Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • mariuselectric

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Sunt posesorul unui astra j, 100 cp, motor a14xer, km. parcursi 30k, sunt primul proprietar, autoturismul cumparat de la gtt in 2010.
Intrebarea mea este cand se inlocuiesc bujiile?
Exista un senzor de avertizare, cand bujiile sunt compromise?
Multumesc.
Skip ads

  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
cand nu mai functioneaza:) cand merge masina in 3 2 1 piston Smile o simti.
  • mariuselectric

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Vroiam sa stiu, din experienta posesorilor de opel, model similar cu al meu, cand au inlocuit bujiile sau cand au dat semne de slabiciune, adica la cati km.
A mea nu da semne de slabiciune la 30k.
Nu vreau sa ma lase cine stie pe unde din cauza bujiilor.
Multumesc.
  • cornel18

  • Mesaje scrise: 541
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
A mea are 53 k si inca are bujiile din fabrica. Eu zic sa stai linistit(daca porneste la prima cheiei).
Skip ads

  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
la mine au dus cica zice mecanicu 180k ca erau din fabrica si i-a luat 1 ora sa le scoata fara sa le rupa si 3 inca mai mergeau dar din considerente personale le-am schimbat pe toate 4 (nu aveam ce face cu banii atunci)
acu nici eu nu cred ca au tinut atat. desi din povesti de mecanica bujiile la 100 k se schimba.
iar la benzinar le shimbam cam la 70k sau ceda altceva
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
@kinderasu, de ce a durat atat de mult sa le scoata? erau sudate?
Nu se desfac prin modul clasic cu cheia de bujii?
Eu am diesel si masina are 88000 km si cred ca bujiile sunt originale ale masinii.
Sa le schimb preventiv? se poate sparge ceramica aia?
Eu la benzina mi le schimbam singur.


Ultima modificare facuta de paul2004 la Lun 16 Sep, 2013 4:26 pm
  • Fireking

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Eu le-am schimbat la 22K, cand am facut revizia...
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
paul ba da dar imagineaza-ti ca 180k rece cald rece cald fierul se sudeaza in timp si le putea desface ca melteanu dar le rupea si avea de desfacut o chiuloasa sau eu stiu ce alte nabadai care se intindea 3 zile pe bani lui sa o repare si nu ii comvenea. evident nico mie pieton vb aia m-am nascut cu curu pe capota de dacia Smile)
Skip ads

  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Ma bate gandul sa ma apuc sa le desfac sa ma uit la ele si in cazul in care arata bine,sa gresez filetul bujiei si sa le pun la loc.(Ca pe viitor sa nu existe riscul sudarii filetului bujiei in cel al chiuloasei ).Mentionez ca nu am probleme cu pornirea, nu se aprinde nimic la bord.
Am tot citit pe aici cum ca trebuiesc gresate inainte cu 1 zi (din cand in cand pe parcursul zilei ),pentru a nu risca ruperea filetului.
Insa am o mare nelamurire: am citit ca ba motorul trebuie rece, ba trebuie incalzit.
Daca ar fi sa o iau logic,daca motorul e cald ,ar trebui sa se desfileteze mai usor deoarece se dilata de la caldura.
Acum nu stiu nici din ce material este bujia,si poate la cald cand ma apuc sa trag de cheie sa nu se rupa.
Cei care au schimbat sau au fost la service pentru schimbul de bujii, cum le-ati desfacut? la cald sau rece?
Mai trebuie demontat ceva de pe acolo din zona bujiilor( in afara de fise ).
Am 1,7 cdti, 125cp, cod motor A17DTR. masina are 88.000 de km, si cred ca bujiile sunt cele originale.
Multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri.
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Lasale in npace cele disel sunt subtiri Smile daca ai de gand sa le dai jos dute la service sa ti le greseze daca ai tu vreun pitic pe creier:d altfel ai sa plangi
  • maxwell00

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
mariuselectric a scris:Sunt posesorul unui astra j, 100 cp, motor a14xer, km. parcursi 30k, sunt primul proprietar, autoturismul cumparat de la gtt in 2010.
Intrebarea mea este cand se inlocuiesc bujiile?
Exista un senzor de avertizare, cand bujiile sunt compromise?
Multumesc.



salut,
eu le-am schimbat la 65k si mai mergeau, am zis sa fiu precaut.
motor a14xer, 100 cp, an achizitie 2010 tot GTT. Cool
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Le-am schimbat si eu la 100.000km si mai mergeau... Pe viitor la las maxim 70.000km si le schimb. Asa, ca sa dorm eu linistit. Nu mai stiu exact unde, dar am citit pe undeva ceva de 40.000 km la inlocuirea sau verificarea bujiilor. Le-am scos, erau cenusii, fara ulei si calamina pe ele si am bagat ceva premium in loc. Acu mai vedem noi cand ne bagam iar la ele.
Skip ads

  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
in mod normal in cartea de service scrie cand se schimba bujiile atata la diesel dar mai ales la benzina. La benzina este mai important asta pentru ca acolo bujia are rol de functionare al motorului pe cand la diesel are rol doar la pornire si dupa acea pentru o perioada mica de timp...
Nu stiu la benzina la cati km se schimba dar la 50.000km trebuie la diesel scoase, verificate si daca sunt Ok se pun inapoi cu vaselina speciala pe filet (rezistenta la temperatura). La benzina este mai nasol ca acolo trebuie sa respecti exact acest interval ca se mananca electrodul bujiei si te poate lasa in drum...
Acum fiecare face cum considera ca doar este masina lui dar nu degeaba au scris inginerii aia in carte cum se intretine masina...
  • IonutN

  • Mesaje scrise: 284
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salut
Bujiile se schimba la 30.000 Km ( Benzina ) daca vreti sa mearga motorul in parametri normali
O zi buna
  • paul2004

  • Mesaje scrise: 397
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, revin cu o intrebare si astept opiniile voastre.
Am o bujie arsa, si doresc sa le inlocuiesc pe toate 4 ( bujii incandescente ).
Ce marca ma sfatuiti sa cumpar?
Am citit pe forum ca cele mai bune sunt Beru, acum vin cu o intrebare , cele Febi sau FAE( ultimile 2 au un pret mai decent ),nu ar fi bune? de ce?
De ce toata lumea se axeaza pe BERU?
Multumesc.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Bujiile originale GM sunt fabricate de BERU (cel putin la A20DTH). Am avut si eu o bujie arsa si am schimbat-o numai pe aceea pe original, nu pe toate. E bine sa le ai pe toate de acelasi tip, deoarece nu toate bujiile raspund la fel.
http://www.youtube.com/watc...e=player_embedded
  • mariuselectric

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Pe net, bujiile oferite de diferiti producatori ( bosch, denso, febi, ngk...), pt. tipul de motor 14 xer, au specificatii tehnice diferite, de exemplu distanta intre electrozi difera de la 0.7 la 1,1 mm, stiti cumva cele originale ce distanta au intre electrozi?
  • 23mka

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2010 1.4xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Eu le-am schimat in decembrie când a facut masina 50000 km si 4 ani pt ca asa mi-au spus cei de la Opel pitesti ca se schimba.Oricum mai duceau sigur ca nu dadeau semne de ,,oboseala"
  • pccalin

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Zafira 2011 A17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare, la mine masina functioneaza normal la pornire si in mers, dar am stocata un cod de eroare in bord ECN068302 si ECN068304 , motor A17DTR , 1.7 motorina, 2011, s-a aprins si martorul cu cheita dar dupa cateva porniri s-a stins, fostul proprietar a zis ca a uitat farurile aprinse si a schimbat bateria, bateria este tot una originala de la GM, bujiile nu cred ca au fost schimbate , nu apar pe cartea service , km 146600
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Ai incercat functia "CAUTA", vei gasi imediat raspunsul la problema ta...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=134880
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=831982
Citeste Regulamentul!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR