Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • valy76

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nu imi pilpie nimic se aprind si dupa citeva secunde se stinge
Skip ads

  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca e ceva cu electromotorul, dar asteapta si tu pe cineva mai in masura sa iti raspunda.
  • valy76

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
multam fine BuBuFaM acolo m-am gindit si eu ,dar mai astept pareri.
  • claudiu1979

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Va salut Opelistilor si nu numai. Am urmatoarea problema, sunt posesorul unui Corsa 1,2 16valve benzina si am permanent stocat cod p340 dar fara beculetul cu cheia aprins. Am dost la tester si a aparut lipsa semnal camshaft. Foarte frumos am luat altul nou dar la fel, amverificat contactele nimic, daca scot priza de la camshaft nu se aprinde beculetul cu cheia 9poate din cauza codului deja stocat, zic si eu nu stiu) dati-mi si mie o idee ce sa fac, ma gandeam ca nu are masa ca am mai citit despre asta dar nu stiu care pin din cei trei este raspunzator cu asta si nu vreau s-o stric mai rau. Ca simtome la pornirea la rece turatia motorului oscileaza in rest merge.
Skip ads

  • sicustefan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
pana la urma ce sa intamplat ca am si eu aceeasi problema
  • sicustefan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2009

  • Mesaj Privat
problema cu pornirea scuze
  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
In primul rand salutare!
O sa va spun povestea mea....
Sunt posesorul unui Opel Corsa C 1.0 Z10XE, AF 2001, 210.000km. Masina am cumparat-o personal din Germania acum 3 ani. De atunci nu am avut nici un fel de problema cu toate ca am circulat foarte mult cu ea (Romania-Germania si retur). Am ingrijit-o cat am putut eu mai bine. Cu ajutorul acestui forum si mai ales a domnului Dan anul trecut am curatat EGR, Throdelbody si admisia.
Acum sa va spun broblema mea care m-a inspaimantat.....Momentan sunt lucrez in Germania si saptamana trecuta am fost in concediu in Romania. Pe drum am simtit o lipsa de putere si motorul trepida mai tare ca niciodata asta doar la relanti.Am crezut ca este benzina de proasta calitate. In Brasov am fost la 3 mecanici cu 3 testere diferite. 2 mi-au spus ca nu este absolut nimic, ca masina nu are stocat nici un fel de eroare. Intr-o seara in mers a dat ''in nas'' de 2 ori si s-a aprins martorul masinuta cu cheia. Speriat am mers la cel de-al 3-lea mecnic care mi-a recomadat sa bag o solutie pt curatat injectoarele in benzina si sa merg fara nicio grija.Asa am si facut, am cumarat METABOND. Pe drum ;a intoarcerea din concediu, prin Austria am oprit ca sa ma odihnesc. Cand sa plec demarorul invartea dar motur nu pornea.(nu va pot explica ce spaima am trait) la adoua incercare motorul a pornit dar turometrul nu se ridica de pe O si martorul cu masinuta si cheia aprins din nou. Am oprit-o am lasat-o 10 min si la a 3-a incercare a pornit nomal.Dupa 20 km martorul s-a stins. Acest lucru am patit de inca 3 ori.
Ajuns in Germania am citit codurile de eroare prin metoda pedalelor si rezultat:
PO335
PO170
Acum in tara straina si cu putini bani in portofel nici nu indraznesc sa ma apropii de seviceurile de aici. Asa ca va rog MUUUULT
AJUTATI-MA!
ce pot sa fac? piese pot sa primesc din Romania trimise de fratele meu.
Domnul DAN......si ceilalti colegi.....va rog indrumati-ma sa imi repar '' buburuza''
Va multumesc anticipat
  • deleted-60758

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
In primul rand schimba senzorul de rotatie motor.
Skip ads

  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
cel de-al 3-lea mecanic mi-a spus ca ar fi o eroare pe pistonul 1.....dar "poti sa mergi linistit ca nu se intampla nimic!''......
dupa ce am ajuns acasa, in Germania, am scos toate mufele si le-am curatat. Am observat ca la mufa senzorului de langa chiulasa era un pin oxidat. Am curatat acel pin,THROTTLE BODY de asemenea si acum merge mai bine. Dar tot mi-e teama sa plec la drum cu ea.
Mai sunt ceva garnituri care imi trebuiesc pt schimbarea acestui senzor?
multumesc!
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
@florinmartoiu vezi daca nu iti faci timp sa citesti pe aici? Economiseai si timp si bani si mai si invatai cate ceva. Senzorul crankshaft este cel ce da P0335 iar P0170 este posibil sa fie o rezultanta a faptului ca ai avut amestec nears. Acest cod (P0170) va trebui sa-l urmaresti daca reapare dupa ce schimbi senzorul crankshaft. Intai citeste dom'le uite aici, ca sa te lamuresti:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12586
Nu pot sa cred ca un mecanic din trei, toti bata, poate afirma ca ai un piston in neregula cu cod de crankshaft stocat. Doamne apara si ne fereste, ca suntem saraci si nu avem bani de aruncat. Pune mana si citeste ca altadata sa nu te mai scarpini prin buzunare pentru orice fleac. Vad ca te bagi sa faci cate ceva, deci invata.

PS Senzorul are garnitura sa in cutie. Nu uita sa stergi codul de eroare dupa ce pui senzorul nou. Ai toate procedurile scrise.
  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
salutare dragi colegi,

tocmai am cumparat de aici, Germania, un senzor crankshaft (56 euro) care intentionez sa-l schimb zilele urmatoare. Este marca HELLA, va rog sa imi spuneti daca este o marca buna. Am intrebat de BOSCH dar mi-au spus ca nu au si nu pot aduce, doar sa merg in service si nu as vrea asta.
Am mai cumparat un spray de curatat franele cu care vreau sa curat throdel body, voi ce ziceti, merge cu acest sparay? stric ceva daca indepartez acele depuneri cu acest spray?

va multumesc mult si ma bucur enorm ca exista acest site! M-ati scutit de multa cheltuiala....mai ales intr-o tara straina!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Este bun Hella, pretul la fel si in tara. Spray-ul foloseste-l fara grija.
Skip ads

  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Domnul Dan,
Am cumparat de aici si un spray pt contacte. Am dat pe toate mufele ca sa le curat si.......surpriza....a umflat acele garnituri care sunt in jurul mufelor!
Abia le-am bagat la loc....
Ce parere aveti? Este devina spray-ul...?!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Da, solventul umfla toate garniturile de cauciuc natural sau sintetic, adica cele negre, gri, portocalii, albe etc.
  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
na super.....
si am intrebat la magazin daca are contraindicatii sau daca dizolva ceva materiale....raspuns...NU VAI!este un simplu spray de contact care este indicat si la componentele de calculator.....
inseamna ca am mai facut o ''buba'' la masina......
eu chiar nu mai inteleg.....doar sunt NEMTI
multumesc domnul Dan
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se poate da cu spray pe garnituri de cauciuc dar scurt si suflat cu aer imediat, sa nu stea garnitura la 'murat' in solvent.
  • rlacika

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Agila 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Daca ai rabdare, in doua-trei zile cauciucurile umflate de solvent se retrag in vechile dimensiuni.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Corect, daca cauciucul nu este rascopt in timp isi revine dar nu este indicata des aceasta procedura. Cauciucul se va depolimeriza si se face bucatele daca este 'tratat' des in acest fel.
  • florinmartoiu

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2009

  • Mesaj Privat
va povesteam ceva mai sus despre erorile care le avea masina mea stocate....P0335 si P0170

Domnul Dan.....astazi am schimbat senzorul krakshaft, cu chiu si cu vai...lipsa de scule si asa mai departe....dar am reusit
am scos borna la baterie am lasat-o asa 30 min si inainte sa pornesc am lasat contactul pus timp de 30 secunde, am citit tot pe forum, ca sa invete ECU alte valori. Si am pornit motorul.
DEZASTRU!trepida motorul mai rau ca inainte! Am ramas socat! Mentionez ca am verificat toate mufele inainte si am prins bine senzorul!
am lasat-o asa sa mearga cam 20 min duapa care s-a mai linistit. Nu mai trepideaza asa tare dar.....to trepideaza....lucru care ma scoate din minti!
Am incercat sa citesc coduri de eroare dar nu mai are nimic stocat!

Ce ma sfatuiti sa fac in continuare?
am mare nevoie de masina...si sincer NU vreau sa merg in service-urile de aici...sunt extraordinari de scumpi, mai ales cand vad masina cu nr strain.

va multumesc
  • deleted-60758

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Acum ca ai rezolvat problema p0335 urmeaza p0170.P0170 e legat de fuel trim.Cel mai des intanlit la corsa c pt p0170 am intanlit debitmetrul prost,dar poate fi si din alte probleme...Probleme cum ar fi:sonda lambda 1,presiunea de benzina pe rampa de injectoare sau distributia.Rezolvarea problemei p0170 nu iti va lua vibratiile motorului in mersul la ralanti.Daca simti ca motorul nu mai trage cum tragea inainte e sigur debitmetrul de aer.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR