Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
@danciucureanu: apropo de offtopic: dar cu agila ce-au avut?Smile ma refer ca ce naiba au facut-o asa inalta...ca doar nu au numai cumparatori de 1.90m...probabil au vrut sa compenseze celelalte dimensiuni ca altfel nu imi explic...mai ales ca sunt curios cum se comporta in viraje...

chiar raman socat cand am sisteme de referinta si observ, ca azi, ca loganul e mai inalt decat un volvo cross country si per ansambul si ca distanta de la podea la capota..ma rog diferenta e de cativa cm dar totusi, e vorba de cross country nu de vreo masina sport.
inteleg ca lumea vrea masini spatioase dar nu am observat schimbari radicale de fizionomie in ultimii 20 de ani la fiintele umane incat sa fie nevoie de masini mult mai inalte si voluminoase Smile de ex new corsa mi se pare destul de mare pt clasa ei...de la departare zici ca e astra G Smile
Skip ads

  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
si megane sedan e aproape cat vectra ... care e o clasa mai sus Smile)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
b28cxh eu cred ca avem prea multe masini, si unde este aglomerat te dezvolti pe verticala. La viraje este exceptionala ! este teapana ! nu stiu cum au facut dar sta bine, la alte masini am tendinta sa ma inclin ca si cum as fi pe bicicleta sau motor. Asta nu are treaba, te arunca pe tine virajul dar ea sta dreapta. In schimb la viteze de peste 120km/h si replieri scurte la depasiri are un fel de tangaj, mai ales daca nu ai sarcina suficienta.
As vrea o Zafira dar cu noile taxe si impozite nu merita. Ai spatiu dar asta costa, in plus nu te mai strecori asa usor...
Mie imi place "sa ma urc in masina" nu "sa cobor". Pozitia la volan nu te oboseste, am facut Iasi-Halkidiki cu pauza de 3,5 ore la Giurgiu (am asteptat pe cei din Bucuresti) si la intoarcere am stat numai o ora in Giurgiu ca sa maninc ceva. De la alte masini la coborire te doare toata spinarea, fundu, picioarele, nu iti gasesti pozitia... Cred ca m-am saturat de masini care "te imbraca", te tin ca intr-o cusca... Agila are un motor mic dar spatiu imens. La cheltuieli de exploatare este convenabila.
Revenind la ce se discuta, nu mai vreau sa ridic un bagaj ca sa-l pun in masina si apoi iar sa-l ridic ca sa-l scot. Daca ai unul mai voluminos incepi sa-l invirti poate-poate gasesti cum sa-l bagi...la haion deschizi, il arunci inauntru si gata. Vrei ceva din bagaj nu trebuie sa opresti masina ...
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,444
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
off topic
in plus nu te mai strecori asa usor

hm, ar putea fi o tema interesanta de dezbatere.... Wink Laughing
Skip ads

  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
E discutabila treaba.
Daca ar fi aleg intre un bertone si o astra in 3 usi as lua clar bertone. Daca ar fi sa aleg intre vectra c in 5 usi si vectra c in 4 usi ... as lua hatchback-ul ca mi se pare mai frumos.
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
sincer sa fiu nu stiu daca GTS_ul, sau vectra c hatch cum ziceti voi, poate fi considerat un hatch adevarat..dupa mine Signumul e hatchul vectrei C, iar GTS merge pe stilul granturismo (cam greu de definit de altfel) ..adica alura sportiva..etc...ca are tot hayon, asa e...dar e ca cum gts-ul se vrea mai sport, e ca si cum am baga celica la categoria hatchback sau vreo americana gen chevrolet camaro/pontiac trans am etc.
  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cine da de haion nu se mai intoarce la portbagaj, parerea mea...

Daaaa...
Am avut, e drept, 3 Dacii Embarassed cu haion: break, supernova si solenza. Toate noi.
NU MAI VREAU HAION ! Drept pentru care acum am o Astra G Saloon din '99 in care e linisteeeee ....
Poezia cu portbagajul in interiorul habitaclului, cu toate cele dansand pe acolo, nu mai am de gand sa o recit prea curand.
  • pystha

  • Mesaje scrise: 222
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2006

  • Mesaj Privat
era bine daca se punea si un chestionar ca sa vedem mai bine rezultatele
eu votam hatchul
nu mai pun motivele ca deja s-au scris
am avut 5 masini din care 3 hatchuri (inclusiv asta)
Skip ads

  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Offtopic: @Gaby: totusi vorbeam despre MASINI cu haion, nu despre dacii Twisted Evil
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
b28cxh a scris:de ce se bate atat de mult moneda la nivel mondial pe hatchbackuri si mai putin pe sedane-uri, in clasa mica pana la medie ?

Ma intreb eu cum ar fi aratat Lancia Delta Integrale, Audi Quatro, Volkswagen Golf 1 GTI, Ford Escort RS Coswortd si ar mai fi cateva, sedanuri, ar fi fost mai sportive?
Multa bafta tuturor.
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ehe..atunci era alt trend..stilul hatchback era la inceput...si era considerat noutate, mult mai sportiv, mai tineresc etc...sedane-ul era fie perceput (probabil ca si azi desi vad ca s-a trecut la hatch si breakuri) mai mult de familie sau executive pt cele mai luxoase..

si eu sunt de acord ca arata mai bine daca vrei o masina mai sportiva etc...dar in nici un caz nu cred ca cel ce alegea audi quattro sau lancia delta, peugeot 205 t 16 etc - alegeau pt portbagajul practic:D

oricum la capitolul modele alese pt raliuri este clara decizia producatorilor de a fi dependenti de strategia de marketing...nu are rost sa intram in detalii dar cel care crede ca focusul wrc, de ex, e acelasi lucru cu ala pe care il iei de la romcar Smile inseamna ca e consumatorul perfect pt Ford si a inghitit gogoasa Smile aici totul tine de modelele care se vor a fi promovate...peugeot a mizat pe 206 - credeti ca le era greu sa foloseasca un 307 din start (CC-ul a venit mai tarziu) sau, de ex, puteau folosi un 206 in 4 usi ca nu schimba major comportamentul masinii..dar ma opresc ca deviem si ma refer strict la masini "normale", clasa medie, nu segment sport, lux etc:)
  • maramu

  • Mesaje scrise: 304
  • Locatie: Targu Mures
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Facem ce facem si tot pe langa ce vrei tu dam cu raspunsurile. Poate cei care nu isi permit ceva din clasa sport sau lux vor ceva asemanator sau poate gusturile nu se discuta sau poate fiecare cioara isi lauda puiul... Hai ca de data asta chiar am dato rau pe langa subiect. Si sa nu uit, daca-ti bagi soacra in portbagaj la hatch poate nu se supara in schimb la sedan sigur se supara. Laughing
Multa bafta tuturor!
Skip ads

  • OPC2006

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z28net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2006

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cine da de haion nu se mai intoarce la portbagaj, parerea mea...


la acelasi tip de masina , ai dreptate (dupa ce merg cu opc-u si o iau pe cealalta ( vectra c sedan) am senzatia ca nu o sa-mi intre nimic in portbagaj si va trebui sa ma chinui sa le pun pe toate...). frigul nu l-am remarcat , stergatorul de luneta...( m-as putea lipsi de el , am folie si ma uit prin oglinzile laterale ).
deci dau si eu un vot pentru hayon .
  • andrei006

  • Mesaje scrise: 897
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Culmea e ca din datele oficiale portbagaju la sedan e mai mare ca la hatchback
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
e mai mare...dar nu poti sa-l incarci cu chestii prea mari...esti limitat de "gura de incarcare"

daca vrei sa duci un TV (nu vorbesc de carat marfa cu masina), dar sa presupunem ca iti cumperi un TV, desi teoretic in sedan ai spatiu destul, poate chiar ai bancheta rabatabila, sa te vad cum il bagi in masina...probabil il vei transporta pe bancheta spate (daca ai deschiderea destul de mare la portiera spate), caci in portbagaj nu prea ai cum sa-l bagi. Sad

si eu eram fan sedan-uri...pana am dat de hayon, vorba unui coleg de mai sus...

avantaje si dezavantaje...in fond fiecare ia ce-i place si ce il "reprezinta"

ptr un tanar probabil hatchul va fi mai atractiv fiindca are o alura mai sportiva decat sedan-ul... sedanul e mai "distins" si reprezinta mai bine pe cineva de o anumita varsta si cu un anumit statut.

hatchul= mai practic dpdv al transportului, mai practic la parcari si inghesuiala din oras

sedanul= mai elegant, un aspect de masina de familie.

eu zic ca discutia asta se rezuma la gusturile fiecarui om. oricine incearca sa ma convinga acum ca un sedan e mai bun decat un hatch, nu va reusi Smile cel putin nu acum... poate peste 5-10 ani va avea sanse...dar atunci voi avea si eu copil/copii Smile

legat de ce zicea andrei006 mai sus: portbagajul mai mare la sedan...e adevarat...eram obisnuit cu portbagajul de la Cielo a lu taica-meu, 500-510L ... cand am trecut pe astra classic hatch mi s-a parut ca nu am loc nici de o valiza mai sanatoasa.... ei bine am facut concediul cu masina: 4 persoane adulte, 2 trolere, lada frigorifica, saltele de plaja (de alea ceoslovace vechi Very Happy) o groaza de alte rucsace cu farduri si alte prostii ptr doamne... si am incaput toti linistit.

am fost la munte tot asa 4 persoane, 2 rucsaci imensi, cort, 4 saci de dormit, izolire, un sac de 25kg de cartofi, un bax cu apa, masuta si scaune pliante, disc ptr gratare, lada frigorifica, ceva plase cu paine si alte mancaruri, 2 baxuri de bere, din nou fardurile si prostiile doamnelor Very Happy...am incaput...e drept ca nu la fel de linistit ca in situatia de mai sus, dar am incaput... sincer nu credeam ca o sa bag vreodata atatea intr-un hatch. si oricum crede-ma ca am dormit minunat in portbagaj Very Happy am avut panorama deasupra ochilor....rabatezi banchetele, iei placa de la hayon, si dormi Smile aproape ca in caravan.... e drept ca nevasta-mea are 1.55 si eu 1.75, eu am dormit pe diagonala si ea pe unde a mai avut loc Very Happy, dar a fost destul de comod.

o data ce te obisnuiesti cu dimensiunea portbagajului te limitezi la cat spatiu ai... te inveti cu el si te descurci

la ce bun sa am 510 L de portbagaj ?!?! sa-i umplu toti cu prostii? crede-ma ca daca mai aveam 200L de portbagaj sigur gaseau femeile sa mai puna ceva Very Happy
asa ca macar am avut motiv sa mai las acasa o tona de prostii Smile nu de alta da' dupa mintea mea de pijama de satin nu cred ca aveau nevoie intr-o iesire cu cortul Twisted Evil

numai bine va doresc!

io
  • l_stoian79

  • Mesaje scrise: 602
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2006

  • Mesaj Privat
revin cu poze Very Happy :

dormit in portbagaj:


cam asa era incarcata masina in iesirea "la iarba verde" Smile :

[/img]


Embarassed
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Very Happy

tare...si as adauga ref la maramu si soacra in portbagaj: ce s-ar mai face "baietii rai" daca nu ar avea sedane-uri? Very Happy oare merg sa te care intr-un hatch dupa ce te-au batut mar ? Very Happy

pacat ca nu avem si posesori de logan mcv sa ne spuna cum e sa iti comenteze soacra de pe locul nr. 7 toate manevrele din trafic Smile
  • B-30-ADU

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Interesant subiectul , sa va povestesc din propie experienta . In momentul de fata am un opel vectra ( berlina ) , dar pana acum am mai avut o dacie liberta si 2 super nova care dupa cum se stie toate sunt hatchback . Toate bune si frumoase , dar acum ceva timp cand aveam una dintre cele 2 nova am fost sa cumpar un televizor care a intrat foarte usor in masina, de curand am fost si cu opelul sa cumpar ceva asemanator ca volum si "surpriza" nu a mai incaput si a trebuit sa mai dau niste bani ca cei de la magazin sa imi aduca produsul acasa .
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
stii ce iti va spune neamtu' de la Adam Opel AG? Pai ce ti-a trebuit dom'le televizor mare, faci risipa de resurse si nu respecti cumva politica EU prinvind protejarea mediului Very Happy ?

sunt curios daca dupa vagonul mcv si furgoneta, logan va aparea ca hatch...

..iar privind subtopicul cu masini din ce in ce mai voluminoase si grele, in timp ce toti se bat cu pumnul in piept ca vor sa reduca poluarea, masinile de azi cantaresc cu cel putin 50% mai mult decat aceleasi modele in urma cu 10-15 ani. As fi si eu curios cum explica producatorii strategia de reducere a poluarii& sh*t...inteleg ca apar motorizari moderne, mai economice, dar sa nu spuna ca o masina de 1600kg va consuma mai putin decat una de 1000kg, la motorizari similare, ca sincer mi-e greu sa cred.
  • micutu_flo

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut , legat de faptul ca din cauza drumurilor noastre la un moment dat va incepe sa trancane una alta pe la portbagaj, eu cred ca pentru asta exista acele 2 amortizoare negre sau ce or fi de pe hayon, care din intamplare sunt reglabile Laughing , prin invartire, intr-un sens sau altul .si astfel scapati de zgometele din spate.
Va rog sa ma corectati daca gresesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale
  3. Opel vs ...

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR