Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Sal. Am desfacut si cutie F40. Am una cumparata tot din curiozitate si am desfacut-o pt piese. Nu am reparat inca niciuna insa pot sa va spun ca e mult mai rezistenta decat M32. E aceeasi conceptie insa au pus rulmenti mai rezistenti si pinioane mai mari.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Te-am intrebat deoarece am avut un joc in transmisie pe care cei de la service il banuiau ca fiind din cutie, de fapt din grup (ax sateliti). S-a dovedit ca era un joc la discul de ambreiaj, dar mi-au spus ca daca ar fi fost ceva din cutie nu s-ar fi reparat, ca ei nu repara tipul asta de cutie (F40) iar GM nu trimite piese de schimb, nici macar rulmentii nu ii schimba. Ce parere ai?
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Asa e .
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca F40 nu se repara?
Skip ads

  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Se repara insa nu cu piese noi. Nu se fabrica piese noi pt aceasta cutie.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am inteles, merci.
  • nikdibla

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut . Am avut si eu probleme cu acest tip de cutie pe o astra. Cutia veche mi s-a spart si din comoditate, lipsa unor mecanici priceputi in orasul meu am ales sa o inlocuiesc cu una second. Cutia "noua" la prima vedere merge bine nu suiera nimic. Problema a aparut cam dupa 2 saptamani din cand in cand atunci cand pornesc masina cu uleiul rece parca se aude un carait dupa ce schimb in treapta a2-a si parca se simte ceva si in pedala de acceleratie e acelasi sunet pe care l-am avut dupa ce s-a spart cutia. Atunci cand e rece imi intra mai greu in treapta 1 si 2. Nu stiu ce ulei mi-au pus in service dar nu cred ca este ce trebuie . Intrebarea mea este pot fi dusi rulmentii daca nu suiera nimic, ar putea fi uleiul problema mai am vreo sansa sa nu desfac cutia?
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Daca nu ai aruncat-o pe cea veche iti recomand sa o repari . Merita sa o tii de rezerva.
Skip ads

  • nikdibla

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Cutia a ramas la service o sa ma duc luni sa vad daca o mai pot recupera. Pe mine ma macina rau sunetu de la cutia asta am inceput sa devin paranoic Smile)). Crezi ca ar putea imbunatatii ceva schimbarea uleiului? De cand am schimbat cutia am facut undeva la 1200 km
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Pai daca ai pus cutie "noua" cred ca ai pus si ulei nou atunci cand a fost montata. La ce te ajuta sa-l mai schimbi?
  • nikdibla

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Cutia a fost second hand si nu stiu ce ulei au pus la service atunci cand le-am platit am auzit ceva ulei de directie
  • bamse_pistol

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2006 ah19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am un astra h din 2006 z1,9dtl de 74 kw 6 trepte breack si sunt curios ce model de cutie de viteza am pe masina.
Oare am si eu cutia asta M 32?
Multumesc!
Stima!
Skip ads

  • nikdibla

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Probabil ca tot m32 este ai putea sa incerci sa citesti ceva coduri de pe cutie.
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
bamse verifica aici ce cutie ai http://ecat24.com/catalog/vinsearch
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Floydian a scris:La fel stiu si eu, ca nu este clar de catre cine sunt produse uleiurile GM. Si chiar daca Fuchs ar fi furnizorul lui GM pt un anumit tip de ulei dorit de GM si produs dupa cerintele lor, asta nu inseamna ca si uleiul Fuchs vandut sub brandul lor e acelasi lucru. De fapt e putin probabil sa fie acelasi lucru.


in legatura cu uleiurile :
http://www.gmpowertrain.com...r_Oil_Europe.aspx

http://www.gmpowertrain.com...ON-VI_Europe.aspx



din ce am vazut aici ar fi 5 modele de M32 ......intrebarea ar fi daca toate sunt predispuse sau numai unele putin pentru ca singura diferenta pe care o vad eu sunt raportele din cutie

http://www.opel-infos.de/getriebe/m32.html

http://www.gmpowertrain.com...oductsEurope.aspx
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Diferentele dintre variante sunt date de rapoartele de transmisie si raportul final.
  • andreixyz

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Cele mai predispuse sunt cele montate pe motoarele mai puternice. Constructia e aceeasi.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Eu zic ca sunt mai solicitate cele montate la motoarele cu cuplu mai mare, nu pe cele mai puternice.
E mai solicitata pe un A17DTR cu 125CP/280Nm, decat pe un A14NET cu 140CP/200Nm (cum are @burtal). Corect?
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Salutare dragi colegi. Am observat ca de ceva timp aceeasi cutie montata pe o vectra C 2006 imi agata in treapta a 2-a iar cateodata( sa zic 1 data la saptamana) nu vrea sa intre in treapta 1. Atunci bag in 2 si iar in 1 si intra. DIn ce-am citit intreaga discutie tind sa cred ca si la mine este sincronul. Si candva mai aveam probleme de nu intra in marsalier. Atunci am desfacut capitonajul de piele si-am observat ca acea chestie de plastic nu se ridica indeajuns sa sara peste buza aia. Am gresat cu vaselina si de atunci este K. Cred ca ar trebui reglata timoneria. Tin sa va spun ca masina are kilometri 100900 reali fiind cumparata de noua din tara. In anul 2009 s-a inlocuit volanta si intreg kitul de ambreiaj. De atunci cam face chestia asta. La inceput era foarte rara faza. Ori nu a fost bine reglata timenoria ori e pe duca. Voiam sa cumpar zilele acestea uleiul nefiind inlocuit pana acum. Are rost sa-l schimb?
Va multumesc ptr un eventual raspuns.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,660
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cand ai inlocuit kitul trebuia facuta o reglare de timonerie nu doar montat la loc cutia si gata. Eu am schimbat un tampon la cutie(cel din spate turnulet) si am fost nevoit sa reglez timoneria pt ca agata in treapta a doua. La tine nu are nimic cutia.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR