Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • Adi B

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am un DTL de 82 cai, cum as putea sa-l mai cresc?
Sunt curios daca ceilalti care au un model la fel, au ramas cu 82 sau au mai umblat la el ... cat a costat si unde.
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
chiptuning faci cam 100cp
sau vinzi si iei o benzinara Smile
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
aia de la powerbox cica scot din ea 110 cai.
nu cred ca o vinde curand ca d-abia a cumparat-o Laughing
  • Adi B

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2004

  • Mesaj Privat
voi v-ati pus power box? sau ati mai umblat la motor?

PS. oricum, vroiam o diesel ... ma impac mult mai bine cu consumul ... Smile
Skip ads

  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
stiti cumva ce posibilitati sunt in Romania de a face chiptuning pe C18NZ? Stiu ca in Germania castigi cam 11 cp la un pret de 200 de euro.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
La noi costa usor mai mult dar primesti si mai multa putere. Very Happy
Cumperi un 16v cu 400 euro si ai scapat de grija.
Eu nu gasesc c18nz un motor sportiv, deci de ce sa-i faci "tuning"?
  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai mare dreptate numai ca un 16v necesita schibarea electronicii si mai trebuie si sa te opresti cumva Smile
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
chiar nu a modificat nimeni un c18nz??? ceva despre un chip tuning m-ar fi interesat si pe mine, dar deja incepe sa-mi para rau ca am motor de 1.8 Sad (urmaresc de mult asa ceva)...
Skip ads

  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
love4cars ai dreptate in ce zici tu fara indoiala..Dar de ce mai exista tuningul??Doar pt motoare de 16 valve sau cum??Eu unu consider ca poti face tuning si la o amarata de dacie ..Daca ai scos cativa manji din motoru respectiv este ok..Eu am luat o astara f motor de 18nz si vreau sa-i pun chiulasa si admisia de 18e adik primu motor de 1.8 115 hp pus pe kadett..in principiu merge fara probleme..Cand am vrut sa fac schimbarea de admisie nu vroiam sa schimb si chiulasa dar gaurile de admisie din chiulasa sunt ovale in timp ce cele de la chiulasa de 18e sunt rotunde ...Pe prezoane admisia cadea dar pe gauri nu...Vreau sa-i pun calculatorul de 2.0 8 valve 115 hp si am vorbit cu cineva care din cate zicea el poate pune un a 2lea cip pe acelasi cal care sa-ti mareasca cu ceva cai putere ...Singura chestie care trebuie sa o faci este sa opresti motoru si sa treci pe cel de al doilea cip...Sunt curios daca intradevar se poate ...Momentan sa o fac sa mearga si dupa ce o sa vad motorul pornit cu cei 115 hp am sa incerc si varianta cu al 2lea cip...Am sa revin cu poze din timpul modificari..poate uni sunt interesati..salve baieti
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
BeWaRe suntem interesati,asteptam si poze si rezultate bune Smile multa bafta!
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Multumesc soulfly dupa ce termin am sa vin sa iti demonstrez ce se poate face din motorul 18nz Very Happy
  • soulfly

  • Mesaje scrise: 306
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1992 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
abia astept... Wink
Skip ads

  • mocca

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
A mai facut cineve Chip-tuning la un motor C18NZ..daca da..cati cai a castigat..consumul a crescut/scazut ? se merita ? Bineinteles daca poate zice si pretul..cat a costat

THX
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salutare,
Chiar daca am putine postari pe forum, is destul de vechi pe aici si ma lupt de vreo 2 ani cu motorul asta.
Motivele pentru care am decis sa deschid topicul asta sunt destule: suntem foarte multi posesori de acest tip de motor, multi au deschis topicuri pe forum pentru sfaturi de crestere a puterii, multi cu motoare mai slabe doresc sa le schimbe si chiar ajung sa le schimbe cu xel-ul (nu-i neaparat ce as recomanda , da ata-i realitatea).
Deci, aici, daca va supravietui topicul, as vrea sa discutam strict despre MODIFICARI ale acestui motor, pentru cresterea performantelor, si nu direct despre probleme gen consum de ulei, senzori, coduri de eroare si altele, pentru acestea sunt o gramada de topicuri separate.

Si ca sa nu mai lungim vorba prea mult, voi da eu tonul:

Una din modicarile care le-am facut eu, si la care am simtit o diferenta relativ mare, a fost scoaterea catalizatorului si a tobei intermediare, concomitent cu o toba sport. Dupa modificarea asta motorul urca mult mai repede in ture, are cuplu mult mai bun la turatii mai mici.
Alta chestie facuta a fost alezarea chiulasei, din care am luat 1,ceva mm. Din nou o imbunatatire la urcatul in ture.
Si o modificare strict pentru urcatul in ture este usuratul volantei, eu din a mea am luat undeva la 1,8 kg. Se simte bine diferenta.

Mai am filtru sport K&N, si cam atat.

Dupa toate astea am fost cu masina pe dyno, si a scos undeva pe la 108 si ceva de cai, tinand cont ca motorul asta nou are puterea declarata de 100.

Mai am in plan, impreuna cu electronistul, modificarea traseului de admisie, operatiune care ar trebui sa ne mai aduca un spor de vreo 8 cai. Si toate astea fara modificari de soft (inca).

Pentru admisie il las pe electronistul sa posteze, ca are acces mai facil si la ceva poze.

Numa bine
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Sper sa nu fie considerata reclama de moderatori. Uite aici Chip X16XEL.
Succes!
  • rovid

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Vectra 1997 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2009

  • Mesaj Privat
330 Euro pt. "teoretic"7 cai?Mi se pare cam prea multi bani!
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cei 7 cai nu sunt deloc teoretici Wink
si se simt
  • pirvu_daniel

  • Mesaje scrise: 4,581
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Pana la urma a reusit cineva sa faca tuning la X16XEL? Am mers cu un Vauxhall care avea un chip de 122 de CP(sau cel putin asa zicea proprietarul). Mi se par cifrele cam optimiste dar oricum se misca frumos masina. Presupun ca era vorba de acelasi chip pe care il avea colegul Electronistul.
Saptamana viitoare o sa iau legatura cu o firma din Craiova care promite 114 CP si 171 NM. Merita si marea iubire un suflu nou. Wink
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ce zici de asta? Ajuta mult la modificarea comportamentului motorului ....putin mai laborios de reglat dar merita efortul.
  • radu_print

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1992 c25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Il stiu Smile
pentru c20ne am reusit sa facem noi modificarea, dar la xel nu merge decat cumparat, costa ambele undeva la 170 de euro.
La ne se simtea exrem de tare diferenta, se putea regla sa consume mai putin, sa traga mai repede (din ture mai mici) etc.
II o piesa folosita da majoritatea tunerilor de motoare.
La mine urmeaza dupa ce reusesc sa fac power-box-ul (care vine in minim 2 exemplare - unul pentru electronistul).
Partea cea mai nasoala ii ca toate astea costa destul de mult, pentru ca nu merita sa le faci fara sa pui si un unichip si sa setezi tot ansamblul pe dyno...
da incet incet Wink
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR