Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning
  • C0nV1cT3d

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
nu stiu daca o fi vreo diferenta dar din cate am vazut eu si din ce zic baietii aia in tutorial, mi se pare ca debitul de aer ar fi marit... ca o fi, ca n-o fi...
Skip ads

  • marius_sagaris

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Cea mai buna solutie ar fi schimbul cu un Z20LEH + M32 :d
  • C0nV1cT3d

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Este de ajuns ce am deocamdata, nu-mi trebuie mai mult Smile
  • marius_sagaris

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Pe site-ul eds-motorsport Germania ( www.eds-motorsport.de ) am gasit pentru Z18XE trei modalitati de tuning.

Phase 1- acceptabil atat ca performanta cat si pret, dezavantaj (d.p.m.d.v) marirea limitari motorului la 7200rpm

http://eds-motorsport.de/sh...istungssteigerung

Phase 2 - Performanta marita substantial aproximativ 150cp , dezavantaj pret mare ( exagerat ) si scoaterea limitari motorului ajungandu-se la 7500rpm

http://eds-motorsport.de/sh...istungssteigerung

Phase 3 - 165 cp ( tare pt 1.8 16V ) dar pretul iti taie toata bucuria 1700 Euro ( AUUUUUUUUUUUUUUUUU)

http://eds-motorsport.de/sh...istungssteigerung

PS : Rog EDS Romania daca ne poate ajuta cu diagrame ( DYNO) pentru cele 3 etape de tuning mentionate mai sus. Multumesc anticipat
Skip ads

  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Am cautat pe forum si nu am gasit daca s-a discutat acest subiect.
Daca in Romania exista o lege care spune ca nu ai voie sa modifici caracteristicile autoturismelor, fara omologare RAR, remaparea nu intra sub incidenta acestei legi?
La noi in tara, deocamdata, puterea nu este luata in calcul pentru asigurari si impozite, dar daca acest lucru se va schimba, nu ar fi normal ca pentru o remapare (crestere de putere) sa se obtina si o hartiuta de la RAR (eventual modificarea in carte si talon)?

Numai bine.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,439
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Puterea motorului nu este un parametru care sa fie luat in considerare de stat. Ar trebui ca la rar sa exista sisteme de masurare a puterii motorului cel putin in vederea dimensionarii corecte a sistemului de franare. Cum insa aceste sisteme nu exista, a ramas ca puterea sa reprezinte ceva doar pentru pasionati. Va mai dura pana remapul sa fie o modificare ce trebuie omologata.
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
pentru ce sa inregistrezi remaparea in talon? sa ti se ceara impozit si pe aia? sau sa aibe militianu motiv in plus sa insiste pe langa tine? dupa mine in talon ar trebui trecuta seria masinii, a motorului (care de altfel este piese de schimb) combustibilul, numarul de inmatriculare si numele proprietarului. pentru ce atatea detalii in talon? oricum nu e nimeni curios
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Puterea nu se ia in considerare nici in alte tari, ci noxele rezultate. Si cum de regula remap-ul nu modifica consumul, cel putin nu consumul masurat dupa normele in vigoare, chestiunea e destul de lamurita.
Skip ads

  • bogdan3l

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Consumul de combustibil este proportional cu emisia de CO2 (care nu este o substanta toxica) nu cu NOx, CO si particule (toate cu efect cancerigen). Povestea cu autovehiculele care aduc apocalipsa prin efectul CO2 asupra climei este pentru creierele plate.
Din graficele atasate rezulta ca, la nivelul anului 1996 autovehiculele erau responsabile pentru ~o,35% din emisiile ce CO2.
In concluzie motoarele Diesel sunt mai nocive pentru oameni din cauza emisiilor de NOx si particule de zeci de ori mai mari decat ale celor cu aprindere prin scanteie, iar remaparea poate creste emisiile de NOx din cauza cresterii temperaturii din camera de ardere pentru ambele tipuri de motoare.
Daca ar fi vorba numai despre consum inseama ca o dacia 1300 ( cosum 9% in oras) este mai putin poluanta decat corsa 1.4 euro IV Smile.

  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Oameni buni, am inteles ca nu ati vrea sa se "legalizeze" inregistrarea remapului, dar nu veniti sa-mi spuneti ca nu este un element important ... Shocked , doar unii dintre voi ati discutat zeci de pagini de forum despre putere si marirea ei... Wink
Asadar pentru voi este mai important 1 cm de anvelopa decat 10-20% in plus la puterea motorului..?
Pentru ca stiu ca daca schimbi anvelopele... la ITP ai probleme....daca pui folie... la ITP ai probleme...desi statiile ITP NU sunt dotate sa masoare transparenta, dupa cum nu au nici posibilitatea sa masoare puterea...

Asadar, "Ce bine ca traim in Romania....nu?" si probabil ca undeva, cineva se mira de ce suntem o tara de cacao....
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Puterea nu se ia in considerare nici in alte tari, ci noxele rezultate. Si cum de regula remap-ul nu modifica consumul, cel putin nu consumul masurat dupa normele in vigoare, chestiunea e destul de lamurita.


BA DA, remapul modifica consumul... pentru ca daca faci un remap (si nu il faci degeaba) sigur folosesti altfel masina... adica mai cu elean..iar elanul stim cu toti ca face vartej in rezervor... Laughing
  • denisCT

  • Mesaje scrise: 1,408
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Tu tii cu ursul
Skip ads

  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Da, mi-am dat seama cam tarziu.... Laughing
Sau pe principiul "romanesc"... "sa moara si capra vecinului".... Laughing
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Consumul declarat si cantitatea de noxe la Z19DTH sunt identice cu cele de la Z19DT, chiar daca e o diferenta de 30CP intre cele doua. Acum, daca ai o problema cu modul in care se masoara consumul si cantitatea de noxe, te-as sfatui sa te adresezi unui for european care se ocupa cu asa ceva.

La acelasi tip de motor, cantitatea de noxe e direct proportionala cu consumul. Dacia 1300 nu avea catalizator si nici nu era diesel, deci nu vad sensul comparatiei.

Sunt convins ca nu din cauza faptului ca remapul meu nu este trecut in cartea masinii sunteti o tara de cacao.
  • calin1945

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2005 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Imi plac discutiile astea pe care fiecare crede ca le stapaneste... @dodo ,nu ai prins ideea si nu mi-ai raspuns la o intrebare...
"E mai important un cm de anvelopa sau 30 CP in plus?"

Numai bine/.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Mai important in ce sens?

P.S. Si mie imi plac comentariile de genul "suntem o tara de cacao pentru ca nu imi impartasiti opinia".
  • bogdan3l

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca nu o luai ca pe un atac la persoana poate intelegeai din ce am supus ca emisiile de CO2 nu sunt importante in comparatie cu celelalte emisii care sunt in general cancerigene iar remapul poate creste nivelul acestora fara a creste si consuml.
Pentru cine nu stie, consumurile date de producatori sunt calculate din cantitatea de CO2 emisa de motor in timpul testului standard. Nu sunt masurate direct.
Comparatia cu Dacia 1300 a fost facuta tocmai pentru a evidentia lipsa unei relatii directe intre consum si norme de poluare.

Pentru cine are timp : http://www.ecotravel.org.uk/fuels_5.html
http://www.honda.co.nz/site...onment%20Fuel.pdf

P.S: Un popor de rahat suntem per total, dar asta pentru ca rahatul pute mai tare in unele parti. Si cu cat suntem mai in rahat cu atat tinem nasul mai sus.
  • dodo_13

  • Mesaje scrise: 4,545
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2005

  • Mesaj Privat
De ce remapul creste nivelul de noxe fara sa creasca si consumul? Mai precis, in ce conditii se intampla asta? Presupun ca poti explica de vreme ce sustii asta.

P.S. Daca spui tu, inseamna ca sunteti un popor de rahat.
  • relu86

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1993 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2008

  • Mesaj Privat
intr-adevar un remap si o crestere de 30 de cai la masina este la fel de important ca si 1 cm la kilometraj.1 cm in plus la talon duce deci 2 cm pe diametru, iar asta duce undeva la vreo 6 cm si ceva pe circumferinta, si probabil o eroare de niste km pe ora, ceea ce inevitabil poate duce la o estimare gresita a distantei de franare. ideal cel care isi pune roti mai mari ia in calcul eraore de la kilometraj si nu va face greseli al franre. la fel si in cazul remaparii, te obisnuiesti cu masina la performante de 100 cai si a apoi treci la 130, intradevar intro acceleratie puternica masina va ajunge al o viteza mai amre decat cea cu care esti obisnuit si exista posibilitatea sa gresesti, dar cel ce isi va remapa ecu va stiii asta fiindca nu o sa faca asta unul care merge incet si nu are nici o graba, la urma urmei tine si de om. dar nu vad de ce sa fie trecute in talon atatea chestii, oricum militinau nu stie ce se intampla daca se modifica parametrii trecuti in tlaon. parerea mea este ca eventualele modificari trebuie trecute in civ si doar atata, atata timp cat parametrii sunt verificati de un specialist, sa fie trecute in civ sa vada doar specialistu
  • bogdan3l

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1.4XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Daca injectezi aceeasi cantitate de combustibil cu avans mai mare o sa ai presiune mai mare si implicit putere mai mare. Pt. ca puterea este functie de moment si turatie iar momentul este functie de presiune. Injectand aceeasi cantitate de combustibil ai acelasi consum si putere mai mare dar pe langa solicitarile mecanice pe care le suporta mecanismul motor ai si o crestere de temperatura care este factor favorizant pentru formarea NOx.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  3. Tuning

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR