tic
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2007
- Mesaj Privat
tic
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,439 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,439
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
@CMP
Problema ta este de la carcasa filtrului de motorină sau de la conducte. Faptul că găseşti vasul filtrului gol arată că instalaţia trage aer. Dacă schimbi filtrul de motorină, la cel nou vei găsi şi setul de garnituri. Este posibil ca una din cele vechi să aibă o ciupitură sau o deformare de la vechiul montaj şi să nu închidă perfect.
În nici un caz nu ai probleme cu pompa de motorină.
Problema ta este de la carcasa filtrului de motorină sau de la conducte. Faptul că găseşti vasul filtrului gol arată că instalaţia trage aer. Dacă schimbi filtrul de motorină, la cel nou vei găsi şi setul de garnituri. Este posibil ca una din cele vechi să aibă o ciupitură sau o deformare de la vechiul montaj şi să nu închidă perfect.
În nici un caz nu ai probleme cu pompa de motorină.
CMP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2008
- Mesaj Privat
masina porneste ca si pana sa se intample treaba cu benzina doar cand motorul e rece( daca o pornesc dimineata dupa ce o noapte sta in parcare ... porneste fara probleme). In legatura cu dezmorsarea consider ca ar trebui sa porneasca mai greu dimineata iar imediat dupa ce o opresc si motorul e fierbinte, ar trebui sa porneasca mai repede dar ea nu mai pormeste.
Dar problema este ca atunci cand nu porneste si umplu carcasa filtrului cu motorina si dau un pic la automat.. porneste.
Dar problema este ca atunci cand nu porneste si umplu carcasa filtrului cu motorina si dau un pic la automat.. porneste.
CMP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2008
- Mesaj Privat
Am vb cu un prieten care s-a ocupat odata cu mecanica... si mi-a spus ca pompa de prealimentare este in pompa de injectie si daca am mers cu benzina si nu cu motorina a uzat " ceva" acolo... iar cand motorul e rece functioneaza.. si cand e fierbinte nu mai functioneza, iar prin umplerea filtrului cu motorina nu fac altceva decat sa o supra- alimentez. Am incercat sa pornesc masina dupa ce motorul era cald si nu am reusit , atunci a udat cu apa rece pompa de injectie( sau ceva in acea zona), am dat la automat si a pornit normal.
Acum nu stiu ce sa mai cred... oare de la pompa de injectie( cica pompa de prealimentare este in pompa de injectie) sunt probleme, sau de la carcasa filtrului de motorina care cand o desfac descopar nivelul motorinei cam un sfert ?
Acum nu stiu ce sa mai cred... oare de la pompa de injectie( cica pompa de prealimentare este in pompa de injectie) sunt probleme, sau de la carcasa filtrului de motorina care cand o desfac descopar nivelul motorinei cam un sfert ?
gaby20
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 euro4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- Cod
- **
- 320 mesaje
- din 19 Apr 2008
- Bistrita-Nasaud
Cod
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2008
- Mesaj Privat
CMP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2008
- Mesaj Privat
S-a rezolvat.
Am fost la Ploiesti la unii ce se ocupa cu pompe injectie.. toate felurile... Totul a durat 5 minute. A desfacut capacul motor.. a scos 4 furtunase le-a pus intr-un suport cu 4 eprubete gradate ( nu am vazut chiar bine pt ca m-a pus sa pornesc motorul ) si surpriza.. a pornit. A mai controlat el pe acolo si mi-a zis ca am avut un gunoi ce bloca nu stiu ce supapa la un injector si acum totul este OK!
Super faza e cand l-am intrebat cat costa mi-a raspuns ca 30 Ron, am lasat 50 ron si am plecat cu gandul la cei de la Opel care incepusera.. ca trebuiesc schimbate injectoarele , pompa de presiune,....etc.
Am fost la Ploiesti la unii ce se ocupa cu pompe injectie.. toate felurile... Totul a durat 5 minute. A desfacut capacul motor.. a scos 4 furtunase le-a pus intr-un suport cu 4 eprubete gradate ( nu am vazut chiar bine pt ca m-a pus sa pornesc motorul ) si surpriza.. a pornit. A mai controlat el pe acolo si mi-a zis ca am avut un gunoi ce bloca nu stiu ce supapa la un injector si acum totul este OK!
Super faza e cand l-am intrebat cat costa mi-a raspuns ca 30 Ron, am lasat 50 ron si am plecat cu gandul la cei de la Opel care incepusera.. ca trebuiesc schimbate injectoarele , pompa de presiune,....etc.
- CapellaCt
- ****
- 1,624 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,624
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
era un banc pentru verificat si reglat pompe de injectii
se mai intampla,eu am bagat vre-o 4 litrii de motorina (am avut noroc ca mi-a mirosit si am oprit imediat),dar am facut plinul cu benzina si apoi cam la fiecare 10-15 litrii alimentam(asta se intampla la un renault 21 nevada,nu are buson de golire rezervorul fiind de plastic sau fibra,deci trebuia dat jos).nu s-a simtit foarte tare la mers,doar cand acceleram mai puternic,scotea ceva fum
bine ca ai rezolvat-o...si la bani putini.
se mai intampla,eu am bagat vre-o 4 litrii de motorina (am avut noroc ca mi-a mirosit si am oprit imediat),dar am facut plinul cu benzina si apoi cam la fiecare 10-15 litrii alimentam(asta se intampla la un renault 21 nevada,nu are buson de golire rezervorul fiind de plastic sau fibra,deci trebuia dat jos).nu s-a simtit foarte tare la mers,doar cand acceleram mai puternic,scotea ceva fum
bine ca ai rezolvat-o...si la bani putini.
- Iscander_88
- **
- 426 mesaje
- din 02 Sep 2007
- Vectra 1999 Y16XE
- Constanta
Iscander_88
- Mesaje scrise: 426
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 Y16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2007
- Mesaj Privat
maggyla
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2008
- Mesaj Privat
CMP
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2008
- Mesaj Privat
Nu mi-a mai facut probleme masina ca nu am mai mers cu ea... dar de vreo 3 zile am nevoie de ea.. si surpriza aceleasi sintome.... nu porneste cand motorul e cald iar cand e rece porneste un pic mai greu dar porneste. Am inteles ca e pompa de injectie de vina si ca trebuie sa scot din buzunar in jur de 50 mil pe ea.. sau exista posibilitatea de a achizitiona una la mana a doua... acum sa vad de unde( chiar doresc sa vand masina). la care se va adauga manopera.
Sper numai ca astia de la pompe de injectie sa nu deregleze altceva pe acolo.. si sa ma trezesc dupa montarea pompei ca nu imi functioneaza altceva... acum tre sa ma gandesc bine cum sa fac...
Sper numai ca astia de la pompe de injectie sa nu deregleze altceva pe acolo.. si sa ma trezesc dupa montarea pompei ca nu imi functioneaza altceva... acum tre sa ma gandesc bine cum sa fac...
tic
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2007
- Mesaj Privat
ai incercat cu o diagnoza? intr-un manual de intretinere si reparatii am gasit ceva de genul:
-motorul porneste greu sau deloc
cauze: 1) alimentarea cu combustibil este defectuoasa.
a. conductele de combustibil sunt indoite, infundate,neetanse,perforate.
b. filtrul de combustibil infundat
c.iarna ......
d.aerisirea rezervorului este obturata. sorbul de
combustibil din rezervor este murdar
2) injectoarele sunt defecte
-motorul porneste greu sau deloc
cauze: 1) alimentarea cu combustibil este defectuoasa.
a. conductele de combustibil sunt indoite, infundate,neetanse,perforate.
b. filtrul de combustibil infundat
c.iarna ......
d.aerisirea rezervorului este obturata. sorbul de
combustibil din rezervor este murdar
2) injectoarele sunt defecte
- deleted-22058
- *
- 13 mesaje
- din 25 Aug 2008
deleted-22058
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- CapellaCt
- ****
- 1,624 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Deutschland
CapellaCt
- Mesaje scrise: 1,624
- Locatie: Deutschland
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
bimmer54
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- deleted-22058
- *
- 13 mesaje
- din 25 Aug 2008
deleted-22058
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- deleted-22058
- *
- 13 mesaje
- din 25 Aug 2008
deleted-22058
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
rcostache
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2009
- Mesaj Privat
a comis-o si frate-miu la vectra mea. A bagat 14l benzina in masina din semnatura. Nu stiu ce sa fac ! Am inteles ca pot sa ii desfac bancheta din spate si voi gasi un buson acolo pe unde as putea sa trag benzina. Cat de greu se da bancheta jos? De ce scule am nevoie? Dupa ce scot benzina mai trebuie sa ii fac ceva ?