Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • vOana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Buna ziua,
Va rog mult daca ma puteti ajuta in problema mea .
Sunt din Timisoara am un Opel Astra h 1,6 din 2005 si de cateva saptamani imi face urmatoarea problema:
cand merg cu ea si ajung sa o bag a IV-a si apoi sa zic ca pun frana caci a venit un obstacol si tr sa o bag in treapta inferioara moare motorul,
Daca vreau sa o pornesc tr sa o turez maxim undeva la 3000 turatii. tr sa spun ca dupa ce apuca sa moara in mers ...moare si la relanti daca nu o las sa se odihneasca 10 minute
Am mers la mecanic si ii da pe tester aceasta eroare P0141 ce nici nu poate fii stearsa.
Mecanicul mi-a curatat clapeta de accelerare , ighere-ul , mi-a schimbat bujiile mi-a schimbat filtrul de ulei si tot de geaba.
A zis ca maine imi schimba clapeta de accelerare,,,,am citit atatea pe net despre aceasta eroare ....este posibil ca aceasta sonda lambda 2 sa fie de vina de ce moare motorul.?
El spune ca numai sonda 1 ar crea probleme.
Va multumesc frumos!
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
am avut un caz asemanator in care s.au inlocuit bujiile si bobina.
verifica!
  • vOana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
i le-a schimbat azi si nu are efect Sad ,,,am sa ii zic si de bobina maine .....adevarul ca dupa ce a schimbat bujiile am mers cu ea nitel pana a murii iar motorul si asa de fain se simnea ca tragea si cand acceleram asa de usor mergea ....
credeti totusi ca aceasta clapeta de accelerare sa aibe si ea un efect negativ i povestea asta ?
Multumesc
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu cred ca are treaba clapeta de acceleratie cu problema ta.
atentie ce bobina pui ca trebuie sa fie originala, ori Tesla sau Delphi nu altceva!
Skip ads

  • vOana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
ok ...am sa ii comunic ..pana acum mi-a pus cica totul original ...de exemplu mi-a pus ulei special GM cica de opel dar am vazut ca e ok acum cu el inainte aveam castrol 10W-40 si mi-l papa acum nu il mai mananca.
mai imi tr schimbat si filtrul de benzina ce il schimba tot maine ...
Va multumesc frumos ..am sa scriu ce se va intampla care va fii concluzia , sper sa ii dea de cap caci eu is cam speriata ca nu am sa o fac in ritmul cum merg lucrurile Sad
  • Enai

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Braila
  • Masina: Tigra 1998 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Ceva asemanator pateam si eu dupa ce mi`a schimbat egr, curatat clapeta acceleratie si altele... in timpul interventiei mecanicul a deranjat mufa de la senzorul MAP si avea aceleasi simptome...murea la relanti, iar cand franam se subtura si murea motorul in mers.

Putin spray de contacte si infipta mufa mai bine in senzor mi`a rezolvat problema.

Adauga si asta pe lista de cauze posibile.
  • alexx_gan

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2013 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2010

  • Mesaj Privat
P0141 din cate stiu este sonda lambda 2 aia de dupa catalizator am aceeasi eroare ca si tine de aproape un an pentru ca din motive financiare nu am schimbat aceasta sonda care este stricata .Nu mi se opreste motorul in mers.
Presupun ca avem aceeasi motorizare Z16XEP adica 1.6 twinport , eu zic sa nu mai schimbi piese asa de dragul de ale schimba adica uleiul si filtrul sunt consumabile desi din experienta mea este un ulei foarte prost ma refer la GM.
Ai zis ca masina consuma ulei sonda lambda 2 iti "spune" in ce stare este catalizatorul si din moment ce s-a aprins presupun ca acel catalizator este infundat , nu mai cumpara piese pe care daca le pui masina tot nu functioneaza corect , mergi la mecanic care din cate vad merge pe ghicite si spune-i ca orice piesa iti pune pe masina si nu rezolva problema nu o cumperi sau nu o platesti ce jucati alba-neagra parca ii asta parca nu , nu trebuie sa te certi cu el problema ta este ca masina sa functioneze corect.
Daca ai consum de ulei catalizatorul si EGR-ul se vor infunda cu fumul acela lipicios.
Vorbeste cu mecanicul si da-i o idee spunei ca poate are o masina cu aceeasi motorizare si sa luati piese de proba de pe ea bineinteles cu acordul proprietarului.
Sau poate ai vreun prieten /coleg care sa aiba aceeasi motorizare.
Si inca ceva daca ai eroare de sonda , pune o sonda tot asa de proba poate pana la urma sonda aia e stricata.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
P0141 se refera la circuit incalzire sonda lambd 2 si nu are treaba cu problema expusa aici. Catalizatorul NU este infundat ! Sonda nu este defecta pe partea de semnal , doar pe incalzirea ei.
Skip ads

  • vOana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Catalizatorul a fost si el incercat si nu este infundat ....acum cautam de proba o clapeta de accerelatie ..stie careva pe cineva in timisoara care are clapete second pt motorizare Z16XEP ...adica am gasit ca una noua ar costa 25 mil Sad si parca nu imi vine sa dau asa din prima 25 mil si sa nu fie ea de vina ...multumesc mult
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Te rog sa inerci cu alta bobina.
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
+++ catre bobina, si verificat si contact la ea !
  • vOana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
ok am transmis mecanicului si mi-a zis ca masina are mai multe bobine Very Happy...am luat hotararea sa merg maine la reprezentanta ...imi puteti spune despre ce bobina e vorba ...multumesc
Skip ads

  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Este vorba de Modul de aprindere / Bobina inductie ( se afla sub capacul cu scris OPEL ) si arata cam asa :
Ca pret este undeva la 600 RON + - depinde de unde....
  • vOana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Ciao,

am fost azi la reprezentanta si au facut mai multe teste, nu a iesit decat sonda lambda 2 ..si au zis ca asta nu e cauza de ce moare motorul..au continuat sa verifice ..si au zis de exemplu ca bobina de inductie merge precum si alte piese...cica le-au verificat pe comp...nu stiu cat de veritabile is testele astea...ca mai apoi sa imi zica ca baia de admisie este infundata si din cauza impuritatilor de pe ea ramane nu stiu ce clapete deschisa ...vineri merg sa o curete ..sper sa imi mearga masina dupa asta Sad Sad
  • vlad-OPC

  • Mesaje scrise: 1,080
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Am impresia ca " reprezentanta " nu prea stie ce sa mai curete... Daca nu cer mult pentru asta, poti sa joci jocu' lor, iar daca nu da rezultate, cred ca mai bine cauti un mecanic mai priceput !
  • vOana

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Ciao , se pare ca se adevereste ce spuenti Reprezentanta o ia pe ghicite a curatat galeria de admisie a gasit cica ceva ulei in ea si nimic mi-a murit motorul al primul semafor Sad....am sa caut alt mecanic si vedem ce si cum ..au zis ca bobina de inductie e buna si merge ..nici eu nu mai stiu ce sa fac ..ramn sa cred ca e clapeta de accelarare caci astazi prin telefon a mai zis un mecanic acelas lucru tatalui meu ..insa din pacate el lucreaza in strainatate ..daca era in tara eram deja de mult la el caci e f bun Sad
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am intalnit clapeta picata la aces5 tip de motor .
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Eu nu am intalnit clapeta picata la aces5 tip de motor .
  • COSTIY20DTH

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Zafira 2006 Z18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Dec 2009

  • Mesaj Privat
vOana "cred " ca ai probleme la capacul de la culbutori.
in interior are un separator de vapori care ,la tine ,nu mai merge.
verifica daca poti sa ridici usor busonul de la ulei "cel galben" in timpul functionarii motorului ,daca ai vacum mare de acolo este.
Sa ne tii la curent,aceeasi problema o am la un prieten dar este de la tara si nu pot sa vad acum masina ,dar l-am pus sa puna o diuza de matiz ,momentan ,pe furtunul de duce la admisie, cica da randament.nici nu-i mai fluctueaza relantiul.
Vapori de ulei bagati direct in admisie este Col. Visinescu Smile pt. sondele lambda (cum zice"grijania matii de sanda")
bafta, Craciun Fericit ! Smile
  • codoi nicolae

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Am un opel astra Bertone ,motor 1.8 Z18XE ... in momentul in care masina sta mai mult de 3-4 ore oprita , dupa ce o pornesc imi sta cam 1 minut la 1100 turatii si cand vreau sa plec de pe loc se inneaca si daca nu accelerez mai tare moare motrul. Alta problema ar fi ca temperatura apei urca foarte greu si nu ajunge nicodata la 90 de grade . Si in plus in anumite momente moare motorul in mers si nu mai porneste decat dupa ce dau jos una dintre bornele bateriei ( eu am dat doar plusul )...a murit si in depasire odata si dupa ce venisem un drum mai lung si mergem destul de tare undeva la 120-130 . Daca stiti cumva ce sa fac...ca eu pana acum am schimbat si senzorul de ax cu came si calculatorul de motor...si chiar nu stiu ce sa mai fac...Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR