Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Ally06

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Salut , am un Opel Insignia 2.0 CDTI din 2009 , 1956 cm3 , 81 kw .
De la un timp , ma refer in ultimile saptamani am intampinat probleme cu masina si de exemplu daca merg cu ea , bag I-a , a II-a si pe urma nu pot sa ii dau mai mult , ramane blocata ca si cum nu ar mai avea aer sa ii dau mai departe . Numai fortez nimic , trec cateva secunde iar dupa aceea reusesc sa avansaez in treapta si iar revine problema . Mentionez ca nu neaparat dupa primele 2 trepte intampin problema , o pot intampina si la a 4-a si la a 5-a dar chiar mai nou am vazut ca si la I-a . Daca merg incet cu ea , cateodata mi se zgaltaie masina , ca si cum s'ar ineca . Am fost la service si mi-am schimbat filtrele de ulei/aer si motorina si am crezut ca o sa rezolv problema iar dupa tot a persistat problema . Am fost la un service , mi-a bagat tester-ul si mi-a zis ca am probleme cu filtrul de particule . Ce e de facut ? Ce imi recomandati ?
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Ai filtru de particule infundat. Probabil nu ai fost atent la comportamentul masinii, ai intrerupt regenerarea de mai multe ori. Asa mi-a facut si mie acum cativa ani, dar la Astra, cei de la service mi-au zic in prima faza sa merg turat cu treapta 2 sau 3, cat ma lasa masina, dar nu s-a rezolvat nimic! Filtrul a fost dat jos, spalat, curatat, bagat in ceva cuptor din cate stiu. In fine, abia a mai fost salvat, Sper sa fie si la tine asa, unu nou e cateva mii de euro. Cauta un service care se ocupa cu asa ceva
  • Ally06

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Am inteles , multumesc pentru raspuns . O sa vad ce pot face
  • bogdaninsig

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2013

  • Mesaj Privat
salut. am si eu intrebare, am o insignia din 2009 2.0, 81kw si la ultima diagnoza cei de la opel (fundeni) mi-au spus ca exista o problema pentru ca masina isi face regenerare la filtrul de particule prea des si ca nu stiu de ce face asta. are cineva vre-o idee? multumesc anticipat!
Skip ads

  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Schimba service-ul in primul rand!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,753
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
bogdaninsig a scris:salut. am si eu intrebare, am o insignia din 2009 2.0, 81kw si la ultima diagnoza cei de la opel (fundeni) mi-au spus ca exista o problema pentru ca masina isi face regenerare la filtrul de particule prea des si ca nu stiu de ce face asta. are cineva vre-o idee? multumesc anticipat!


Daca ai sa citesti la sectiunea Insignia ai sa vezi ca acesta problema este destul de dezbatuta.
Sunt foarte multi factori care pot determina o frecventa crescuta a procesului de regenerare:stil de condus,trafic,durata de deplasare,probleme tehnice privind admisia,etc.
In primul rand cauta un service mai bun,unde iti pot efectua o diagnoza din care sa reiasa exact ce problema ai,poate doar cu un update de soft se va putea remedia acest inconvenient.
  • malin1

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1976 12s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
insignia are o gestiune a filtrului de particule ceva mai ciudata. Este chiar nevoie ca periodic sa vada autostrada. Cam la 1000 km maxim. Sa zicem, tot a doua regenerare. Mai mult motoarele de 160CP pun bine fumingine in filtru chiar in momentul regenerarii. o regenerare in oras va duce curatirea doar pe la 40, 50 %.
Injectoarele de la 150 si 160CP nu sunt bine calibrate si au periodic nevoie de curatire, refacerea calitatii jetului fiind extrem de importanta. Altfel e o masina chiar buna. Doi din clientii mei au inceput cu 30 km de autostrada la fiecare 1000km, si au trecut de la o regenerare la fiecare 200 km la una la 500 km. Motorul mare face si regenerari spontane ( curatire doar din temperatura si presiune fara a fi necesara interventia calculatoruluio pentru regenerare. O viteza constanta de 140 in a sasea duce la 550 gr minim , constant , in DPF. timp de 20 minute , iaca regenerea spontana.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pe naiba.
Sunt doua variante.
Identifici cauza care duce la imbacsirea filtrului, o elimini, cureti fizic filtrul si gata.
Sau si mai simplu, elimini filtrul soft si fizic.
Skip ads

  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am achizitionat si eu un Insignia SH A20 DTH de 160 cp, dupa 200-300 km de la achizitionare am fost nevoit sa curat filtru de particule , l-am trimis la o firma specializata dupa acea la remontare a fost nevoie sa fie stearsa eroare cu ''check service soon'' dupa aia am intrat sa vad cat apare ca-i incarcat filtru de particule .surpriza ''255 %'' masina merge ok, de la aceasta operatiune efectuata vreo 12.000-13.000 km efectuati , masina isi face regenerarea filtrului de particule la 700-800 km, surpriza mare ca acum tot acelasi procent de ''255 % '' imi arata la incarcarea filtrului, la acest procent nici nu cred ca mai mergea masina. I-au facut ceva oare cei de la firma de curatat? Astept parerii,opinii multumesc !
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
pai depinde ce tip de curatare i-au facut si mai ales cei care au montat sa nu fi uitat ceva senzor sau ceva sa puna cum trebuie sau l-au smecherit sa vada altceva...
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Curatarea filtrului s-a facut curatare chimica la o firma de specialitate de prin zona Ploiestiului, de montat-demontat am stat langa oamenii cand au facut operatiuniile nu cred sa fi uitat sa puna ceva in alta parte......deci pica chestia asta....Astept si alte pareri !
  • malin1

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1976 12s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
nu , are legatura cu testerul care il folosesti. Trebuie bine ales codul iso al calculatorului. altfel, decriptarea unor date se face eronat, vezi valoarea im tensiune a senzorului de pres dpf la motor oprit si la ralanti. diferenta mai mare de 2sutimi de volt inseamna filtru colmatat.
Skip ads

  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Cam astea ar fi valoriile cu motorul pornit ,stand pe loc dupa ce-am ajuns la destinatie dupa 250 km.......

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ori testerul cu care citesti e ciudat ori ai mai multe probleme.
Saturatia - filtru imbacsit - masina e deja in limp? sau necesita o initializare DPF daca sti ca il aveai curat.
Tensiunea de incarcare - releu prajit - se apinde vre-un bec pe masina?!?

Vad ca esti din Ploiesti. Mergi la colegul MariusNapcori pentru un verdict corect Wink
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Culmea e ca masina merge ok, nu are nici o problema.........daca erai atent la ce-am scris acum 4-5 mesaje.....

Nu este aprins nici un bec de eroare, masina merge normal, filtru a fost curatat acum vreo 12.000-13.000 km !
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Astazi filtru de particule si-a inceput iarasi regenerea dupa aproximativ 700 km....am apucat sa ies pe autostrada de la lazu pana la ovidiu aproximativ 30 km am tinut-o cam la 130km/h ,procentul a ramas acelasi de ''255 %'' e clar ca ceva nu-i in regula.....Si mai am o problema cu valoriile care mi le indica la raportul de echilibrare cilindrii este diferenta mari intre ei...or fi injectoarele????? Atasez niste poze si astept pareri.... Mutumesc anticipat
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din ce inteleg, ai curatat filtrul fizic. Atunci pune cenusa pe zero. Adica ii explici lui ECU ca i-ai schimbat DPF-ul.
  • Teodor_900

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Da,filtrul a fost curatat la o firma specializata,demontat de pe masina si trimis prin curier,apoi a fost montat intr-un service al unui cunoscut, am stat langa masina, acesta l-a montat pe masina fara sa reseteze ceva......probabil trebuie facut cum ai spus si tu...eu am o interfata Op-com care pot citi doar valoriile nu pot face nici o modificare..... Multumesc !
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Incearca la cineva cu Autocom, OPcom 2012 sau MDI.
  • malin1

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1976 12s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Nu poate fi o valoare reala , altfel ai avea regenerari legate. Este clar o decriptare incorecta. Las-o in pace atata timp cat merge ok. Altii te-ar invidia cu o regenerare la fiecare 700 km. Iti freci nervii degeaba.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR