Ai uitat parola?


  • dorian.boghici

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
povestea a inceput de vreo saptamana: intr-o dimineata in drum spre munca s-a racit aerul (dupa ce se incalzise) am pus mana pe turul si returul de la caloriferul de habitaclu : turu era cald returul rece. Am fost la 2 mecanici unu spune termostatu altu pompa de apa; temperatura motorului sta in jur de 90-95 de grade adica scade de la 95-98 la 90 cand porneste ventilatorul deci nu poate fi termostatul si nici pompa pt k nu imi mai racea nimic, cel putin asa cred eu. Am incercat (posibil sa fiu reusit) sa desfund caloriferu bagand aer sub presiune pe tur si retur si am pierdut cam 1/2 de litru de antigel care teoretic ar fi trebuit sa se consume din vasul de expansiune dar nu a consumat nimic si din ce stiu eu apa ar trebui sa se plimbe tot timpu pe acolo si la mine nu se se intampla nimic in vas.
mutumesc anticipat!
  • insignia

  • Mesaje scrise: 863
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum Z19dt din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
despre ce natie de masina vb?
  • dorian.boghici

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra din 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 18 Aug 2009

  • Garaj Mesaj Privat
vectra c 2004 1,9 cdti 88kw
  • insignia

  • Mesaje scrise: 863
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum Z19dt din 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Nov 2009

  • Garaj Mesaj Privat
ca sa te lamuresti daca ai radiatorul de incalzire infundat....in spatele motorului gasesti doua furtune cu mufe rapide care intra in cabina in calorifer.....le scoti pe amandoua si cu presiune de la un compresor bagi pe una dintre tevi aer si vezi daca iti iese pe cealalta parte.....daca da..., atunci radiatorul este ok iar problema ta este in aeroterma un clapeta de ameste aer cald - aer rece este rupta si s-a blocat doar pentru aer rece...remedierea problemei se face prin inlocuirea aerotermei....la fel si daca radiatorul este cu probleme trebuie demontata aeroterma
  • larisa444

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna ziua,
Am o problema cu incalzirea. Apa se ridica la 80 C in zilele reci (sub 5 grade) si acolo ramane. Aerul e putin mai cald decat cel de afara, In zilele mai claduroase apa se ridica la 90 C fara probleme si baga un aer foarte cald (asa cum ar trebuii in mod normal, din pct meu de vedere). Mentionez ca pompa de apa a fost schimbata in vara 2017 (pt ca a cedat) iar termostatul in toamna 2017.
Ma ajutati, va rog cu un sfat?
Multumesc mult!

Masina: Corsa C - 2002 -benzina, motor 978 cm2
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 2,965
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra X16XEL din 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Jan 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Pare un termostat defectuos (blocat pe deschis), ar trebui verificat...
  • larisa444

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc! Voi merge luni la service, asta daca o pot desgheta. sau o sa rog un prieten care se pricepe sa verifice termostatul. Daca e ceva va mai scriu.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Ar fi interesant sa scrii cum a procedat prietenul tau,la verificarea termostatului...!
  • Dan02

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Slutare. Acum doua saptamani, la un drum mai lung (fiind si foarte frig), am observat ca, in mers, temperatura agentului de racire scadea foarte mult si nu aveam nici caldura in habitaclu. Cand masina stationa cu motorul pornit, temperatura oscila in jurul valorii de 90 de grade. Am schimbat termostatul si, surpriza, acelasi comportament. La sugestia mecanicului am pus un nou termostat. Nicio schimbare. De asemenea, atunci cand masina stationeaza cu motorul pornit, temperatura urca la 90 de grade dar am foarte putina caldura in masina. Am pus mana pe furtunele care duc la radiatorul din habitaclu- unul fierbinte, unul caldut. Probabil respectivul radiator este aproape infundat. Inteleg acum de ce nu am caldura in masina, dar nu inteleg de ce scade atat de mult temperatura in mers(spre prima gradatie) presupunand ca macar unul din cele 3 termostate schimbate isi facea treaba. Daca aveti ceva sugestii, va rog. Multumesc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Inainte de montare,orice termostat se verifica,in ideea de a nu monta unul cu defect de fabricatie sau un prag de lucru neadecvat,mai ales la Z16SE unde trebuie demontata distributia. In mers temperatura in instalatia de racire va fi aproximatv la pragul de lucru al termostatului(90+-2 grade),deoarece cand se inchide termostatul,nu mai exista racire prin radiatorul din fata motorului,existand in schimb prin radiatorul aerotermei(climatizare).Cand se urmareste temperatura de lucru(pragul) a termostatului motorului,nu se porneste ventilatorul aerotermei. La radiatoarele de incalzire habitaclu(clima) conteaza foarte mult efectuarea unei aerisii corecte si complete pentru a avea un randament bun. Unele sisteme au aerisitor,altele nu au si aerisirea se face mai greu...
  • Dan02

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Moldova
  • Masina: Astra Z16SE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Dec 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Stau de ceva zile pe net. Din ce am citit aerisirea se face singura, atat timp cat pompa pune in miscare lichidul de racire. Cu atat mai mult cu cat radiatorul e montat la orizontala si in partea de jos a sistemului. O sa mai insist pe la furtune, poate rezolv ceva. Chestia mai arzatoare e de ce nu reuseste sistemul sa tina temperatura optima de functionare a motorului in mersul in afara localitatilor (la viteze mari). Desi nu s-au verificat, refuz sa cred ca toate cele 3 termostate erau defecte (unul montat acum un an si doua noi). Multumesc.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,047
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra Z13DTH din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Oct 2008

  • Garaj Mesaj Privat
Logica spune ca singura componenta ce blocheaza pana la temperatura(pragul) prestabilita circulatia lichidului de racire prin radiatorul motorului este termostatul.Cu testerul pe valori reale,se poate vedea pragul de lucru al termostatului chiar si dinamic(in mersul masinii).Eu ma intreb daca se merita "distractia " de a monta un termostat neverificat...?!
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Ați rezolvat problema cu caldura?
  • larisa444

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Buna tuturor!
Eu tocmai ce am rezolvat problema.
Dupa ce am schimbat iar termostatul si tot nu baga cald am primit un sfat de la un prieten... sa curat caloriferul. Asa am si facut.
Va las link de pe youtube la sf ... acest video m-a ajutat sa vad practic cum tre sa fac.
Mentionez ca am curatat-o doar cu apa curenta de la retea ( furtunul din curte).
Dupa cateva circuite de apa ...( odata am bagat pe tur furtunul din stanga si iesea retur pe furtunul din dreapta (cum defapt circula apa in mod normal) si invers bagam apa pe furtunul din dreapta si iesea pe cel din stanga...) a iesit pe furtun o bucata de garnitura ... pare ireal dar asa a fost. Acea bucata de garnitura optura partial intrarea apei in calorifer si de aici lipsa de caldura. Acum, apa circula cum trebuie si baga o caldura de ma frige la mana.
Eu cred ca acea garnitura a fost cumva scapata pe furtunul care duce spre calorifer in momentul in care a fost schimbata pompa de apa ( fix de atunci nu am mai avut caldura)
Situatia mea e una exceptionala din punctul meu de vedere.
https://youtube.com/watch?v=y14I687DtU0
Zi frumoasa!
  • Marinus1979

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 16 Jun 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Mulțumesc pentru răspuns! Este posibil ca și la mine turul de la calorifer frige iar returul este foarte puțin cald.
  • larisa444

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa din 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Dec 2017

  • Garaj Mesaj Privat
Cu placere!
Nu ma pricep fff bine dar avand in vedere situatia mea si ce am reusit sa fac la indrumarea prietenului pot sa iti spun ca e bine daca poti sa ii faci o curatare similara. Turul e fierbinte si returul " rece"deci asta inseamna ca pe undeva pe acolo optureaza ceva.
Spor la treaba si sper sa rezolvi problema (stiu cum e iarna fara caldura)
Zi buna!

Discutii similare

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata