omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
- prismatrade
- *
- 38 mesaje
- din 28 Sep 2016
- Insignia 2011 A20DTH
- Sibiu
prismatrade
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2016
- Mesaj Privat
As trece pe Mobil 1 dar nu stiu care ESP Formula sau Super 3000 XE. Pe primul am vazut intr-un magazin scria si dexos 2 si e pentru cele cu DPF , pe al doilea are C3 si dexos 2 dar nu scrie nimic de DPF. Ce parere aveti ?
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Chiar nu va inteleg: si la 40 de grade afara, si la 10 grade, temperatura de lucru motorului va fi aceeasi.
Uleiul, la randul lui, va avea 80-100 grade. De ce i ar trebui motorului alt ulei ca e mai cald afara?
Daca alegeți intre 0w, 5w, sau 10w, pot intelege rationamentul.
Daca ati schimba modul de utilizare al masinii(preponderent urban etc.),da, ar fi de inteles si w30 sau 40. Altfel?
Uleiul, la randul lui, va avea 80-100 grade. De ce i ar trebui motorului alt ulei ca e mai cald afara?
Daca alegeți intre 0w, 5w, sau 10w, pot intelege rationamentul.
Daca ati schimba modul de utilizare al masinii(preponderent urban etc.),da, ar fi de inteles si w30 sau 40. Altfel?
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
AddyUFS a scris:Mergi si iarna cu el?
Da.
In Astra H am bagat Aral High Tronic 5W40 cu revizii la 15.000 primii 120.000, dupa care tot la 10.000km, mai bine de 180.000km, si iarna si vara, si nu am avut nicio pb. A pornit de fiecare data fara sa ezite si la -30 de grade si la +45
In Astra J am bagat tot Aral High Tronic 5W40 si de la ultima revizie am trecut pe Motul X Clean tot 5W40.
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
Daniel a scris:Chiar nu va inteleg: si la 40 de grade afara, si la 10 grade, temperatura de lucru motorului va fi aceeasi.
Uleiul, la randul lui, va avea 80-100 grade. De ce i ar trebui motorului alt ulei ca e mai cald afara?
Daca alegeți intre 0w, 5w, sau 10w, pot intelege rationamentul.
Daca ati schimba modul de utilizare al masinii(preponderent urban etc.),da, ar fi de inteles si w30 sau 40. Altfel?
Uleiul, la randul lui, va avea 80-100 grade. De ce i ar trebui motorului alt ulei ca e mai cald afara?
Daca alegeți intre 0w, 5w, sau 10w, pot intelege rationamentul.
Daca ati schimba modul de utilizare al masinii(preponderent urban etc.),da, ar fi de inteles si w30 sau 40. Altfel?
Simplu, din lipsa de informare!
Ar mai fi varianta ca ce e mai mult automat e mai bun, ceea ce e gresit in acest segment.
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Pai eu am 2 schimburi cu Valvoline și urmãtoarea sãptãmânã cred ca urmeazã al3lea. Problema e ca pe unde ma duc ma freacã mecanici la cap ca Valvoline nu e bun ca ei baga numai Liquy Moly bla bla bla. Eu le-am zis ca am doua schimburi cu Valvoline și nu am nici o problema. Acuma vad pe Liquy Moly ca mai scrie și pe ambalaj made în "Nemția" și toate site-urile scriu prin descriere și anunțã cu surle și trâmbițe ca e nemțesc si vai doamne trebuie sa te închini la el.
- gyzmo
- *****
- 3,753 mesaje
- din 02 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,753
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2011
- Mesaj Privat
omefro- Suspendat
- 193 mesaje
- din 21 Jan 2017
- Insignia 2011
- Alta tara
omefro- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2017
- Mesaj Privat
Nu doar acest aspect e important, sunt multe de luat in calcul.
Eu din tot ce am folosit (si am la activ cateva marci incercate) cel mai bine a tinut la uzura Valvoline, fiind urmat de Shell (GTL).
3-4k km duc toate, dupa aia se vede cat de stabila e baza si cat de bine isi fac treaba aditivii, sau cat de mult tin la uzura.
Nu am facut vreun test oficial ca sa fac acest top, ci doar prin prisma comportamentului avut de agregatul din dotare.
Eu din tot ce am folosit (si am la activ cateva marci incercate) cel mai bine a tinut la uzura Valvoline, fiind urmat de Shell (GTL).
3-4k km duc toate, dupa aia se vede cat de stabila e baza si cat de bine isi fac treaba aditivii, sau cat de mult tin la uzura.
Nu am facut vreun test oficial ca sa fac acest top, ci doar prin prisma comportamentului avut de agregatul din dotare.
- cristiano82
- *
- 24 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2003 17ydt
- Brasov
cristiano82
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 17ydt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat
- prismatrade
- *
- 38 mesaje
- din 28 Sep 2016
- Insignia 2011 A20DTH
- Sibiu
prismatrade
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2016
- Mesaj Privat
- cristiano82
- *
- 24 mesaje
- din 17 Nov 2009
- Astra 2003 17ydt
- Brasov
cristiano82
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 17ydt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2009
- Mesaj Privat