Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Salutare, sunt nou pe forum si proaspat posesor al unui Opel Corsa C 2005 1.3CDTI. Dupa ce am adus masina acasa ( mers ~600km ), a doua zi dimineata a pornit la cheie lunga 3-4 secunde si se auzea un sunet ciudat ca de metal ( exact cum descrie si cineva la inceputul acestui topic : https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=89675 ) si a scos fum alb, albastrui. Am scos-o la o tura si am observat ca in treptele 1,2 dupa ce eliberez ambreiajul, da putin in nas..sau pierde puterea brusc, trebuie sa calc putin mai tare pedala de acceleratie pana ii vine mintea la cap. Dispun de o interfata OPCOM, asa ca am cautat-o de erori, nu am gasit nimic decat o eroare care reapare imediat dupa ce o sterg..si anume : ,, B1485 - Exciter Current Generator Terminal 61 Low Voltage (02) - Not present ". Am citit ca ar fi de la alternator, ramane sa umblu la el saptamana aceasta. Am facut si o inregistrare de parametri cu motorul pornit ( Log, parca asa ii zice ), accelerand de cateva ori pana in 3000RPM, masina stand pe loc. Am observat cateva valori ciudate la Engine Speed RPM si anume valori de 1 sau 2 printre cele de 800/1000/2000 etc. Documentandu-ma pe internet am citit ca ar putea fi senzorul Crankshaft, pe care l-am schimbat ulterior, fara nicio imbunatatire.
Dupa ce am citit topicul care l-am precizat si mai sus ( https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=89675 ) am hotarat sa curat EGR-ul si admisia, asa ca s-a bagat tatal meu la treaba (a reparat cateva masini la viata lui Smile ) si a curatat tot pe acolo ..sperand ca voi rezolva problema. Am scapat de tzacanitul respectiv, zgomotul metalic la relanti ( pana se incalzea motorul ) si rareori mai porneste la cheie putin lunga ( bine..nu ma pot lauda ca porneste la sfert ca o benzinara, dar porneste bine ), in schimb problema cu lipsa de putere brusca dupa schimbarea vitezelor 1,2 nu a disparut. Daca vreau sa nu mai am acea lipsa de putere, o tin putin mai mult din ambreiaj la plecarea de pe loc si apas putin mai tare acceleratia ( nu ca nebunu' ), in schimb scoate fum albastrui cand fac asta ( nu afum toate masinile de la semafor, dar in special noaptea, vad in farurile celui din spate..cum las fum cand plec de pe loc si nu mi se pare normal ). Precizez ca nivelul uleiului este OK si nu scade, l-am verificat cateva zile la rand, antigel OK, bujiile le-am verificat si sunt OK, filtru de aer l-am schimbat, este nou, am incercat sa merg si fara debitmetru 1-2 km sa vad daca este vreo schimbare, dar nimic. Scuze pentru postul cam lung, dar am incercat sa fiu cat mai detaliat, in cazul in care s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema ( lipsa de putere si fumul ) sau daca are cineva vreo solutie.
P.S. : Astazi am facut si un log in mers (incerc sa-l atasez, poate ma ajuta cineva sa-l descifrez mai bine ) , m-am dus pana in 3000/RPM, cu cateva porniri de pe loc, deoarece problema cu scaderea subita a puterii apare in general la plecarea de pe loc, iar fumul apare tot la fel doar in treptele 1-2.....si inca ceva, masina merge foarte bine de la treapta a 3-a in sus cu schimbare maxim in 2500RPM-3000RPM, fuge de rupe, deci nu as da vina pe turbina sau injectoare..nu stiu..astept parerile specialistilor sau patitilor Smile.

Link pentru descarcarea Log-ului facut in mers : https://mega.co.nz/#!MQdRmarZ!fbaJZnFkrNRmGdHXd238O2ElC1dwkg20FR9h5nIrXNY

Skip ads

  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
mai cu aceas situatie ma confrunt si eu.
am zis ca e de la egr .. ce este drept se infunda incontinuu. cica se rezolva total prin anulare de soft si binenteles cu egr nou si blindat. bun consumu creste cu circa 0,5% dar tot scoate fum la mine e mai negricios si uneori pierd farurile celui din spate
am zis ca e debitmetrul ..verificare suflare etc ... nimic la fel
am zis ca e presiunea... in rampa senzori draci laci .. nu. e dizel ..scoate fum .. inteleg dar pana si raba scoate mai putin fum.
iata ca gasi rezolvare temporara si din greseala .. am pus de 20 lei benzina efixs dar din prostie sa ma laud la gagica ... (ce o fost in mintea mea?) bun observ ca ceva nu e in regula pe bon .. ma duc la casa si intreb daca sunt prost si mi se confirma .. na pun de 1 mil motorina normala ... agit masina ...dai cu dumnezeu inainte .. o las vreo juma de ora se se obisnuasca cu amestecul ... bun scap si de cheita din bord imi dispare. ea trage ca naluca ... nu fum nu nimic zici ca e benzinara ..
deci de undeva eu unu nu ma prea pricep la motoare dar ori primeste prea multa motorina si nu o arde bine ori prea putin aer ori nu stiu imi dau cu pumni in cap de numa. parca as mai face o data prostia asta dar parca imi e si frica.
nu stiu daca te ajuta cu ceva dar tind sa cred ca undeva la procesul de ardere e problema..
daca gasesti in prealabil chichita spune-mi te rog .. am fost la n mecanici si au inceput sa rada de mine si imi e cam tarsa sa intreb .
daca ai vre-o curiozitate banala fumul scos de mine la plecari nervoase supraturate sau doar subturate nu ma vedea nimeni la 10 m noaptea cu pozitiile aprinse si culmea ca nu observ sa imi scada uleiul ...
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
La mine cred ca ,,trage aer fals" pe undeva ...sau o fi vreo problema cu arderea..sincer nu stiu ce motorina a bagat taicmiu pana acum, ca el a adus-o, dar maine ma duc sa-i bag de 100lei de la OMV, cea mai diesel Smile sa vedem dupaia ..
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
sincer te cam caci in el ... e cam uscat .. eu de ceva vreme merg pe rompetrol .. motorina simpla sau efixs dupa bani
am alimentat azi pt o curiozitate personala de la petrom .. parca parca ar trage spre rompetrol .. dar maine intra sigur pe petrom ca mai aveam ceva reziduri de rompetrol ... sunt curios cat de fasneata va fi.
plus ca petrom+omw fura in veselie .. rompetrolu putin mai cu obraz (si o spun cu sinceritate si testare de 1 sapt alimentez zilnic de 20 de lei sa vad cum urca acu)
acuma cum crezi. nu am alimentat de la omw niciodata de aia super mega extra ...chiar nu au fost bani de distractie dar am sa incerc si varianta sa vad. nu e o idee rea.

in alta oridine de ideei nu pune cacaturi de solutii si prostii in aces motor ca e = cu o fata mare si delicata si a dracu de gingasa. de aia imi e si frica sa mai bag benzina.
te rog sa imi spui cum se comporta masina cu omw super plus sau cum ii spune. sa vezi daca sunt diferente.
a si inca ceva cand alimentez de la omw dimineata la rece imi scoate o pacla de fum. la rompetrol nu am observat inca.
Skip ads

  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
Nu mai pot edita postul... citind alte topicuri si gasind si altii cu problema mea, dar nerezolvata, m-am gandit sa reformulez : Daca plec de pe loc sau sunt in mers de regula intr-a 1-a sau a 2-a la 1800-2400 rpm si accelerez usor mai intai am impresia ca nu se alimenteaza, in loc sa se accelereze intai imi "da in nas" pentru 1 secunda dupa care isi revine si merge excelent, are putere si trage bine. Are cineva idee? Sad
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
singura solutie ar fi anulare egr din soft si corpul de egr ... Smile si ai scapat de stres cel putin asa au gasit specialisti din germania... Smile
  • porto91

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2013

  • Mesaj Privat
am dat si eu de solutia asta, dar sincer nu as adopta-o..mai caut alte sfaturi Smile
  • kinderasu

  • Mesaje scrise: 1,613
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2011

  • Mesaj Privat
crede-ma .. am desfacut egru-ul si curatat pana am tocit capul torx ... Smile si nu il mai pot scoate acu si o data la jumatate de an tot desfundam si trec spre al 4-lea an Smile ce este drept nu ma pricep sa dau admisia jos.. adica imi e incomod din coate sub masina sa o desfac sau sa ma cocot pe ea sa o desfac...
  • chris.25iun

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Y13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2022

  • Mesaj Privat
Salutare, cum ati rezolvat aceasta situatie cu pierderea de putere in treptele 1si 2 .

Ma confrunt cu aceeasi situatie, am cumparat masina recent, am curatat galeria de admisoe am spalat egrcare era doar afumat, am schimbat debitmetrul de aer care a imbunatatit toata treaba pentru o singura zi.

Plecarea era destul de violenta dar si cu nor de fum in spate, dupa care a doua zi merge fix cum mergea si inainte .

Motor 1.3 cdti z13dth
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR