Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Salutare, sper sa ma ajute cineva in legatura problema cu care ma confrunt
Trebuie sa fac revizia de 15000 km, initial am facut revizia in reprezentanta dar povestind cu mai multe persoane m-au sfatuit sa merg la service-urile de la mine din oras deoarece operatiune de inlocuire filtre nu este foarte delicata.
Am solicitat niste oferte de la diferite service-uri dar am fost surprins sa aflu ca preturile sunt mai mici doar cu 100- 150 ron fata de reprezentanta, am impresia ca unele folosesc piese aftermarket si le platesti ca fiind originale, chiar nu mai stii exact care este realitatea.
Cautand pe net am gasit un site care are la vanzare un kit pentru revizie, zic ei ca sunt piese originale, la un pret foarte acceptabil. www.revizieshop.ro/pache...a-a20dth-gm-p-592 sper sa nu fie considerata reclama.
Ce parere aveti sunt originale piesele?
Daca cineva dintre voi a mai cumparta de pe acest site si daca ati fost multumiti va rog sa-mi spuneti.
Multumesc !
Skip ads

  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut! Eu, personal, am achizitionat kit revizie de la firma respectiva. Piesele sunt originale. Ca sa fi sigur, cand le cumperi, te uiti in cutie sa corespunda codul de produs de pe filtre cu cel de pe ambalaj.
Am schimbat insa filtrele la reprezentanta. Baietii de acolo au confirmat faptul ca filtrele erau de origine. Costul a fost de 170 lei in care au intrat: verificare si stergere coduri eroare, verificare acumulator, verificare parametrii motor, turbina, etc, verificare frane...Ca sfat: eu am fost indrumat sa folosesc alt ulei decat cel GM, astfel am optat spre Castrol 5W-30 EDGE FST Formula. Am fost foarte multumit de el si zic "am fost" pentru ca in urmatorii 3000 km trebuie refacuta revizia si la mine.
In ceea ce inseamna operatiunea de schimb, te asigur ca este una foarte delicata si te sfatuiesc sa o efectuezi in reprezentante sau in service-uri foarte bune, in care baietii stiu unde si pe ce pin mana.
Ex.: Pentru filtrul de ulei trebuie o palnaie "speciala" fara de care motorul o sa se faca bleasca de ulei.

Bafta!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Si eu ii recomand.
In ceea ce priveste schimbul filtrelor si al uleiului este recomandat un service,scapi de multe griji si neplaceri,operatiunea nu are cum sa te coste mai mult de 50-75lei(depinde de service).
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salut, si eu am cumparat piese de la acea persoana, foarte prompt si serios si piesele sunt de calitate ca in reprezentanta numai ca au un pret mult mai scazut.... sfatul meu la fel sa nu pui ulei GM dexos 2, cauta alta firma de ulei care sa respecte norma dexos 2...eu am pus Liqui Moly Top Tec 4600 5W30 dexos 2, motorul se aude altfel acum....
Skip ads

  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Gyzmo : Nu ma gandeam sa le schimb eu in nici un caz, doar ca vreau sa cumpar eu piesele sa stiu ce schimb.
la ulei m-am orientat pe Castrol 5w30
  • Loghin Reny

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Salut! Eu, personal, am achizitionat kit revizie de la firma respectiva. Piesele sunt originale. Ca sa fi sigur, cand le cumperi, te uiti in cutie sa corespunda codul de produs de pe filtre cu cel de pe ambalaj.
Am schimbat insa filtrele la reprezentanta. Baietii de acolo au confirmat faptul ca filtrele erau de origine. Costul a fost de 170 lei in care au intrat: verificare si stergere coduri eroare, verificare acumulator, verificare parametrii motor, turbina, etc, verificare frane...Ca sfat: eu am fost indrumat sa folosesc alt ulei decat cel GM, astfel am optat spre Castrol 5W-30 EDGE FST Formula. Am fost foarte multumit de el si zic "am fost" pentru ca in urmatorii 3000 km trebuie refacuta revizia si la mine.
In ceea ce inseamna operatiunea de schimb, te asigur ca este una foarte delicata si te sfatuiesc sa o efectuezi in reprezentante sau in service-uri foarte bune, in care baietii stiu unde si pe ce pin mana.
Ex.: Pentru filtrul de ulei trebuie o palnaie "speciala" fara de care motorul o sa se faca bleasca de ulei.

Bafta!


Dar Castrol 5W-30 EDGE FST Formula are norma Dexos 2 pentru a fi utilizata de cei de la service pentru Insignia?
Intreb ca din cate stiu singurele uleiuri cu norma Dexos 2 de la Castrol si cu vascozitatea 5w30 sunt:
  Castrol Edge Professional OE 5W-30
  Castrol Edge Professional OE-X DX 5W-30
  Castrol Magnatec 5W-30 C3
  Castrol Magnatec Professional MP 5W-30
  Castrol Magnatec Professional MP DX 5W-30
  • Loghin Reny

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Totodata va atasez si link-ul cu toti producatorii ce au norma Dexos 2 si sunt acceptati de GM:

http://www.gmdexos.com/lice...censedbrands.html
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Intradevar, Castrol 5W-30 EDGE FST Formula nu are norma Dexos2, dar clasa de calitate ACEA-C3 pt motoare diesel cu DPF o indeplineste. In plus are aprobari Porsche C30 si VW 504 00/ 507 00 care sunt peste Dexos2. In concluzie, eu zic ca uleiul e OK, chiar daca a fost dezvoltat in cooperare cu grupul VW.
Skip ads

  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru discutia de mai sus chiar nu stiam de "norma dexos 2"
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,478
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Din cate am inteles la vremea respectiva, uleiul abia ce a fost produs, de unde reiese ca nu avea cum sa se regaseasca pe lista GM. Pe site-ul oficial de la Castrol spuneau ca este uleiul de ultima generatie etc etc si ca a fost testat si recomandat si de BMW.

La adresa lui am cuvinte de lauda. Motorul merge rotund si nu si.a schimbat sunetul iar cand aveam 9000 km parcursi cu el, isi pastrase oarecum culoarea. Cert este faptul ca nu era negru.
  • Loghin Reny

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de informatie deoarece si mie mi se apropie data cand trebuie sa fac schimbul.
Am ridicat problema deoarece eram curios daca cei de la service-urile Opel accepta si alte uleiuri decat cele acreditate Dexos 2.
Mai mult in caz in care ar fi o potentiala problema cu motorul, nu as dori sa aud ca vezi doamne din cauza ca pe eticheta cutiei de ulei nu era Dexos 2 (chiar daca respectivul ulei este superior calitativ), cauza a fost respectivul ulei.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Astazi am cautat la 5 magazine in Alba Iulia unul dintre uleiurile Castrol cu norma Dexos2 spre surprinderea mea nici unul dintre vanzatori nu stiau despre ce-i vorba. Cu unii m-am putut intelege dupa ce le-am explicat despre ce este vorba si am gasit la ei pe unele uleiuri acea specificatie dar cu altii nici in ruptul capului, am primit raspunsuri ca nu exista Dexos 2 doar DEX2 si ca e ulei de transmisie... si ca daca-i 5w30 las' ca-i bun.
Un singur tip proprietarul unui magazin de piese din Sebes stia despre ce-i vorba si m-a sfatuit ca in loc sa pun un ulei care nu-i recomandat, chiar daca pretul ridicat ne face sa credem ca e mai de calitate, mai bine sa-l folosesc pe cel original de la GM. Un sfat de care am si tinut cont pana la urmatoarea revizie cand o sa-mi cumpar anticipat uleiul dorit.
Pacat ca la noi vanzatorii nu sunt foarte bine informati sa te poata consilia catusi de putin. Majoritatea se ghideaza pe principiul acum e momentul sa-i bag pe gat clientului produsul chiar daca corespunde sau nu.
O metoda care aduce un castig pe moment dar o pierdere pe perioada indelungata.
Skip ads

  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Trebuia sa iei lista de uleiuri cu norma Dexos2 din link-ul de mai sus si sa le-o pui in fata vanzatorilor si sa le ceri unul din ele. Multi din ei habar n-au ca Dexos2 e o norma, nu un ulei. E foarte bun si cel original, eu numai d-asta am folosit si am aproape 90.000km.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Asa am facut dar ca a fost foarte greu pentru ca in Alba nu am gasit la niciun magazin uleiurile specificate in lista. Smile
  • crybabyro

  • Mesaje scrise: 696
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2010 A2DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Confirm ca sunt seriosi si ca ce au e original. Cumparand de la ei faci o economie de 250-300 lei.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
trebuie sa ii fac si eu revizia si am o mare dilema: ce ulei sa cumpar? nu ma pot hotara intre liqui moly toptec 4600, mobi1 esp formula (parca, sper sa nu gresesc) sau castrol edge. toate 5w-30
cel mai mult inclin spre liqui moly fiind singurul facut in germania din toate trei, si din ce am mai citit e nr 1 in germania, ce ma sfatuiti, aveti si alte variante?
  • Ily_GL

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am testat pe mai multe masini - Liqui Moly, e o marca de incredere, daca corespund parametrii, da-i inainte Smile, mobil1 am testat ... mie unul nu mi-a placut prea mult Sad ( poate am nimerit vre-un lot smenuit cu ulei de floarea soarelui ).
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
[quote="borsy"]trebuie sa ii fac si eu revizia si am o mare dilema: ce ulei sa cumpar? nu ma pot hotara intre liqui moly toptec 4600, mobi1 esp formula (parca, sper sa nu gresesc) sau castrol edge. toate 5w-30
cel mai mult inclin spre liqui moly fiind singurul facut in germania din toate trei, si din ce am mai citit e nr 1 in germania, ce ma sfatuiti, aveti si alte variante?[/quote


borsy,poti lua linistit Liqui Moly TopTec 4600 ulei dasta am si eu in motor acum, motorul merge mai bine decat cu vechiul ulei GM dexos2 5W30 ... Si mai este facut si in Germania la Ulm este mai scump dar cred ca este mai de incredere decat alte uleiuri pe care scrie Made in E.U
  • petrik2007

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Spania
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Poti merge pe liqui moly, eu am gasit un singur furnizor in ditamai madridul si la magazin avea numai produse liqui moly nemtesti made in Germany, nu UE, ca pret m-a costat 45 euro bidon 5 litri, in Vectra mea intra 5,5 asa ca am avut noroc ca au facut schimbul la masina lor si le-a ramas cam 1,2 litri , total 56 euro. Nu aveau la bidon de 1 litru decat 10w40. Diferenta de zgomot si accelerare eu am simtit-o, deci numai liqui moly ptr mine.
  • David_Andrei

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2014 A20 DTH 160 CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2012

  • Mesaj Privat
alladin_allibaba a scris:Ca sfat: eu am fost indrumat sa folosesc alt ulei decat cel GM, astfel am optat spre Castrol 5W-30 EDGE FST Formula. Am fost foarte multumit de el si zic "am fost" pentru ca in urmatorii 3000 km trebuie refacuta revizia si la mine.
Bafta!


Deci nu imi vine sa cred ceea ce citesc. Vrei sa spui ca mecanicii de la reprezentanta ti-au recomandat ALT ulei decat cel GM? Eu personal,la H-ul meu,folosesc de cand am achizitionat-o numai ulei Gm pentru filtru de particule si celelalte filtre numai originale. NU imi consuma gram de ulei de la schimb la schimb-~ 10.000 KM(a fost anul trecut o faza cand nu mai gaseam carnetul de schimburi si l-am schimbat la ~12.300 Km si era la nivel,deci nu era lipsa). NU imi scoate fum nici la demaraj puternic,nici la drum,nici dimineata la -20 Grade,nici vara,ce sa mai,,nu scoate deloc fum ''negruta '' mea. AM fost tentat,dupa discutiile de pe forumul nostru sa trec la castrol la vre-o 5 luni de la achizitie dar mi-am spus : daca GM recomanda ulei GM,atunci nu pun altceva. Ce sa intelegem din recomandarea mecanicilor de la reprezentanta? Uleiul Gm este praf? Multumesc de raspuns.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR