Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Sint foarte multe de acest tip la 100-200000 km,si ma intrebam daca a facut cineva reglajul de culbutori (sau sint hidraulici fara reglaj?); in carte scrie sa fie facut la 150000 km,odata cu schimbul curelei de distributie
Skip ads

  • crev

  • Mesaje scrise: 0
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 Y 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
din cate am vazut eu nu au nici un fel de reglaj,poate doar sa fie schimbati
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Din cate stiu sunt hidraulici ,deci ..se regleaza prin schimbare Very Happy
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
de multi ani incoace motoarele opel nu mai folosesc tacheti mecanici Wink ...cei hidraulici se autoregleaza, bineinteles daca sunt in parametrii normali de fct...nu mai spun ca y17dt are 16V Smile
Skip ads

  • sirblue

  • Mesaje scrise: 160
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2006

  • Mesaj Privat
motoru meu are 16 valve? Razz
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
da, are 16 am aflat si eu de curand Very Happy dar tot nu stiu la ce ajuta Smile
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
mareste puterea motorului in limitele normelor de poluare stabilite...sunt cate 2 supape admisie/evacuare pe cilindru(piston)...deci, o admisie si evacuare mai rapida...y17dt fiind euro3
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:de multi ani incoace motoarele opel nu mai folosesc tacheti mecanici Wink ...cei hidraulici se autoregleaza, bineinteles daca sunt in parametrii normali de fct...nu mai spun ca y17dt are 16V Smile


In niste specificatii pe net ( http://www.gmpowercomponent...17cdti16v80ps.htm ) scrie ca la 1.7CDTI (deci probabil si la 1.7DTI) sint tacheti 'mecanici',spre deosebire de 1.3CDTI unde spune ca sint hidraulici.

Deci,nu stie nimeni daca se regleaza acesti tacheti?
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Toate variantele motorului Isuzu 1.7 au (in buna traditie a motoarelor japoneze) tacheti mecanici, iar din cate stiu trebuie verificat jocul si daca e cazul reglat cam la 60.000 km.
  • alexandrv_b

  • Mesaje scrise: 189
  • Locatie: Aiud-Alba
  • Masina: Zafira 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2006

  • Mesaj Privat
In cazul in care totusi ai tacheti hidraulici, in cazul in care bat ai putea incerca sa ii dai jos de pe motor sa ii demontezi/speli cu benzina/decarburol, umpli cu ulei, montezi la loc in chiulasa apoi sa speri ca ai remediat bataia.
Personal am intalnit situatii cand operatiunea asta a tzinut si nu au mai trebuit schimbatzi, dar si cand nu a tzinut si au trebuit schimbatzi.
Explicatzia mea personala ar fi ca se poate ca tachetzii sa fie murdari si imbacsitzi si prin curatzare se elibereaza acele mici orificii prin care circula uleiul astfel ca ei functioneaza din nou la parametrii normali, insa daca ei sunt uzatzi nu ai ce sa le mai faci!!
Bafta!!!
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Din ce am vazut eu in EPC se regleaza din pastile asa ca e treaba multa si anevoioasa pana comanzi pastilele respective, etc Dar daca totusi a facut cineva reglaj la culbutori la y17 dt sa ne spuna si noua.
  • lucian

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: tulcea
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2005

  • Mesaj Privat
dar pina la urma
la 1,7CDTI motor izusu sunt
hidraulici sau mecanici?


Ultima modificare facuta de lucian la Dum 25 Feb, 2007 9:40 pm
Skip ads

  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
deci:eu am citit in cartea de reparatii astra g ca la motorul de isuzu se regleaza.
-am mai intrebat mecanici ...si ei au zis ca sunt hidraulici.i-am intrebat daca sunt siguri.au inceput sa sovaie.
IN CONCLUZIE CUM SUNT? Confused
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
La motorul y17dt nu sunt hidraulici, se regleaza dar trebuie sa fie cineva specializat si sa aba kitul de reglare care presupune pastile de mai multe marimi, si numai pe original gasesti aceste pastile. Eu m-am lasat de asta caci ar trebui sa ma duc la Gold&platin si nu vreau + ca mecanicul meu mi-a spus ca nu au joc.
  • Autigus

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2004 Z 17 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Si eu vreau sa stiu daca la astra H 17CDTI Z17DTH colbutorii sunt hidraulici.multumesc
  • b77fda

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut! Am intrebat in stanga si-n dreapta unde mi s-a spus ca la 17 dti culbutorii sunt hidraulici dar vad ca aici se complica lucrurile. Daca ar fi mecanici as putea sa-i schimb cu altii hidraulici sau cu altii mecanici? Mai e nevoie de reglaj? Multumesc! Oricum vorbim dupa rezolvare
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
incep si eu sa devin din ce in ce mai interesat de acest subiect. e cineva cu o documentatie tehnica mai detaliata pe aici pe forum?daca da, nu cred ca ar deranja pe nimeni daca s-ar posta o indrumare catre un site sau orice alta sursa.
pe mine m-ar interesa macar care ar trebui sa fie cotele de joc al lor.
vreau sa fac o verificare pentru ca mai mult ca sigur nu au fost reglati niciodata,iar domnul "isuzu" nu pre are un mers rotund in relantiu. Am vazut pe op com ca si turatia este instabila,oscileaza.probleme in mers nu se simt,sa zic totusi ca parca am un consum nitel mai mare.
acum 2 saptamanii am fost cu cealalata masina (solenza) la un service pentru ai face un reglaj de culbutori,suspectand ca de aici ar fi problema cu relantiu si altele...poveste lunga si nu are rost sa scriu aici despre ea. Pentru ca tot eram la capitolu tacheti,am deschis subiectul si de opel, despre reglarea acestora.Omul cu o foarte mare siguranta pe el a inceput sa o tina ca la opel 1.7 dti sunt hidraulici si nu mecanici,l-am lasat in meseria lui si nu m-am mai contrazis cu el pentru ca si asa ma cam enervase nitel despre modul lui de lucru(vorbea si la teelfon si cu sefu' si numai atent la ce face el acolo nu era).
  • steffy_t

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Se regleaza cu lera la y17dt si din cate am inteles si la z17dt. O tampenie de sistem de reglaj ce se face doar prin pastile. Putini mecanici stiu cu ce se mananca, cel putin in zona mea cand aud de asa ceva ridica din umeri si ma sfatuiesc toti sa-mi iau alta chiuloasa. Am platit de doua ori reglarea lor (au luat pastile dintr-o parte si au mutato in alta) si ei saracii tot dereglati au ramas, tacane de-mi vine rau. In ultimul timp merg doar cu muzica blana ca sa nu-i mai aud, de zici ca-s cocalar. Am gasit pastilele respective si ma bate gandul sa le cumpar, problema ramanand doar reglajul. Acum am si eu o intrebare, daca le cumpar la aceasi dimensiune toate 16, gandesc io, nu mai e nevoie sa mai fac nici un reglaj. E bine sau fac o mare prostie? Va multumesc mult.
  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
steffy_t daca nu ai mai facut reglaje de acest gen,stai linistit ca nu este chiar asa de usor cum cred unii
chiar daca cumperi toate pastilele noi si le inlocuiesti vei,avea un joc total aiurea la supape,din cauza ca supapele ,mai precis talerele supapelor,se uzeaza inegal (una mai mult,una mai putin)si mai putin capatu cozi unde este apasata de tachet
se fac astfel de reglaje,dar trebuie mult timp(3-4 ore),nervi si nenumarate pastile de diferite grosimi,asta daca nu este uzat si tachetu unde apasa pe supapa si unde sta pastila
  • steffy_t

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Va multumesc mult pentru raspuns, eu nu luasem in calcul supapele si gradul lor de uzura, plus ca si noi daca sunt, nu cred ca pica toate la fel. Unde mai pui si diferenta scaunelor de la supape. Daca stie cineva un service bun sau un mecanic bun in zona olteniei rog sa-mi lase un un mesaj privat, sa nu se considere reclama.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR