind in 4 usi, a mea fiind in 3 usi ceea ce face transplantul ceva mai simpu, si cum zicea octavia a luat ul alt plafon cu tot cu stalpi, sa sudat, sfefuit, vopsit si tot ce trebuie si arata ca noua deci nici macar daca o analizezi cu cea mai mare atentie nu iti dai seama ca e inlocuit, usile se inchid perfect la linie, haionul la fel, asta ma facut sa capat si incredere ca o sa iasa o treaba calumea. Partea proasta e ca service ul unde sa facut asta e in bucale iar eu sunt din Cta... La service am vb si costurile se ridica undeva la 400 lei plus plafon cu capitonaj cu trapa, cu comenzi trapa si toate mataraiele aferente ma ajung cam 600 lei.

Cineva mi-a zis ca unele masini au plafonul lipit in puncte ceea ce er fi super daca r fi si la astra la fel... adica dezlipesc punctele alea si pun noul plafon fara sa mai tai ceva unde daca se greseste chiar si 1 mm nu e bine...

Astept in continuare pareri si/sau sfaturi.

Va multumesc !
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Bolid, stii dacia mea albastra, era 3 sferturi taiata si schimbata, inclusiv plafonul si avea o linie. Treaba e ca se face dar trebuie sa gasesti omul potrivit care sa fie foarte atent la detalii. Eu zic sa te duci la dezmembrari cu cel ce e hotarat sa se apuce de lucrare si sa analizeze la fata locului toate sudurile si imbinarile plafonului si sa te asigure ca e in stare sa o faca ca din fabrica. Restul cu vopsitul e can can. Sunt tare curios cum o sa iasa Very Happy .
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am vb azi.cu un meserias din orasul meu cu recomandari bune din toate partile, stiu si eu masini facute de el si e talentat baiatu, in fine mi a explicat cum o sa decurga lucrarea si anume k o sa taie plafonul din prinderile lui originale mai exact sub ornamentul ala negru de pe marginile plafonului cea ce eu nu ma gandisem si e super ok asa. Dureaza cam 3-4 zile cu totul. Maine ma duc sa iau plafonul de la Urziceni va tin la 220.
Numai bine all !
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Eu n-am AC ºi vreau sã spun cã o trapã, este la fel, un vis de-al meu.
Bagã mare ºi mergi la negociere ºi cumpãrã-þi trapa. Meritã!
Nu se hâieºte nicio o maºinã dacã vei face o intervenþie minorã la plafon.
Tai la maxim 10 cm de locul în care va intra trapa, aºa cã...

La final, îþi poþi vopsi plafonul într-un negru cromat ºi va arãta într-ul mare fel.
Am spus negru cromat ca sã imite trapa panoramicã.
Cam aºa am gândit eu treaba pentru mine ºi poate am sã-mi fac ºi damblaua asta.
Skip ads

  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Plafonul transplantat provine tot de pe o astrs g tot in 3 usi neavariata in nici un fel deci ls final masina va fi la fel de rigida ca inainte. La faza cu plafonul lucios chiar nu m am gandit, e super ideea oricum trebuia vopsit, merci o sa vb cu vopsitorul daca se poate daca nu o colatez si mai simplu.
Numai bine all !
  • CSN

  • Mesaje scrise: 627
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 1999 X12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Colantul nu e de termen lung. In plus vopseaua protejeaza mai bine tabla, si parerea mea ca vopseaua arata mult mai bine.
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 398
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Ca sã faci plafonul cu autocolant, fãrã 200 de lei, nu vei scãpa.
Pentru o vopsea de calitate ºi un vopsitor serios ºi cu talent, vei mai da maxim încã 400 de lei, cu un total de 600 lei (cu vopsea inclusã). Important este sã montezi trapa, cã vopseaua o poþi da ºi ulterior fãrã sã faci diverse compromisuri.
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Am luat plafonul ce urmeaza transplantat, saptamana viitoare ma apuc de treaba.

Skip ads

  • wellerwells

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2009

  • Mesaj Privat
chiar sunt curios ce treaba face tinichigiul ala. stiu ca e safe asa dar, iti inchipui ce chin e sa decapsezi tabla de pe centurile pavilionului? cam cum o sa arate dupa ce o da jos? cam cat chit mai intra ?
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Plafonul este sudat in puncte din 5 in 5 cm pe "cusca" masini iar rosturile sunt umplute cu mastic din fabrica. Punctele se desudeaza cu bormasina iar masticul se desprinde cu cuter ul sau cum stie tinichigiul mai bine oricum asta e partea cea mai simpla. Dupa ce o da jos cum sa arate ca draq iti dai seama .... chit nu intra nici un gram deoarece plafonul se va suda tot in puncte cu sudura cu argon iar rosturile se vor umple cu mastic la fel ca in fabrica poate chiar mai bine. Plafonul care urmeaza a fi transplantat nu are nici cel mai mic defect deci nu va fi nevoie de chit, se vopseste si atat. Am vb cu meseriasu` cam peste 2 saptamani se apuca de treaba.

M-am jucat putin cu trapa de pe plafonul rosu legata la un transformator de 12 v si merge ca in vis. Abia astept sa fie gata sper sa nu vina geru` pana atunci .

Numai bine all !
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Transplant reusit, in seara asta am ridicat masina de la servie. A iesit belea exact ca din fabrica si pe afara si pe inauntru. Mai ramane sa fac legaturile electrice si sa rezolv ridicarea paravantului care cam ezita cand trebuie sa se ridice.
Maine poze !
  • RD-Woo

  • Mesaje scrise: 157
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2009 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Felicitari pt curaj. vedem si noi ceva poze?
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pozele promise ...
  • mafiozzo

  • Mesaje scrise: 309
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2010

  • Mesaj Privat
bravo..trapa e electrica? sa intleg ca totul te-a dus cat? 1000 lei? cu tot vopsit ma refer
  • Bolidul

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 y17td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Totul ma ajuns in jur de 1000 lei asta insemnand: plafon complet echipat 500 lei, transport 70 lei, iar la montat + vopsit 450 lei. Frica mea cea mai mare era ca o sa imi intre apa si dupa cum stiti a fost cod portocaliu in dobrogea si nu a intrat pic de apa, test mai bun ca asta nu se poate Very Happy. Legat de poartea electrica..,, aveam instalatia trasa din fabrica pana in plafon dar motorasul refuza sa faca servici, dupa cateva teste (sunt electrician de meserie) am constatat ca partea electronica a motorasului era praf asa ca am pus pe direct butonul eliminand acea placa electronica si merge ceas. Inca o parte nasoala (asa e cand cumperi de la distanta) este paravantul care este praf si el de asemenea pana in primavara il repar si pe dansul nu e prob. Initial am zis ca nu e mare lucru dar cu trapa deschisa la maxim fara paravant e belea face bum bum in spate zici ca ai toate geamurile deschise dar cu el ridicat (il tineam cu mana) liniste totala fara curenti de aer nedoriti.

Celor ce au pitici pe creier identici cu ai mei recomand transplantul este terapie curata frate, mai ales la munte... abia astept....

Numai bine all !
Pentru doritori stau la dispozitie cu orice info.
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Felicitari!

Super tare!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR