Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • bardan.7716

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am citit cu atentie ce sa scris pina acum am si eu o problema am o batae in partea dreapta dar se accentuiaza cind virez stinga o am mai de mult am fost la servis si mia schimbat capu de bara pivotu si amortizoru mia zis ca le schimba prin eliminare si nu mam mai dus pentru ca dupa ei schimbam toata partea dreapta fie ca e bun fie ca nu au zis ca nu stie exact ce e stricat si de ce bate o sa le fac reclama e vorba de gtt are cineva vro idee ce ar putea fi ? sa fie vrun rulment?
Skip ads

  • Sorin Deac

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Verifica si planetara dreapta. Este foarte posibil sa fie uzata!
  • temistocle

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Agila 2001 x12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salutare , la toata lumea!am si eu o agila de 1.2 am o nelamurire: SE POATE CA GLISIERELE ETRIER SA FIE AMANDOUA PUTIN INDOITE?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
NU si exclus, pune o poza sa vedem inainte de a sfaturi.
Skip ads

  • lucci

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu franele imi sta becul aprins de la ABS si inainte de asta cand puneam frana parca aveam roata patrata se simtea in volan un tremurat tare si o bataie puternica numai in partea stanga da la ce sa fie astept pareri , va multumesc
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Trepidatia o ai de la disc ovalizat. Ai doua variante: Ori il duci la in strungar si cu 15-20 de lei ti-l indreapta, ori iei altul nou cu aprox. 100 lei.

Eu am optat pentru prima varianta dar, e ca si cand ti-ai vulcaniza prezervativul, ca tot vechitura ramane.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Mai fratilor nu va zgarciti cu franele. Sa vezi matale cand ti-o pune pe stand si trage de ea de zici ca o rupe, ca sa tina cat de cat si sa treaca testul (ca nu urca acele alea pe cadran nici cu aghiazma mare). Ca de-ai dreacu ce sunt stramba din nas doar te vei scarpina prin buzunare ca sa treci. Pune disc ca lumea daca ai uzura minima 10 mm iar daca este ovalizat arunca-l dracului. Placute noi si doi ani nu mai ai probleme. Adica nou din ITP in ITP (functie de cat o omori) Wink .
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Petre tu ai dreptate. Eu l-am învãțat bine, dupã principiul "fã ce zice popa, nu fã ce face popa" Wink
Skip ads

  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Rezon Very Happy (scuze de OT).
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
O cauza a tremuratului la franare poate sa fie uzura accentuata a ghidajelor glisierelor de pe portetrier(canalele din 6x unde intra 5x) iar alta cauza nu prea bagata in seama este lichidul de frana foarte vechi si neschimbat cu anii care isi pierde la un moment dat proprietatile.
  • lucci

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2009

  • Mesaj Privat
si cu becu ala aprins ce fac poate sa fie de la lichidu de frana are vreo 2 ani de cand il am placutele nu au mult de cand leam schimbat
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Bec ABS aprins indica existenta unei anomalii in acest sistem. Ca amator DIY detinatorul de Agila nu prea are mijloace de manevra si verificare. Un control al senzorilor, cuplelor sau firelor, precum si starea sistemului hidraulic (vizual) se poate face. In general ABS aprins se traduce service, mai ales in cazul dvs. Nu are treaba dupa parerea mea lichidul de frana, mai ales ca are doi ani. Altii uita sa-l schimbe. Atata timp cat sistemul ramane etans, lichidul de frana va absorbi foarte greu apa din atmosfera (fiind higroscopic), care de fapt inseamna degradarea sa prin scaderea punctului de fierbere. Recomandarea de schimbare a lui este intradevar la doi ani pentru siguranta.
Parerea mea este ca trebuie verificata si pe diagnoza starea sistemului ABS. Pana becul nu ramane stins ai o problema majora care trebuie inlaturata urgent, fiind vorba de securitate.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Asa cum spune si Petre, pentru inceput se pot verifica senzorii de la fiecare roata (distanta, mizerie, stare cablaj etc.)

Lichidul de frana imbatranit este riscant de folosit din doua motive:
- eventuala apa si mizerii acumulate, din cauza diferentelor de densitate ajung in cele mai joase puncte
ale circuitelor de franare (de obicei in cilindrii si etriere provocand coroziune si blocari).
- diminuandu-se punctul de fierbere pot aparea dopuri de vapori (se intampla de regula la coborarea unei
pante lungi in care se solicita intens frana), franarea devenind ineficienta (asta mi s-a intamplat si mie cu
fiat-ul Seicento al sotiei).
  • lucci

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am rezolvat cu abs'ul aveam pe partea dreapta fata cablu de la senzor intrerupt lam taiat mai de sus si lam inlocuit acum a mai ramas de schimbat discurile si gata si cu tremuratu in timpul franarii
Va multumesc pentru ajutor
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Daca discurile nu sunt uzate peste limita CAUTA cauza deformarii lor. Daca nu elimini cauza si dicurile noi se vor deforma in foarte scurt timp.
  • Furdui

  • Mesaje scrise: 1,067
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Spune, te rugam, cateva cauze care ar duce la deformarea lor. Ne-ar fi de mare folos. Wink
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Furdui a scris:De ceva vreme se aude un huruit in dreapta fata si o usoara vibratie cand franam la viteza mai mare.
Ridic pe cric.... si ce sa vezi: Misca roata de zici ca nu-i strans rulmentul. Nu din pivot, nu din capatul de bara, din rulment. Nu am putut da jos rulmentul si nici n-am avut intentia asta ca oricum nu aveam altul, dar jocul este destul de maricel si sunt surprins ca nu mi-am dat seama de asta pana acum.
Chiar asa sa fie uzat de tare rulmentul sa miste in toate partile. A mai patit cineva la fel? Trebuie sa ma astept si la alte cheltuieli in afara de rulment?

Uite una dintre cauze - joc in rulment nesesizat la timp(si sunt altii care-si tara roata dupa ei)
Alta cauza ce-am spus mai sus - joc al glisierelor in portetrier -pana sa-ti dai seama iei la strung de doua ori discurile ovalizate iar cand schimbi portetrierul iti dai seama ca-ti trbuie discuri noi.
Alta - placute de frana tari
Alta - fuzeta stramba de la lovituri, accidente etc
Nu in ultimul rand discuri de 2 lei pentru ca sunt cele mai eftine.
Or mai fi si altele
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Ovalizare, din cate am mai citit si eu, poate sa apara si la incalzirea puternica a discului in urma franarii, urmata de raciri bruste pe zone aleatorii mai ales pe timp de iarna. Asta inseamna o decalire neuniforma a materialului, care se traduce prin slabirea structurii materialului si deformare ca urmare a tensiunilor interne. O alta greseala frecventa, este jet de spalare puternic, indreptat la roti imediat ce ai intrat la spalatorie. Daca ai intrat cu rotile bine incinse, iata inca o posibila cauza. In intretinerea masinii de fapt, pe ici pe colo, se mai stipuleaza ca este contraindicata spalarea rotilor cu jet.


Ultima modificare facuta de petrecila la Dum 11 Sep, 2011 6:56 pm
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
De asemenea obiceiul de a astepta la semafor cu piciorul pe frana dupa ce frana a fost solicitata intens,
discurile sunt fierbinti, placutele nu fac decat sa izoleze termic si sa forteze mecanic o portiune de disc.
  • lucci

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2009

  • Mesaj Privat
am fst la verificat cu rotile nu am nici un joc nu am nimic am avut o singura problema cu pivotii si iam schimbat si acum am cu discurile si o sa le schimb si pe astea
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR