Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Initial, topicul am vrut sa il pun la service-uri, apoi mi-am dat seama ca e destul de tehnica pt service-uri.
Am fost aseara la Augsburg, in militari sa imi cumpar 5 litri de ulei (5w40) si filtrul de ulei.
Au avut pe stoc (ma informasem la telefon) si le-am zis dak se poate sa il schimbe ei la service.
A luat masina un mecanic (cam solid), asta era pe la ora 18.45, a ridicat-o pe elevator, a scos o tavitza dreptunghiulara cu marginile rotunjite de dimensiuni 50x30 cm (nu stiu cum se cheama), s-a uitat acolo vreo 5 minute si apoi ma chema sa ma uit, urmeaza dialogul:
"Stii ca ai scurgeri de ulei?"
Eu: nu stiam
"Uite ai scurgeri de ulei si de la cutie si de la motor"
Pai, ciudat ca de curind (cam acum 3-4000 km) am fost la Radacini si mi-au schimbat semeringurile.
"Da, dar mai conteaza si mecanicul"
M-am uitat bine si intradevar erau 2 picaturi care sclipeau acolo de ulei unul mai inchis la culoare care inteleg ca era de la cutie si una mai spre rosu care era de la motor si mai era si o picatura de ulei pe un furtun zicea el de la turbo, dar nu era cel gros care il schimbasem acum vreo 5000 km era unul mai subtire caare era intr-un unghi drept si intra jos intr-o teava de metal.
Acum, eu nu inteleg foarte bine o treaba, cum pierd ulei si cit ulei pierd dak eu am uleiul ala de 15 luni in masina si la joja am avut acelasi nivel?
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
intradevar erau 2 picaturi care sclipeau acolo de ulei unul mai inchis la culoare care inteleg ca era de la cutie si una mai spre rosu care era de la motor

Eu zic ca ar trebui sa fie invers culorile...daca uleiul de cutie este negru treaba e urita...mai verifica odata culoarea lui !
cum pierd ulei si cit ulei pierd dak eu am uleiul ala de 15 luni in masina si la joja am avut acelasi nivel?
pierderile de ulei apar de obicei iarna datorita diferentelor mari de temperatura, deci este posibil sa fie de data recenta pirderea. Daca era veche scadea nivelul si nu gaseai citeva picaturi ci uns totul pe o suprafata mare si cu praf adunat (se formeaza un mehlem negru si gros).
Am fost aseara la Augsburg, in militari sa imi cumpar 5 litri de ulei (5w40) si filtrul de ulei.
Au avut pe stoc (ma informasem la telefon) si le-am zis dak se poate sa il schimbe ei la service.
Un loc mai ieftin nu ai gasit ? Ducind lipsa de clienti (fitosi sunt dar putini) te duci la ei pentru un schimb ulei si iti spun ca trebuie segmentat motorul ! Tu ai scapat bine daca ti-a spun numai de garnitura, simering...dar poate asta e momeala. Adica te prinde de mot, se apuca de schimbat (initial cam 2-300lei) pe urma mai gasesc si alte multe, "daca tot am desfacut iti recomand sa schimbi si asta si aia" tu pui botic spui ca da (desi ei scapa asa de piese care stau pe stoc fiind comandate degeaba)...
Nu mai continui ca incep sa ma enervez.... Evil or Very Mad
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
[quote="dancuciureanu"]
intradevar erau 2 picaturi care sclipeau acolo de ulei unul mai inchis la culoare care inteleg ca era de la cutie si una mai spre rosu care era de la motor

Eu zic ca ar trebui sa fie invers culorile...daca uleiul de cutie este negru treaba e urita...mai verifica odata culoarea lui !

E posibil sa fi fost invers, nu mai stiu exact, ideea era ca erau 2 culori una spre rosu-galben si una spre negru.
  • nigab

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Lasati-le incolo de culori,important e dialogul.Vad ca esti destul de vechi pe forum si inca te mai duci la Au....,dupa ce multi au zis sa evitati acest lucru.Nu stiu cati km. aveai cand ai fost la schimbare,dar sigur uleiul de motor nu mai era rosu.Si iarasi nu stiu ce simeringuri ai schimbat ,dar dupa ce ai scris tu,cei de la Aus...... ti-au dat jos baia de ulei,unde dupa parerea mea ,nu prea ai ce culori sa vezi in afara de uleiul negru al motorului,ca banuiesc ca de aceea te-ai dus la shimbare,datorita faptului ca uleiul si-a implinit termenul.
Skip ads

  • nigab

  • Mesaje scrise: 254
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2006

  • Mesaj Privat
De fapt nu cred ca e vorba despre baie ci mai degraba de scut.
  • Bebeff

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut, verifica sonda de ulei este in spatele motorului si prostii nu vad; uleiul se prelinge pe unde apuca; eu am patit-o si mi-au zis la fel ca e un semering. Bafta
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,430
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Bebeff a scris:Salut, verifica sonda de ulei este in spatele motorului si prostii nu vad; uleiul se prelinge pe unde apuca; eu am patit-o si mi-au zis la fel ca e un semering. Bafta


Spune si tu mai multe detalii.
  • Bebeff

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca se rupe membrana de la sonda de ulei atunci cand motorul functioneaza arunca ulei care se prelinge undeva pe linga planetara si prima impresie e ca sa stricat un semering pe acolo.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR