- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
GHIUR
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2014
- Mesaj Privat
nicuiasi
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor o mare problema am si eu cu cutia m32, aceasta are semne ca urmeaza sa pice , jocul schimbatorului de viteze momentan, fara zgomote deosebite , in viteza intra usor dar la schimbul de ulei facut când am cumparato a iesit pilitura din ea foarte putin , întrebarea mea ar fi ? daca se demonteaza doar capacul cutiei se pot schimba acei rulmenti de pe capac care sunt cu probleme ? cred ca sunt 3 la numar.
o alta dilema pe care o am, ce cutii se potrivesc intre ele ?eu am un astra h 2008/Z17DTJ/110 CAI , cu ce alt model de cutie se poate inlocui si de pe ce motorizare 1.3/1.9 , dth,dt .......... Poate cineva ma lumineaza ,urmaresc subiectul cutiei M32 si mereu apare cate ceva nou in bubele ce le are.
Salutare si drumuri bune.
o alta dilema pe care o am, ce cutii se potrivesc intre ele ?eu am un astra h 2008/Z17DTJ/110 CAI , cu ce alt model de cutie se poate inlocui si de pe ce motorizare 1.3/1.9 , dth,dt .......... Poate cineva ma lumineaza ,urmaresc subiectul cutiei M32 si mereu apare cate ceva nou in bubele ce le are.
Salutare si drumuri bune.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
nicuiasi
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
salut jocul e doar in treapta 1 atat in acceleare cat si decelerare , eu stiu , ca si miscare a levierului o jumatate de cm, ideea e ca pot umbla in ea fara sa o dau jos ? de tot , din pacate nu am nici bani si nici timp suficient dar nu ma pot risca sa o stric de tot ,macar mai pot merge cateva mii cu ea pana la momentul oportun sa schimb tot din cutie cat si ambreiaj.
Salutare si numai bine.
Salutare si numai bine.
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 203 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
NU ai cum sa schimbi nimic in cutie fara sa o dai jos de pe masina si apoi sa o faci bucati...
Incepe treaba acum, nu lasa sa se agraveze. La mine in cateva zile, de la joc usor in 5 si 6 la cutie sparta si mers de nevoie cu uleiul curgand inca 100 de km.. Am fost nevoit sa pun o alta cutie reparata si aceea...
Incepe treaba acum, nu lasa sa se agraveze. La mine in cateva zile, de la joc usor in 5 si 6 la cutie sparta si mers de nevoie cu uleiul curgand inca 100 de km.. Am fost nevoit sa pun o alta cutie reparata si aceea...
nicuiasi
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Cutia sh e 1500-1600 nici vorba de 800... rulmentii sunt 1000 si manopera vreo 200, deci economisesti 300-400 de lei... iar asta cu cutia sh la 1000 ce stii de ea? Dai 1000 de lei pe una si anul viitor pusca rulmentul, ce rezolvi?
Sunt 2 variante: dai la schimb cutia ta si primesti alta cu rulmetnii schimbati (la andrei sau cum il chema pe tip) la 1600 de lei sau o repari pe a ta la ~1300 de lei, alegerea va apartine
Sunt 2 variante: dai la schimb cutia ta si primesti alta cu rulmetnii schimbati (la andrei sau cum il chema pe tip) la 1600 de lei sau o repari pe a ta la ~1300 de lei, alegerea va apartine
- Daniel
- ****
- 2,832 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,832
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 203 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Hmm, ca sa faci aprecieri de ajutor altora trebuie documentare. Cutia M32 este de 5 feluri. Da, unele difera doar prin rapoarte, dar sunt si doua tipuri de prinderi pe motor(TOTAL DIFERITE). Cand am avut eu probleme, cutie pentru Z17DTR nu gaseam sub 800 de euro...si vorba lui Daniel, era o cutie second, semi-varza, ce rost avea sa o cumpar?
Demontarea cutiei de pe masina este o operatie destul de urata, cu demontarea "jugului motor", suspendarea motorului pe sus, coloana directie, roti, planetare etc, deci undeva sub 400 ron nu o face nimeni, sau zice ca o face daca nu a mai facut asta, dar nu e bine sa testeze pe masina ta...
Deasemenea operatia de reconditionarea a unei cutii de viteza nu e treaba de "nea caisa", cel care schimba rulmenti la alternator...se face de un specialist in cutii de viteza, care stie sa faca "inchideri", cu jocuri etc, deci iar nu o face nimeni cu 200 de ron! adunand kit-ul de rulmenti cu inca vreo 1000 ron, + cateva zile de asteptare, mai bine iei cutie reconditionata de firma specializata in asa ceva, cu cutie la schimb.
Si atentie eu aveam cutie sparta. care a mai rulat inca 100 de km, cu uleiul curgand din ea, deci era mult mai praf in interior, nu avea rost repararea ei pentru ca sigur deja aveam pinioane zapacite...
In concluzie, este o cutie unde zona 5-6 este slab conceputa, iar la masinile care ruleaza cu viteze mari, la drum intins, cu depasiri in zona de 5 cu treceri de la 2500 la 4000 rpm, cedarea rulmentilor de cutie este inevitabila...
Mergeti pe site-uri de Vauxhall sa vedeti ce kit-uri de modificare au inventat baietii, cu flanse din otel care se pun pe acel capac spate unde stau rulmentii cu pricina si utilizarea de rulmenti mai mari...
Pentru Nicu, am schimbat cutia la turc pe Sf. Andrei...450 ron parca manopera demontat montat cutie. De restul m-am ocupat eu.
Demontarea cutiei de pe masina este o operatie destul de urata, cu demontarea "jugului motor", suspendarea motorului pe sus, coloana directie, roti, planetare etc, deci undeva sub 400 ron nu o face nimeni, sau zice ca o face daca nu a mai facut asta, dar nu e bine sa testeze pe masina ta...
Deasemenea operatia de reconditionarea a unei cutii de viteza nu e treaba de "nea caisa", cel care schimba rulmenti la alternator...se face de un specialist in cutii de viteza, care stie sa faca "inchideri", cu jocuri etc, deci iar nu o face nimeni cu 200 de ron! adunand kit-ul de rulmenti cu inca vreo 1000 ron, + cateva zile de asteptare, mai bine iei cutie reconditionata de firma specializata in asa ceva, cu cutie la schimb.
Si atentie eu aveam cutie sparta. care a mai rulat inca 100 de km, cu uleiul curgand din ea, deci era mult mai praf in interior, nu avea rost repararea ei pentru ca sigur deja aveam pinioane zapacite...
In concluzie, este o cutie unde zona 5-6 este slab conceputa, iar la masinile care ruleaza cu viteze mari, la drum intins, cu depasiri in zona de 5 cu treceri de la 2500 la 4000 rpm, cedarea rulmentilor de cutie este inevitabila...
Mergeti pe site-uri de Vauxhall sa vedeti ce kit-uri de modificare au inventat baietii, cu flanse din otel care se pun pe acel capac spate unde stau rulmentii cu pricina si utilizarea de rulmenti mai mari...
Pentru Nicu, am schimbat cutia la turc pe Sf. Andrei...450 ron parca manopera demontat montat cutie. De restul m-am ocupat eu.
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 203 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
nicuiasi
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut tuturor si multumesc de raspunsuri , iar pt gra ce pot sa zic la mine e un pic mai complicat cutia a fost reparata o data dar cu tiganeala capacul cutiei a fost lipit cu poxipol sau asa ceva si sunt panicat de ce e pe acolo dar abia am intrat in casa noua iar bugetul e la pamant , incerc sa gasesc cea mai ieftina solutie la aceasta problema avand in vedere ca si volanta da semne de oboseala , capacul cutiei l am luat sh cu tot cu pinioane , rulmenti am gasit la un baiat in iasi la un pret acceptabil dar un mecanic mai caut de DOREI sunt satul, iar turcul nu se baga , ne cunoastem. Dam cu search in continuare .
- mad2max
- ***
- 795 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 795
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
nicuiasi
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Mariu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2011
- Mesaj Privat
- gra
- **
- 203 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Astra 2009 z17dtr
- Iasi
gra
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2009 z17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Azi am dat si eu jos uleiul din cutie dupa aprox 5000km de la reparatie. Era maro inchis cam ca un ulei de motor pe benzina dupa 20000km )
Cand am montat cutia reparata am mers 1 sapt cu un alt ulei, pentru "spalare", deci jegul nu e mizerie ramasa de la reparatie, este pur si simplu ulei "ars"....
Mersul cu treptele 5-6, cu turatii mari "prajeste" pur si simplu uleiul in motor. Acum studiez problema unui ulei mai bun si in cantitate ceva mai mare. Cei din UK, merg cu 3, chiar peste 3 litri in cutie... Revin cu detalii...
Cand am montat cutia reparata am mers 1 sapt cu un alt ulei, pentru "spalare", deci jegul nu e mizerie ramasa de la reparatie, este pur si simplu ulei "ars"....
Mersul cu treptele 5-6, cu turatii mari "prajeste" pur si simplu uleiul in motor. Acum studiez problema unui ulei mai bun si in cantitate ceva mai mare. Cei din UK, merg cu 3, chiar peste 3 litri in cutie... Revin cu detalii...