Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris: firul respectiv este o sonda care indica prezenta uleiului peste nivelul minim in carter(mai exact "aprinde" un martor in bord daca nu mai ai ulei)


deci in momentul asta pt ca nu am unde sa bag mufa respectiva inseamna ca nu mai mi se aprinde nik daca raman fara ulei? najpa rau
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
da' ce pana acu aveai?

Nici n-ai martor in bord, ce vrei sa ti se aprinda?
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
sigur ca se aprindea unul rosu cu semnul acela de pompa. la mine statea mai mereu aprins pt. ca pierdea mult. sau ala da alt tip de semnal?
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca la tine se aprindea martorul care indica lipsa presiunii de ulei(rosu), cel pentru nivelul scazut al uleiului sigur este portocaliu. Se poate face un circuit de la sonda la tine in bord sa-l pui in functiune (martorul exista pe bord-ul de Vectra care este acelasi la Calibra)
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am sa vad ce pot face cu el pt ca este buna treaba
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am intampinat alta problema. ieri am demontat motorul din nou, i-am mai facut niste modificari azi l-am asamblat la loc si am o problema. Nu mai porneste. invarte motorul fffff greu ca si cum bateria ar fi moarta. Am incercat cu alte 2 baterii bune ( care intr-adevar erau de 55 dar nu cred ca asta ar fi problema ) si ... la fel. Stiti cumva daca am omis sa pun ceva la loc ? aaa inca ceva. cand dadeam la automat mi-a mirosit putin a cabluri incinse. Am observat azi, de cutie era o masa din sarma impletita pe care nu am pus-o la loc. Am dedus ca poate asta ar fi buba si am facut legatura si cu mirosul de cabluri incinse pt ca stiu ca electromotorul nu are masa separat ca la dacia direct de caroserie si am banuit ca mirosul ar veni de la celelalte mase care preluau sarcina electromotorului. Poate am spus o prostie dar in mintea mea asta mi-am explicat. Poate unii vor intreba de ce nu am pus la loc masa respectiva.Problema e ca se facuse f intuneric si nu mai vedeam nik. M-am uitat dupa fir si nu l-am mai gasit. O sa il pun maine. Dar dacacredeti ca este altceva va rog dativa cu parerea pt ca nu stiu ce sa-i fac sincer.

Recunosc ca poate a fost si vina mea pt. ca in loc sa merg la mecanic l-am facut singur. Sad

PS. in legatura cu senzorul de pe baie care era in plus fata de c20ne am gasit mufa pt el . Exista deja


Ultima modificare facuta de arthurro la Mar 18 Jan, 2005 9:11 pm
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
propun moderatorilor ca thread-ul sa fie mutat la probleme tehnice pt ca.... devine una pe zi ce trece Smile
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Nashpa ce sa zic, incearca sa montezi firul de masa de pe cutie la sasiu(sub acumulator) in timp ce faci chestia asta deconecteaza borna bateriei. Dupa ce termini cupleaza la loc borna bateriei, daca iti apare mirosul de incins cand ai cuplat borna la baterie sunt probleme la inst. el a motorului(cea care duce in interior la ECU) daca nu incearca sa vezi daca porneste Eu cred ca s-a supravoltat unul sau ambele din firele de masa (sunt doua fixate pe capacul axei cu came cu un surub M6) ale ECU-ului ideea este ca in loc sa se alimenteze ECU-ul de pe motor, starter-ul s-a alimentat din masa pe care o face ECU-ul pe caroserie in punctele unde este fixat.
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
rezolvat. merge perfect.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
o chestie. aseara cand am iesit la teste dupa ce am terminat de montat planetarele dupa vre-o 15 min de mers cam la 4000 s-a aprins check engine am redus imediat dar a mai stat aprins cam 30 sec. Dupa care nu s-a mai aprins niciodata. Si palpaie putin becul de la incarcare cel cu bateria. Faza e ca am pus curea noua la alternator este stransa bine dar tot palpaie la fel ca innainte. Sa fie din cauza ca e bateria de 70 amperi? sau e alternatorul pe duca vre-o dioda ceva?
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
am realizat astazi ce a fost si cu mirosul de cablu incins (plastic topit) in momentul in care am dat sa pornesc fara sa stiu ca nu e masa motorului pusa el a facut masa cu cablul de ambreiaj si a topit invelisul ala de plastic de pe sarma. am schimbat azi cablul de ambreiaj pentru ca nu se mai putea merge cu el si totul merge super super bine. Transplant reusit Wink cu atat mai mult pt ca l-am montat cu mana mea
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
felicitari, sa ne spui si noua cum se comporta masina fata de inainte
Skip ads

  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pot sa-ti spun de pe acum ca este mult mai nervoasa si abia o tin din ambreiaj Laughing
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
post mutat la probleme tehnice. acesta se poate sterge!
Thx!
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Bravo Arthurro!

Iti merge din nou mashina shi ma bucur pt. tine Very Happy Acu' pune un "Cum sa..." pentru ce ai facut, shtii tu cu detalii, poze, conectica, etc. sa se bucure shi altzii ...

PS: inca nu am gasit de munca Sad
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
marius radu a scris:Bravo Arthurro!
Iti merge din nou mashina shi ma bucur pt. tine Very Happy Acu' pune un "Cum sa..." pentru ce ai facut, shtii tu cu detalii, poze, conectica, etc. sa se bucure shi altzii ...


sincer nu prea am avut timp de poze si muream si de frig deci... nu prea am avut cum dar tot am facut vre-o doua.Daca aveam camera digitala era mai simplu dar mi s-a stricat si am facut cu un penal dinala din piata cu pelicula Smile


asta este motorul nou. In poza asta era doar pus pe pozitie era oribil la vedere Smile dar l-am spalat si e lacrima acum nu pierde gram de ulei si nici nu consuma.

astea sunt toate pozele facute toate odata; la sfarsit mi-am adus si eu aminte sa fac poze Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR