Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Spuneti-mi si mie parerile voastre despre uleiul MOBIL 1 ESP 0W-40 cu norma DEXOS 2. Am avut inainte de GM 5w-30, Mobil 1 esp 5w-30 si motorul era sesizabil mai silentios.
Skip ads

  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Ulei medium quality, hidrocarat sever grupa III+. VI bun, TBN bun, HTHS bun, PP bun, iar pentru un SAE 40 are o vascozitate mica la 40 gr. C.
E intre 5w30 si 5w40.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Ok. Ms mult. Pana la urma raman la dilema LM tt 4600 sau Motul 8100 x-clean. Tu ce zici? Care protejeaza mai bine DFP-ul, care dc.nu se curata cum trebuie ne creeaza o multime de probleme, unele grave chiar. Sau stii altul mai bun? Ms.
Oricum, orice ulei as pune il schimb la max.10.000 sau 1 an sigur. Si bine-nteles, dupa schimb verific presiunea la ulei. Am verificat-o iar acum 2 sapt.cand am schimbat distributia si tot 1,8 era la ralanti la 86 grade pe info display. Dupa fiecare repornire la 1-2 min incepea sa urce la 2 bari. Cred ca e ok.
  • JakeGD

  • Mesaje scrise: 599
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Grandland X 2020
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Cum poti afla presiunea dela ulei in info display ?
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu cred ca poti. Ma refeream doar la temperatura.Eram in service cu manometrul pus in locul senzorului de presiune.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
@eddy andrei, uita-te la cateva posturi in urma si gaseti raspunsul, nu de alta dar sa nu se considere reclama dupa aia. Bafta.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Am vazut. Ms mult oricum. Acum trebuie sa aleg din 3 uleiuri....uffff Wink
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Pai foarte simplu, doar unul e high quality, full sintetic si are o fisa tehnica peste cele doua. Spor sa citit Smile.
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
La fisa tehnica sunt paralel, dar cred ca te referi la acest ulei:
http://www.automed.ro/index...l%20synthetic--49

Oare chiar o fi original?!
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
De Mobil 1 ESP Formula 0w-40 Dexos 2 o sa va pot spune cateva pareri peste o luna sau doua cand fac schimbul de ulei (am cumparat deja uleiul, il voi folosi din noiembrie pana in mai anul viitor, ~7500 km).
Despre Motul 8100 X-Clean 5w-40 pot spune ca am fost multumit, l-am folosit doar pe perioada verii, 2 ani la rand. Motorul era mai silentios, ca impresie generala, in rest, nu stiu daca a facut bine sau rau in interior, dar vara clar sunt mai linistit cu el decat cu GM Dexos 2 5W-30. Cert e ca este mai vascos decat 5w-30 pentru ca la ralanti, cu motorul rece, consumul era mai mare cam cu 0.2-0.3 l/h in primii 2-3000 km. La fel mi s-a parut si cu consumul instant pe aceeasi portiune de drum, dar nu cred ca e relevant avand in vedere ca poti prinde vant din spate o data si din fata a doua oara.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Nu e asta, nu are aprobare C3 din cate stiu eu, MST 5w40 C3 are aprobare pentru filtru de particule. Eu ziceam de Valvoline SynPower Xtreme C3 XL III 5w30. Mai poti folosi Pennzoil Ultra Euro L 5w30 care foloseste PAO in compozitie, dar e mai slabut in fisa tehnica si e mai scump.......in State e foarte apreciat.

GM dexos 2 e un ulei mediocru, normal ca Motul, Mobil 1 sunt peste. Ideea ca motorul e mai silentios cu un anumit tip de ulei, nu inseamna ca e si bine pentru motor.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Da, ai dreptate, intre timp am vazut ca nu e ala. Dar de unde le-as putea cumpara originale din SUA la bidon de 0,94 L sau 4,7 L ?
Skip ads

  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
poseidon06 a scris:De Mobil 1 ESP Formula 0w-40 Dexos 2 o sa va pot spune cateva pareri peste o luna sau doua cand fac schimbul de ulei (am cumparat deja uleiul, il voi folosi din noiembrie pana in mai anul viitor, ~7500 km).
Despre Motul 8100 X-Clean 5w-40 pot spune ca am fost multumit, l-am folosit doar pe perioada verii, 2 ani la rand. Motorul era mai silentios, ca impresie generala, in rest, nu stiu daca a facut bine sau rau in interior, dar vara clar sunt mai linistit cu el decat cu GM Dexos 2 5W-30. Cert e ca este mai vascos decat 5w-30 pentru ca la ralanti, cu motorul rece, consumul era mai mare cam cu 0.2-0.3 l/h in primii 2-3000 km. La fel mi s-a parut si cu consumul instant pe aceeasi portiune de drum, dar nu cred ca e relevant avand in vedere ca poti prinde vant din spate o data si din fata a doua oara.


La mine la ralanti cu ulei GM 5w30 imi ia ba 0,8-0,9l ba 1,1-1,3 cand e cald motorul si stau la semafor. Cand face regenerare imi cam dau seama ca urca la 1,6-1,8l.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Cauta Pennzoil Ultra L 5w30 si gasesti doar la bidon de 0.94l made in USA, asta daca tii mortis sa fie din State.
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
@eddy andrei, consumul la ralanti depinde de mai multi factori: temperatura exterioara, clima pornita sau alti consumatori etc. La mine cu GM Dexos 2 5w-30 cu motorul cald am cam 0.5 l/h cu totul oprit (oscileaza pe bord intre 0.4 si 0.6, dar cel mai mult sta la 0.5). Cu Motul 5w-40 aveam cam 0.7-0.8 l/h dupa schimb. Nu ma deranjeaza chestia asta (oricum dupa vreo 2000 km, mai scade), ideea e ca 5w-30 mi s-a parut prea subtire pentru vara si pentru stilul meu de condus.
Iar acum am luat 0w-40 pentru ca sunt curios cum se comporta. Mi se pare ca are o vascozitate potrivita si pentru vara si pentru iarna.
Oricum, uleiul nu il tin mai mult de 7000-8000 km (2 anotimpuri) si chiar si un ulei mediu cred ca este suficient de bun pentru intervalul asta. Prefer sa il schimb mai repede, decat sa caut uleiul cu cele mai bune cifre de pe piata si sa il tin 15.000 km.

@borsy, ai dreptate, nu e o legatura intre faptul ca motorul este mai silentios si protectia la uzura data de ulei....dar nah, eu ma bucur ca nu mai face ca un microbuz cu 300.000 km la bord, mai ales la rece. Very Happy
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@poseidon06: la mine niciodata nu a luat la ralanti sub 0,8l , a ta e mai noua si e DTH poate e mai bine optimizat consumul. Cu Mobil 1 lua peste 1l. Nu stiu ce sa zic, mie mi se pare ca imi ia cam mult in Bucuresti intre 9,5 asta iarna si 11,5 acum in traficul asta criminal. Am avut numai benzinare si cred ca viitoarea masina va fi din nou pe benzina. Prea multe batai de cap cu diesel si la 12000 km pe an cat fac eu nu se justifica costurile de intretinere mari.
Uleiul il schimb si eu la 8-10.000km indiferent de caliatea lui.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Amea tot DTH este dar la relanti sta in 06 07 l/h
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat depinde de ulei consumul instantaneu, dar azi am observat ca dezaburirea la parbriz ia 0,4 in plus, nu intelegeam de ce sarea consumul instantaneu de la 0,8-0,9 la 1,2-1,3 fara clima pornita. A mea nu e ecoflex e cu bujii normale
  • poseidon06

  • Mesaje scrise: 426
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Dezaburirea parbrizului foloseste compresorul de la a/c, de aceea creste asa mult. A/C-ul nu doar raceste aerul, ci il si usuca.
Am zis in postul anterior ca respectivul consum la ralanti este cu totul oprit, fara consumatori mari, gen clima, dezaburire, etc. Oricum, scopul principal al uleiului e sa asigure protectie motorului, nu consum redus.
  • eddy andrei

  • Mesaje scrise: 455
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2014

  • Mesaj Privat
@poseidon06: am crezut ca daca becul e stins la AC cand dau pe dezaburire nu functioneaza compresorul, dezabuream inainte cu AC la celelalte masini cu AC-ul manual, asa este.

Care ar fi clasificarea voastra din punct de vedere al protectiei motorului si DPF-ului cu schimb la max.1 an sau 10.000km a urmatoarelor uleiuri:
- LM Top Tec 4600 5w-30
- MOTUL 8100xclean 5w-40
- VALVOLINE SynPower Xtreme C3 XL III 5w-30
- RAVENOL HLS 5w-30
- PENNZOIL ULTRA Euro L 5w-30
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR