Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • mario78

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut ! Cine poate sa ma ajute si pe mine cu un sfat raman dator! Am un opel vectra a 95 an de fabricatie si motor x16sz si am o problema la care nu stiu de ce sa ma leg! aveam probleme cu turatia motorului la rece in sezonul de iarna motorul se tura foarte mult pana se incalzea atunci cand o scoteam pe liber! mentionez ca trebuia sa opresc si sa pornesc motorul din nou ca simptomele sa dispara! un mecanic mi-a spus ca este senzorul de turatie sau motorasul pas cu pas cel cu arc! l-am dat jos l-am curatat cu un spray tot atunci am dat si carburatorul si l-am curatat tot cu acel spray le-am pus la loc si acum imi face alte probleme! nu-mi mai creste turatia la rece deloc dar in schimb de cand am curatat la oprirea motorului cand si cand motorul parca face autoaprindere se scutura de vreo cateva ori dupa ce iau contactul si ce am observat este ca pana sa-mi faca chestia asta esapamentul era curat daca dadeam cu degetul pe el iar acum este negru afumat si se ia pe deget negreala! ce am mai observat tot dupa ce am curatat este ca la pornire[la rece] porneste fara sa pui piciorul pe acceleratie dar atunci cand este calda nu-mi porneste daca nu pun piciorul pe acceleratie! cine ar putea sa-mi spuna daca a patit asa ceva sau ce ar fi de facut sa remediez problema! multe multumiri celor care ma pot ajuta!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca ai negru de fum pe esapament, face autoaprindere si porneste asa usor la rece inseamna ca ai amestec bogat...
motorul are distribuitor mecanic (delcou) sau modul de aprindere?
  • mario78

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
salut luciraica! ms ptr raspuns! ca sa-ti raspund si eu la intrebare motorul meu nu are delcou ci modul d fi fost si el problemae aprindere! astazi am umblat la ea am cumparat si am schimbat senzorul cu pricina ce de relanti ! un pic de schimbare sa zic ca ar fi dar tot nu este mersul care-l aveam! sa zicem ca ar fi fost si el problema dar tot am niste intreruperi asa la relanti si pornirea tot cu ajutorul pedalei de acceleratie! insa umbland eu acolo am observat o chestie! pe langa injector este umed de benzina si chiar se vede putin dupa ce opresc motorul ca ar zemui putin pe langa el! banuiesc ca la presiune mai mare adica cu motorul pornit se scurge si mai multa benzina pe langa el! cumva benzina asta care si eu cred ca este surplus sa fie de aici? cumva injectorul are vreo garnitura ceva care sa dus si imi baga benzina mai multa in camera de ardere? astept un raspuns de la mai multe persoane sa culeg cat mai multe opinii dar clar trebuie sa merg cu ea la un mecanic sa se uite ca nu-mi place deloc cum merge!
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,000
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi rezolva cu injectorul.. cu scurgerile de benzina..
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR